Журналісти «20 хвилин» надіслали інформаційний запит в КП «Тернопільелектротранс», аби дізнатися, які тролейбусні маршрути міста є найприбутковішими за останніх пів року, а також скільки коштів за цей період в підприємстві витратили.
ОТОЖ, у КП «Тернопільелектротранс» є дев’ять тролейбусних маршрутів, на двох працюють по два тролейбуси, ще на двох – по чотири, на одному маршруті є п’ять тролейбусів, ще на двох – шість, ще два маршрути мають вісім та десять тролейбусів відповідно.
Вартість проїзду в тролейбусі – шість гривень.
Загалом на всіх маршрутах працюють 47 тролейбусів та 94 працівники.
За пів року здійснення перевезень тролейбусами, а саме із серпня 2020 року по січень 2021, КП «Тернопільелектротранс» отримало виторг у розмірі 10 862 972 гривень, що становить 60 відсотків від загального доходу підприємства. Ще один мільйон в рік підприємство отримує з реклами на транспортних засобах. Загалом витрати підприємства за цей час становлять – 82 063 000 грн.
Як розповів директор підприємства Андрій Мастюх, за планом на 2021 рік витрати підприємства перевищуватимуть доходи на 70 мільйонів гривень.
Найменш прибутковим, згідно із представленою інформацією, є маршрут №1 (Автовокзал – вул. Довженка) – там заробили 256 370 гривень. А найбільш прибутковим – №11 (вул. Тролейбусна – вул. Лесі Українки – вул. Київська) – 3 724 414 гривень.
Подібну ситуацію можна побачити, якщо перерахувати виторг на одиницю транспорту.
Найбільший пасажиропотік за період з серпня 2020 року по січень 2021 був на маршрутах №11 та №10 (вул. Київська – Центр – пр. Бандери) – 212 704 та 148 161 особа відповідно.
За один місяць в середньому тролейбусом користуються понад 656 тисяч разів.
А от пільговиків за пів року перевезли понад півтора мільйона разів, а точніше – 1 601 241 раз, або ж в середньому 266 873 рази щомісяця. На яких маршрутах їздять найбільше – дивіться деталі на графіці.
А ви користуєтеся громадським транспортом? Чи влаштовує вас вартість проїзду в ньому?
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Ніна Швед
Ivan Pizhitskij reply Ніна Швед
Петро Беріт