Бізнес має підтримувати ЗСУ: тернополяни віддали 10 000 голосів за кращі компанії

Бізнес має підтримувати ЗСУ: тернополяни віддали 10 000 голосів за кращі компанії

Конкурс «Народний бренд» від компанії RIA Media — це більше, ніж просто нагороди. Це про чесне ставлення бізнесу до своєї справи та справжню вдячність і довіру тернополян.

12 грудня відбулася 20-та церемонія нагородження. Цьогоріч тернополяни визначали переможців у 53 різних номінаціях. Загалом участь взяли 2942 локальні компанії та понад 10 000 тернополян віддали свої голоси за ті, яким довіряють.

Захід мав благодійну мету, підприємці об’єдналися, щоб організувати різдвяні канікули для дітей загиблих захисників у Карпатах.

Відео дня

Довіра та визнання

Переможці «Народного бренду 2024» — це ті, хто не лише надає якісні послуги чи продукти, а й працює з відданістю, підтримує громаду, допомагає військовим і рухає економіку вперед. Саме довіра користувачів послуг та активна підтримка є найбільшою нагородою для бізнесу, кажуть місцеві підприємці. Щороку «Народний бренд» доводить: успіх приходить до тих, хто працює відповідально, інноваційно та соціально свідомо. До того ж, це — ще й «здорова» конкуренція між учасниками, що стимулює покращувати свої послуги, аби бути кращими.

У час воєнних викликів і невизначеності цей конкурс демонструє, як важливо будувати прозорі, надійні та міцні стосунки між підприємцями та споживачами.

Колекціонують нагороди

Для багатьох фірм перемога в «Народному бренді» — це вже традиційна справа та вдалий підсумок року, зізнаються підприємці. Серед присутніх на церемонії було багато знайомих облич, які вже, кажуть, стали справжніми колекціонерами відзнак. 

Та були серед присутніх і ті, хто недавно розпочав свою справу та отримав почесну нагороду та визнання тернополян. Приміром, компанія Auto Prostir перемогла у номінації «Детейлінг студія», отримавши від тернополян 597 голосів. Зі слів засновника Тараса Флисника, це – перша нагорода у «Народному бренді», але точно не остання. Адже, попри всі труднощі та виклики війни, вони відкрилися, працюють та надають якісні послуги автомобілістам. 

— Найголовніше для нашої команди – задовольнити потреби клієнта. Ми проконсультуємо, підберемо і зробимо все на вищому рівні. Перша перемога у «Народному бренді» – підтвердження того, що клієнти задоволенні та вдячні за нашу роботу. Вважаю, що люди не віддавали б свої голоси за будь-кого, адже це власний час та ресурс. Більшість голосів від наших клієнтів. Ми розповідали їм про номінацію, і вони нас підтримували, – каже Тарас Флисник. — Нагорода – стимул для нашої команди рухатися вперед, робити більше та краще для своїх клієнтів. Також це можливість заявити про себе, про послуги, краще пізнати своїх конкурентів. Тому, вважаю, що такі конкурси потрібні. 

Партнерами проєкту «Народний бренд 2024» стали компанії, які багато років працюють на Тернопільщині, розвиваються у надскладний час та мають високу довіру тернополян: клініка «Стоматологія Олексюка», пивоварня «Опілля», будівельна компанія «ПрестижБуд», салон квітів Floriya, поліграфічний дім Zaza Print, мережа гастромаркетів WineTime, компанія «Вімана Авто» та ресторан SfeRa.

Ведучим заходу став талановитий Лесик Зіньків @lesyyykk. Також для гостей виступав соліст гурту «Мотор’ролла» — Сергій Присяжний. 

А співучасником благодійного збору для діток військових став благодійний фонд «Карітас».

Надійний тил для захисників
Юрій Джигринюк, власник компанії «Вімана Авто»: 

— Працювати та розвиватися в умовах війни, – надскладна задача. Але ми маємо це робити, бо працюючі підприємства – це податки, це підтримка економіки України, а також надійний тил для військових. Ми регулярно забезпечуємо необхідними речами бійців, на фронті перебуває директор нашої фірми.


Підтримуємо добрі справи

Ігор Бойків, власник ресторанного закладу SfeRa:

— Ми радіємо, що наш заклад може стати частиною масштабних заходів, що вдається поєднувати відпочинок, розвиток та підтримку благодійних ініціатив. Також ми вперше отримали перемогу в «Народному бренді». Ми створили комфортні умови для наших працівників та відвідувачів. Підтримуємо благодійні ініціативи. Дякуємо за довіру!

Споживачі підтримують традиції

Василь Мацюк, заступник директора з маркетингу пивоварні «Опілля»: 

— Надаючи перевагу «Опіллю», споживачі підтримують українську традицію і вітчизняного виробника. Ми на власному досвіді знаємо, як це важливо, тому багато років є партнером «Народного бренду» — конкурсу, який спонукає українських виробників і надавачів послуг ставати все кращими.

Маємо разом наближати Перемогу
Ольга Ільницька, директорка філії WineTime у Тернополі:

— Ми вперше є партнерами «Народного бренду», конкурс фантастичний. Тут є і конкуренція, і мотивація. Для нас – це гарна можливість підтримати підприємців, роботодавців, які в такий нелегкий час намагаються зробити все можливе для нашої України. Ми маємо об’єднуватися і разом із захисниками наближати Перемогу України.


Наснага працювати і розвиватися

Олександра Вихрущ-Олексюк, співвласниця клініки «Стоматологія Олексюка»:

— Такі конкурси потрібні як для приватних підприємців, так і державних установ. Ми знаємо, що працюємо, що подобаємося нашим пацієнтам, клієнтам, рухаємося у правильному напрямку. Цьогоріч отримуємо вже дев’яту відзнаку, і це надзвичайно цінно для нашої команди. Також дає наснагу працювати в активному режимі наступного року. 

Популярний конкурс та відзнака
Артур Карпюк, засновник поліграфічного дому Zaza Print:

— Ми підтримуємо «Народний бренд» вже кілька років поспіль. Чому? Бо це – рейтинговий, популярний та масштабний конкурс у нашому регіоні. Бути його партнером – це престижно. Тут ми більше пізнаємо конкурентів, аналізуємо і розвиваємося, аби бути поліграфічним підприємством №1 у нашому регіоні.


Маємо працювати та розвиватися

Анастасія Бегман, керівниця магазинів Floriya:


– Наразі важкі часи для всіх: військових, цивільних та підприємців. Нам потрібно триматися разом, удосконалюватися, працювати для нашої країни. «Народний бренд» – потрібний проєкт. Ми вдячні людям, які нас обирають, які нам довіряють. Підприємцям бажаю терпіння, наснаги, віри, а також натхнення працювати далі та розвиватися.


Даруємо увагу нашим воїнам

Дарія Проскурякова, представниця будівельної компанії «ПрестижБуд»:

— Ми клієнтоорієнтовані! Задоволений клієнт – задоволена команда. Для нас велика прерогатива – захисники та захисниці. Ми забезпечуємо їх робочими місцями, створюємо програми лояльності, аби мали змогу придбати житло. Робимо все, щоб їм було куди повертатися, що вони відчували нашу увагу й турботу. Адже вони це заслужили. 

Читайте також:

Підприємці Тернополя об'єдналися, щоб подарувати дух Різдва дітям загиблих воїнів. Долучайтесь і ви

Відео з «Народного бренду» 2024: бізнес допомагає розвивати економіку та підтримує ЗСУ

«Народний бренд 2024»: допоможемо дітям загиблих захисників поїхати на відпочинок

«Народна любов – найкраща нагорода»: бізнес Тернополя працює для людей, попри виклики війни

«Якість – магніт для клієнтів»: історії трьох бізнесів, які понад 10 років є найкращими у Тернополі

Імена найкращих вже відомо! Хто переміг у конкурсі «Народний бренд 2024»

 

 

Коментарі

keyboard_arrow_up