В першу чергу Тернополю потрібні веломарштури Бам-Дружба-Східний та веломаршрут навколо Тернопільського ставу, зазначають велосипедисти міста. Кажуть, що ці веломаршрути би значно покращили велоінфраструктуру Тернополя, бо зараз їхати велосипедом з «Дружби» на «Бам» небезпечно.
- Ми проводили опитування в якому взяло участь близько 300 тернополян, згідно з результатами, майже 70 % містян, які мають велосипеди, не їздять на них, бо вважають, що це небезпечно, - зазначає громадський активіст Юрій Суходоляк.
Для того, щоб ріс запит на користування велосипедами люди мають знати, що це безпечно в нашому місті, кажуть велосипедисти Тернополя.
Представники громадської організації “Центр UA” спільно з місцевою владою, велосипедистами, представниками громадських організацій, мешканцями міста та журналістами обговорили проблемні аспекти велоінфраструктури Тернополя та перспективи розвитку велоконцепції міста.
- По велоінфаструктурі була прийнята програма, на яку виділили 28 мільйонів,-зазначає Юрій Суходоляк, який займався реалізацією програми.
Зараз проект виконано лише частково, з позитивних моментів – у місті встановлено велопарковки та подекуди з'явились понижені бордюри.
Варто зазначити, що проблема понижених бордюрів також турбує велосипедистів Тернополя.
- Ця проблема не вирішується , бо вона не пріоритетна для електорату виборців, так як вони здебільшого не їздять на велосипедах, - каже Олег Фостяк. – Норми вимагають, щоб понижений бордюр був по всьому місту для комфорту людей з особливими потребами та, відповідно, велосипедистам буде легше пересуватися. Всі бордюри мають бути не вище 4, 5 сантиметрів, а у нас в місті більшість бордюрів з порушенням будівельних норм, - зазначає пан Фостяк.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
ігор
А щодо заголовку статті " велосипедистів? Які проблеми є у тернопільських велосипедистів?" то проблема в них найбільша це відсутність розуму і інстинкту самозбереження на дорозі.
David Starr reply ігор
David Starr