До сервісу підключилися понад 2000 тернополян.
Новий сервіс «Сіті-бот Назар» почав працювати в Тернополі із 1 грудня. Сіті-бот сповіщає жителів міста щодо планових та аварійних відключень води, світла, газу, опалення за вказаною адресою. За цей час до сіті-боту підключилися понад 2000 тернополян, які отримали майже 20 000 інформаційних довідок та сповіщень, повідомляє прес-служба міської ради.
Нагадаємо, за допомогою сіті-боту мешканці можуть:
- отримати сповіщення щодо вимкнень міських комунікацій у оселі чи на вказаній вулиці;
- автоматично повідомити про відсутність води, опалення чи світла у оселі, або виникнення будь-якої аварійної ситуації. Заявка у ту ж секунду надійде у систему сіті-боту і усі аварійно-диспетчерські служби працюватимуть над її вирішенням;
- дізнатися актуальну інформацію щодо роботи соціальних чи муніципальних служб Тернополя, їх адреси та контактних номерів телефону;
- оцінити роботу служб.
Із сіті-ботом уже працюють практично всі служби, які надають комунальні послуги у Тернополі.
Приєднатися до сіті-боту «Назар» можна за лінком: https://citybot.pro/citybot-nazar-ternopil
Довідка
Сіті-бот «Назар» став переможцем національного конкурсу Open Data Challenge 2019, що проводиться за підтримки Міністерства з питань цифрової трансформації України, в партнерстві з Фондом Східна Європа, TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах та 1991 Open Data Incubator.
У Тернополі сервіс сіті-бот «Назар» реалізовано за підтримки Тернопільської міської ради та представництва Viber в Україні.
Читайте також Новий сервіс сіті-бот "Назар": що це та як працює. Ми перевірили
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер