Тернополянка Kris Nets
Підприємець Михайло Ратушняк
Активіст Олександр Хома
Ректор ТНЕУ Андрій Крисоватий
Депутат міської ради Назар Зелінка
Екс-депутат міської ради Роман Навроцький
Громадський діяч Андрій Палюх та активіст Андрій Об'єщик
Олег Грушицький помічник-консультант народного депутата України у Верховна Рада України
Підприємець Віталій Мариновський
Волонтер у Логістичний центр допомоги бійцям АТО м.Тернопіль Христина Феціца
Юрій Кулик
Василь Кобель
Фітнес-тренер Світлана Шуляр
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 26 від 25 червня 2025
Читати номер
Утім церкві не вдалося перемогти укорінені дохристиянські традиції, їй залишилося лиш надати їм християнського забарвлення тому перейняли ряд язичницьких ритуалів та обрядових дій, закріпивши їх церковним каноном.
Так , як давньослов´янські язичницькі племена святкували цей день поблизу водоймищ особливими магічними ритуалами, метою яких було звеличити божества та духи води і так звана «непочата вода» набиралась перед сходом сонця, якою кропились оселі та господарство.
Таким чином, все наведене вище дає лиш підстави ствердити, що упродовж багатьох століть язичницька спадщина в тандемі з принципами християнської релігії переносилася з покоління в покоління. Досвід віків заховував залишки архаїчних, дохристиянських вірувань, що міцно закріпилися в традиціях не тільки народних, а й у церковних. В своєрідному вигляді сліди язичницького світогляду подоживали й до наших часів, знаходячи своє видне місце в наших традиційних релігійних святах. Про це знаний український історик М.С. Грушевський писав: «старі поганські свята приладивши ся номінально до християнських, жили далї й не вважаючи на заходи проти них духовенства, подоживали до наших часів…». Грушевський М.С. Історія України-Руси.