В депо КП «Тернопільелектротранс» привезли перший з п'яти тролейбусів із Чехії (ФОТО ДНЯ)
- Один з п'яти тролейбусів Škoda 24Tr Irisbus Citelis 2006 року випуску привезли до комунального підприємства 25 листопада.
- Раніше цим громадським транспортом перевозили пасажирів у чеському місті Маріанські Лазні.
Транспортували тролейбус ввечері. Як йдеться в дописі тернополянина Віктора Мадрі, відвезення з митної зони оформлення до депо комунального підприємства зайняло майже 20 хвилин.
За інформацією з надійних джерел, два тролейбуси Škoda 24Tr Irisbus Citelis привезуть на митну зону оформлення до Нового року, ще два - після.
Більше про цей громадський транспорт читайте за посиланням:
Є іржа та потертості. Як виглядають і за скільки купили старі чеські тролейбуси для Тернополя (ФОТО)
Як зазначила речниця міської ради Мар'яна Зварич, чіткої дати виходу тролейбусів на маршрут ще немає. Спочатку їх повинні доставити, розмитнити, вони мають пройти ТО та інші відповідні процедури.
Використовуватимуть їх на тих маршрутах, де буде потреба за розрахунками КП «Тернопільелектротранс».
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Бодя Олегович
Ото вже будуть показували ще 5 років( кожен місяць).
Ігор Спринський
Володимир Керничний reply Ігор Спринський
Канал без назви reply Ігор Спринський
Для простих людей буде зручніше мати 10 вживаних тролейбусів, аніж 1 новий - вони що, повинні мерзнути на зупинках суто через те, що вам нова для Тернополя але раніше вживана модель не сподобалася? І очевидно, що 10 вживаних перевезуть в 10 раз більше пасажирів, ніж 1 новий.
Пора вже таке розуміти!!!
Ирина reply Канал без назви
А ви, "Канал", може, і їжу вживану купуєте?....)))))
Канал без назви reply Ирина
Як вживані не подобаються - руки в ноги і до Львова, Києва чи навіть нашого депо. Куплені Тернополем з заводу ЛАЗи з моменту прибуття мали такі хронічні проблеми, як несправний статичний перетворювач напруги, уже менш ніж за 9 років їм доводилося провести КР, за ці проблеми водії нові вітчизняні ЛАЗи не любили, один з них навіть пішов на брухт менш ніж за 15 років роботи, бо згнив. Не набагато краща ситуація і з Електронами - ті перераховані проблеми стосуються саме їх, хоча їм не більше 7 років (2014+ рік випуску), крім того, вони вже за 1-2 роки експлуатації приходили в несправність: КР/СР вони проходили кожні 2-3 роки, в одних згорів блок асинхронного приводу, в іншого навернулася плата. БОГДАНи, куплені з заводу в Львові у 2008 році - окрема тема: один з них за 9 років мав проходити КР, який нічого не дав - зараз машина стоїть і чекає на списання. Подібна ситуація і з купленими з заводу львівськими та київськими ЛАЗами: то проломлена гармошка, то КР через 5 років експлуатації. Хочете нове, щоб потім жалілись, що вони ненадійні - самі собі винні. З експлуатацією нового у водіїв виникали проблеми, не дивно, чому вони їх не любили і не хотіли брати, і пора це розуміти. Навіть водії кажуть - вживаними легше керувати і їх легше експлуатувати, ніж нові, які захвату не викликають.
Вживане не таке "одоробало", яким ви його назвали - в нас тернопільські б/у служать довше за нові без перебоїв. То легко побачити - недавно куплені гармошки з Чехії хоч і 1990 року випуску, та вони по якості не поступаються новим, і експлуатуються практично без проблем, а несправності тут є поодинокими випадками. Ще один зразок приведу вам: куплений Тернополем в 2020 році з Чехії вживаний тролейбус хоч і проіснував в нас 9.5 років, але він був випущений у 1987 році і проіснував загалом 33 роки. Тепер подивіться, що значить 33 проти 14 років - вдвічі більша різниця. І за ті 33 роки експлуатації можна купити мінімум 5 вживаних, які в мінімум 5 разів більше перевезуть пасажирів, тим більше, що проблема нестачі тролейбусів особливо гостро стоїть при морозах і карантинних обмеженнях в перевезенні пасажирів, але вас хвилює лише власний комфорт.
Де ви були, коли прибували перші гармошки з Чехії в 2012 році? Чого не поливали їх брудом, вам же видно "краще" від того?
І проблеми з експлуатації 24Tr виникали через те, що у чехів не було достатнього досвіду у їх належній експлуатації, а так, вони і взимку їздили, тим більше, що для чехів ці моделі були новими і з заводу купленими, аналогічно і в Україні виникають проблеми з експлуатацією нового, бо достатнього досвіду на цьому ще немає. Ну і вкотре повторюся: пора розуміти, що по ціні одного можна купити мінімум 5 вживаних, які перевезуть в 5 разів більше пасажирів, ніж 1 новий!
На додачу додам наступне: перш ніж обзивати мера скупим, розберіться спершу в тендері і договірній документації, а тоді вже приймайте свої "остаточні висновки" і не "кидайтеся каменями", не розібравшись. Ось документ, в якому чітко видно, що ніякого мера не було в договорі про закупівлю вживаних тролейбусів, а проводив тендер КП "Тернопільелектротранс".
Надіюсь, ви нарешті зрозуміли =)
Ирина reply Канал без назви
Канал без назви reply Ирина
І вкотре говорю, досить звинувачувати мера - на фото документа простою мовою написано, що міськвлада на чолі з мером в закупівлі не фігурує.
Якщо і на цей раз до вас не дойшло, я вже нічим не допоможу.
Ирина reply Канал без назви
Канал без назви reply Ирина
Просто часто в новини попадає неперевірена інфа, на яку легко можна повестися, як-от "міськрада, міськвлада закупила такі-то вживані тролейбуси", але якщо копати глибше, то можна побачити фігурантів тендеру. Також в дописі пишуть про 5 машин, а по факту лише 3.
Julia Kucher
Ирина reply Julia Kucher
Канал без назви reply Julia Kucher
Taras Livinskyi