«Народний бренд-2021»: наймасштабніша подія року у світі бізнесу. Репортаж

«Народний бренд-2021»: наймасштабніша подія року у світі бізнесу. Репортаж
  • Найкращі в місцевому бізнесі отримали заслужені нагороди під час церемонії нагородження «Народний бренд 2021».
  • Вітання переможців розпочалось 14 грудня в ресторані NOM. І особиста зустріч зараз особливо цінна після перерви на карантин, що вимушено відбулась минулого року.

Уже 17-ий рік поспіль компанія «RІА Медіа» організовує та проводить конкурс «Народний бренд». Це – своєрідний тест, що визначає рівень довіри тернополян до тієї чи іншої фірми. Це також хороший урок стійкості для місцевих підприємців, що стає гарним імпульсом для впровадження нових ідей у роботу.

Голосували понад 17 тис. тернополян

Конкурс недарма має назву «Народний», адже експертами тут є прості жителі міста. Кожен тернополянин міг висловити свою думку щодо товарів та послуг, які продають чи надають у Файному. Споживачі обирали кращих виробників, віддавши за них свої голоси.

«Ти обираєш – RІА нагороджує!» – незмінне гасло, яке супроводжує конкурс уже багато років поспіль. Нема псевдоекспертів та псевдопереможців – фірма стає лідером тільки тоді, коли вона виправдала сподівання та довіру тернополян.

Відео дня

Впродовж двох місяців 17573 тернополян віддали свій голос, визначаючи кращі торгові марки і підприємства серед представників регіонального бізнесу. Участь у конкурсі взяли 3 218 фірм  і тільки 53 стали переможцями. 

Гостей вітали учасники музично-танцювального шоу LED THEATRE.

Церемонію нагородження переможців відкрив регіональний видавець «RIA Медіа» Юрій Штопко. За його словами, «Народний бренд» за роки існування став символом довіри тернополян та справжнім знаком якості. Адже «RIA» вручає заслужені нагороди від імені усіх клієнтів і споживачів, які користуються товарами і послугами тернопільських підприємств, а також є постійними читачами газети «RIA плюс», сайту «20 хвилин» та користувачами сайту top20.ua.

Підсумок роботи бізнесу за рік

— «Народний бренд» в Тернополі став більше, ніж важливою подією у світі бізнесу. Це визнання якості,  — говорить Юрій Штопко. –  За найкращі компанії міста проголосували понад 15 тисяч користувачів. Ми перевіряли кожен голос. Потрібно було авторизуватися, крім того, ми дзвонили користувачам, щоб дізнатися, чи справді людина брала участь у голосуванні. Тож у результаті волевиявлення тернополян – визнання отримають десятки компаній.

Керівник також додав, що «Народний бренд» не відбувся б без злагодженої роботи всього колективу компанії, тому він подякував працівникам за нелегку працю та партнерам, які постійно підтримують дану ініціативу.  

Феєричне відкриття вечора зробив скрипаль,  виконавець сучасної електронної музики на електроскрипці. Учасник Арт фестивалю Free Space Happening у Гонконзі. За його плечима багато творчих та громадських активностей – Антон Вараниця.

Ведучими свята став відомий дует «Вар'яти». Гостей вітали танцями та музичними композиціями.

До слова, нагадаємо, минулого року церемонію нагородження не проводили через пандемію коронавірусу, що внесла корективи в буденність.

Більше фото та відео дивіться згодом.

Коментарі

keyboard_arrow_up