Тернополянка Kris Nets
Підприємець Михайло Ратушняк
Активіст Олександр Хома
Ректор ТНЕУ Андрій Крисоватий
Депутат міської ради Назар Зелінка
Екс-депутат міської ради Роман Навроцький
Громадський діяч Андрій Палюх та активіст Андрій Об'єщик
Олег Грушицький помічник-консультант народного депутата України у Верховна Рада України
Підприємець Віталій Мариновський
Волонтер у Логістичний центр допомоги бійцям АТО м.Тернопіль Христина Феціца
Юрій Кулик
Василь Кобель
Фітнес-тренер Світлана Шуляр
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 11 від 13 березня 2024
Читати номер
Лана Даль
Тарас Коковський
София Мысаковская-Мыхайлив
Утім церкві не вдалося перемогти укорінені дохристиянські традиції, їй залишилося лиш надати їм християнського забарвлення тому перейняли ряд язичницьких ритуалів та обрядових дій, закріпивши їх церковним каноном.
Так , як давньослов´янські язичницькі племена святкували цей день поблизу водоймищ особливими магічними ритуалами, метою яких було звеличити божества та духи води і так звана «непочата вода» набиралась перед сходом сонця, якою кропились оселі та господарство.
Таким чином, все наведене вище дає лиш підстави ствердити, що упродовж багатьох століть язичницька спадщина в тандемі з принципами християнської релігії переносилася з покоління в покоління. Досвід віків заховував залишки архаїчних, дохристиянських вірувань, що міцно закріпилися в традиціях не тільки народних, а й у церковних. В своєрідному вигляді сліди язичницького світогляду подоживали й до наших часів, знаходячи своє видне місце в наших традиційних релігійних святах. Про це знаний український історик М.С. Грушевський писав: «старі поганські свята приладивши ся номінально до християнських, жили далї й не вважаючи на заходи проти них духовенства, подоживали до наших часів…». Грушевський М.С. Історія України-Руси.