- Мені болить, що нас мають за біомасу, і тому терпець увірвався.
- У 99% випадків за таке водієві світить догана. «Плюс» - його можуть відправити на слюсарні чи гаражні роботи, двір мести чи гайки крутити.
- На хамство водіїв до нас не дуже часто скаржаться. Трапляються поодинокі випадки.
Тернополянка поскаржилась до управління транспорту і зв’язку міськради на водія маршрутки, який хамив пасажирам. Чиновники запевнили: заяву пасажирки передали перевізнику. І водія, якщо підтвердиться викладене в заяві, покарають «виховними» годинами, які він відбуватиме за власний рахунок.
- Мені болить, що нас мають за біомасу, і тому терпець увірвався, - розповіла у редакції тернополянка Тетяна (прізвища для газети жінка просила не називати. Повні дані заявниці, як і копія заяви до міськради, є в редакції – прим. авт.). – Зранку водій нас з донькою обхамив, в обід того ж дня сусідка з ним їхала. Розказує, що близько 14.50 біля "Бурячка" закрив двері перед пенсіонеркою, яка нормально виглядає, і поїхав. Люди питали, чому не пустив її, а він сказав що вона дуже… "смердюча»". Скільки таке хамство терпітимемо?
Близько 9.30 ранку 19 жовтня тернополянка з п’ятирічною дитиною їхала соціальною маршруткою № 6А. На зупинці «Обласна бібліотека» пані Тетяна з дитиною поступилась місцем літній жінці – так і залишились стояти біля перших крісел. Готувались до виходу на наступній зупинці.
- Водій в грубій формі наказав відійти, - пригадує пані Тетяна. - Я відповіла, що немає куди. І якби було б місце, ми відішли б. І знову груба віповідь водія: «Вам тут що, персональне місце зробити?» На моє прохання не хамити, бо напишу на нього скаргу, отримала відповідь: «Ви мене скаргами не налякаєте».
Тернополянка звернулась із заявою до управління транспорту і зв’язку міськради, аби навчили гарним манерам та вжили заходів щодо водія, який обслуговує даний маршрут.
Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради Ігор Мединський запевнив: заяву управління отримало, розглянуло і вже направило до перевізника.
- Ми вже направили скаргу листом до перевізника, аби водій дав пояснення з приводу випадку, викладеного тернополянкою у заяві, - пояснив Ігор Мединський. Після того, як вони надішлють нам відповідь, будемо звіряти відповідь водія з тим, що повідомила заявниця. Якщо вказане скаржницею виявиться правдою, вимагатимемо, аби перевізник притягнув водія до дисциплінарної відповідальності.
У 99% випадків за таке порушення водієві світить догана. «Плюс» - його можуть відправити на слюсарні чи гаражні роботи, двір мести чи гайки крутити. Звичайно, без збереження заробітної плати.
- На хамство водіїв до нас не дуже часто скаржаться, - каже Ігор Мединський. - Якщо в день у Тернополі громадський транспорт перевозить близько 120 тис. пасажирів, то трапляються поодинокі випадки і щодо хамства водіїв. Але таких скарг малий відсоток, масовості нема. Ми притягуємо таких до відповідальності. Як не розуміє і факти повторюються – таких звільняють з роботи. Не так давно той самий перевізник з 6-го маршруту звільнив з роботи водія, який поводився з пасажирами грубо. До цього в нього вже були попередження.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Вероніка Гавриляк
Тільки після цього він заспокоївся!