Фото та відео піци із гайкою, яку тернополянці доставили на замовлення із піцерії "Каштан", редакція "20 хвилин" отримала ввечері 16 листопада.
Їжу жінка замовляла для сімейної вечері. Тому постраждати могли діти.
У закладі 17 листопада ситуацію коментувати відмовились. Мовляв, вирішуватимуть усе з клієнткою сам-на-сам.
- Після сімейної прогулянки ми повернулись додому та сіли вечеряти. Заздалегіть замовили піцу, - розповідає тернополянка пані Уляна. - Коли відкрили коробку - були ошелешені. На одному з шматочків була залізна гайка. Добре, що я спочатку побачила, а не хтось з дітей. Бо наслідки могли бути дуже погані.
Жінка каже, що у той же вечір звернулась до адміністрації закладу, щоб вияснити, як таке могло статись. Але ті у відповідь лише сказали, що можуть прислати нову піцу та навіть не вибачились.
- Я вирішила опублікувати фото знахідки у соцмережах, щоб люди знали, що може їх чекати, - каже пані Уляна. - Це помилка закладу, завтра може бути скло в тій піці і вони скажуть, що нічого страшного.
Журналістка "20 хвилин" 17 листопада зернулись за коментарем у піцерію. На місці журналістка звернулась до адміністратора, запитала, як таке могло статися. Хотіла також дізнатися в яких умовах готують піцу та запаковують на доставку. Проте навіть не встигла запитати про це, адже адміністратор відмовилась коментувати ситуацію.
- Я не буду коментувати це питання, - сказала адміністратор Наталія. - Єдине, що можу сказати, це те, що ми домовились із жінкою про зустріч і все будемо вирішувати з нею.
Пані Уляна підтвердила, що перед нею таки вибачились та навіть пообіцяли звільнити винних у такій ситуації.
- Після публікації в соцмережах представники закладу таки вибачились перед нами, - говорить жінка. - Нам прислали суші у подарунок як вибачення. Дзвонили кілька разів. Але я думаю, що такі речі неприпустимі.
- Завжди потрібно брати чек, - розповідає прес-секретар держспоживслужби Наталія Гресько. - Кожен заклад торгівлі на вимогу споживача має видавати чек. На ринках можуть видавати звичайну накладну написану від руки, а в магазинах мають пробивати чеки через касовий апарат.
Але навіть, якщо у вас немає чеку, а товар який ви купили неякісний - то потрібно писати скаргу на заклад торгівлі,зазначають у держспоживслужбі.
- Тернополянин має прийти і написати заяву у держспоживслужбу, що на Микулинецькій, 20 - каже пані Гресько.
Також тернополяни можуть звертатись за гарячу лінію головного управління держспоживслужби у Тернопільській області : (0352) 52-10-10.
Як зазначають у Держспоживслужбі, схожі скарги тернополяни пишуть дуже рідко. У ГО "Асоціація захисту прав споживачів" зазначають, що після отримання будь-якої шкоди від неякісного продукту - потрібно більш ретельного підходити до вирішення проблеми.
Читайте також: Що робити, якщо в продуктах виявили сторонній предмет
А у вас були "цікаві" знахідки у їжі? В яких закладах рекомендуєте робити доставку їжі? Відповідь залишайте у коментарях.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 11 від 13 березня 2024
Читати номер
Анонім
Андрій
кобра
Max