В депо КП «Тернопільелектротранс» привезли перший з п'яти тролейбусів із Чехії (ФОТО ДНЯ)

В депо КП «Тернопільелектротранс» привезли перший з п'яти тролейбусів із Чехії (ФОТО ДНЯ)
  • Один з п'яти тролейбусів Škoda 24Tr Irisbus Citelis 2006 року випуску привезли до комунального підприємства 25 листопада.
  • Раніше цим громадським транспортом перевозили пасажирів у чеському місті Маріанські Лазні.

Транспортували тролейбус ввечері. Як йдеться в дописі тернополянина Віктора Мадрі, відвезення з митної зони оформлення до депо комунального підприємства зайняло майже 20 хвилин. 

За інформацією з надійних джерел, два тролейбуси Škoda 24Tr Irisbus Citelis привезуть на митну зону оформлення до Нового року, ще два - після. 

Більше про цей громадський транспорт читайте за посиланням:

Є іржа та потертості. Як виглядають і за скільки купили старі чеські тролейбуси для Тернополя (ФОТО)

Як зазначила речниця міської ради Мар'яна Зварич, чіткої дати виходу тролейбусів на маршрут ще немає. Спочатку їх повинні доставити, розмитнити, вони мають пройти ТО та інші відповідні процедури.

Використовуватимуть їх на тих маршрутах, де буде потреба за розрахунками КП «Тернопільелектротранс».

Коментарі (28)
  • Бодя Олегович

    Але то вже подія) ТВ-4 отримали новий сюжет,
    Ото вже будуть показували ще 5 років( кожен місяць).
  • Ігор Спринський

    Пригнали старе, а спишуть як нове - йдемо до Європи!!!👏👏👏

    Володимир Керничний reply Ігор Спринський

    Ігор Спринський ти не прав

    Канал без назви reply Ігор Спринський

    Як ніби ви думаєте, що нове завжди краще за старе. Крім того, за ціною 1 нового можна купити 5 вживаних.
    Для простих людей буде зручніше мати 10 вживаних тролейбусів, аніж 1 новий - вони що, повинні мерзнути на зупинках суто через те, що вам нова для Тернополя але раніше вживана модель не сподобалася? І очевидно, що 10 вживаних перевезуть в 10 раз більше пасажирів, ніж 1 новий.
    Пора вже таке розуміти!!!

    Ирина reply Канал без назви

    А нічого, що ваше б/у буде бити всіх струмом, будуть вибухати (на ходу) колеса і травмуватимуть людей в салоні? Скупий платить двічі. І мені, наприклад, бридко сідати в це старе одоробало, яке вже напівзгнило.
    А ви, "Канал", може, і їжу вживану купуєте?....)))))

    Канал без назви reply Ирина

    Що ви собі за нісенітниці понавигадували? Перераховані вами проблеми для вживаних - поодинокі, і навпаки, характерні переважно для нових тролейбусів, досвіду в експлуатації яких не було.
    Як вживані не подобаються - руки в ноги і до Львова, Києва чи навіть нашого депо. Куплені Тернополем з заводу ЛАЗи з моменту прибуття мали такі хронічні проблеми, як несправний статичний перетворювач напруги, уже менш ніж за 9 років їм доводилося провести КР, за ці проблеми водії нові вітчизняні ЛАЗи не любили, один з них навіть пішов на брухт менш ніж за 15 років роботи, бо згнив. Не набагато краща ситуація і з Електронами - ті перераховані проблеми стосуються саме їх, хоча їм не більше 7 років (2014+ рік випуску), крім того, вони вже за 1-2 роки експлуатації приходили в несправність: КР/СР вони проходили кожні 2-3 роки, в одних згорів блок асинхронного приводу, в іншого навернулася плата. БОГДАНи, куплені з заводу в Львові у 2008 році - окрема тема: один з них за 9 років мав проходити КР, який нічого не дав - зараз машина стоїть і чекає на списання. Подібна ситуація і з купленими з заводу львівськими та київськими ЛАЗами: то проломлена гармошка, то КР через 5 років експлуатації. Хочете нове, щоб потім жалілись, що вони ненадійні - самі собі винні. З експлуатацією нового у водіїв виникали проблеми, не дивно, чому вони їх не любили і не хотіли брати, і пора це розуміти. Навіть водії кажуть - вживаними легше керувати і їх легше експлуатувати, ніж нові, які захвату не викликають.
    Вживане не таке "одоробало", яким ви його назвали - в нас тернопільські б/у служать довше за нові без перебоїв. То легко побачити - недавно куплені гармошки з Чехії хоч і 1990 року випуску, та вони по якості не поступаються новим, і експлуатуються практично без проблем, а несправності тут є поодинокими випадками. Ще один зразок приведу вам: куплений Тернополем в 2020 році з Чехії вживаний тролейбус хоч і проіснував в нас 9.5 років, але він був випущений у 1987 році і проіснував загалом 33 роки. Тепер подивіться, що значить 33 проти 14 років - вдвічі більша різниця. І за ті 33 роки експлуатації можна купити мінімум 5 вживаних, які в мінімум 5 разів більше перевезуть пасажирів, тим більше, що проблема нестачі тролейбусів особливо гостро стоїть при морозах і карантинних обмеженнях в перевезенні пасажирів, але вас хвилює лише власний комфорт.
    Де ви були, коли прибували перші гармошки з Чехії в 2012 році? Чого не поливали їх брудом, вам же видно "краще" від того?
    І проблеми з експлуатації 24Tr виникали через те, що у чехів не було достатнього досвіду у їх належній експлуатації, а так, вони і взимку їздили, тим більше, що для чехів ці моделі були новими і з заводу купленими, аналогічно і в Україні виникають проблеми з експлуатацією нового, бо достатнього досвіду на цьому ще немає. Ну і вкотре повторюся: пора розуміти, що по ціні одного можна купити мінімум 5 вживаних, які перевезуть в 5 разів більше пасажирів, ніж 1 новий!
    На додачу додам наступне: перш ніж обзивати мера скупим, розберіться спершу в тендері і договірній документації, а тоді вже приймайте свої "остаточні висновки" і не "кидайтеся каменями", не розібравшись. Ось документ, в якому чітко видно, що ніякого мера не було в договорі про закупівлю вживаних тролейбусів, а проводив тендер КП "Тернопільелектротранс".
    Надіюсь, ви нарешті зрозуміли =)

    Ирина reply Канал без назви

    Словесна діарея... У мене терпцю не вистачило це читати. Як то кажуть - "многабукав -ніасіліл"

    Канал без назви reply Ирина

    Ну ок, поясню коротко. Вся суть зводилася до того, що вище перераховані вами проблеми в більшості стосуються саме нових, а з б/у такі випадки поодинокі. Не вірите? Подивіться в БД рухомого складу Львова, Києва та Тернополя і як до нього ставляться водії: в них нове деградує значно швидше, хоча їм і 7 років немає, деякі нові навіть на списання чекають. Навіть в Тернополі та Києві нове дуже швидко деградує і водії їх просто не хочуть брати через численні технічні недоліки. Причому навіть Електрони страждають серйозними хронічними проблемами. Перш ніж судити про те, що б/у гірше за нове, подивіться просто на стан нового, водії кажуть, що за 2-4 роки вони стають непридатними для експлуатації. Б/у в більшості вони служать навіть довше, ніж нове.
    І вкотре говорю, досить звинувачувати мера - на фото документа простою мовою написано, що міськвлада на чолі з мером в закупівлі не фігурує.
    Якщо і на цей раз до вас не дойшло, я вже нічим не допоможу.

    Ирина reply Канал без назви

    Ну ок, на 2 см менше написали))) Але питання в тому, чому ви так вигороджуєте мера і його оборудки (хто і де "фігурує", всім відомо вже більшее 10 років)))))

    Канал без назви reply Ирина

    Ну я просто констатував факти, це не значить, що я вигороджую мера (в його діяльності теж є інші проколи), однак не слід приписувати без доказів його причетність, по документу це цілком очевидні речі, що купив тролейбуси Тернопільелектротранс, на перших спробах провести тендер новин про тролейбуси не було (це один з випадків, коли закупівля проводилася без його відома), а про закупівлю МАЗ, МАН заздалегідь повідомлялося в новинах.
    Просто часто в новини попадає неперевірена інфа, на яку легко можна повестися, як-от "міськрада, міськвлада закупила такі-то вживані тролейбуси", але якщо копати глибше, то можна побачити фігурантів тендеру. Також в дописі пишуть про 5 машин, а по факту лише 3.
  • Julia Kucher

    Зразу на лафеті , що сам не їде . ?

    Ирина reply Julia Kucher

    Напевно, вже років 5-6, як "не їде". Нічого, тернопільські умільці підлатають! А те, що ламатися буде посеред дороги - так то тернополянам не звикати!

    Канал без назви reply Julia Kucher

    Такі умови тендеру.
  • Taras Livinskyi

    Обов'язково нанести рекламні оголошення на  тролейбус напередодні виходу на маршрут...

15:02 Влітку на фронті відсвяткував свої 50. Тернопільщина прощається з Ярославом Мидликом 14:09 Український ветеранський фонд надаватиме кошти для бізнесу ветеранів та членам родин загиблих 13:38 500 років від отримання Магдебурзького права: науковець з Тернопільщини опублікував унікальний документ photo_camera 13:01 Доки війна забиратиме у нас найкращих?! Тернопільщина прощається з Андрієм Лукащуком Від читача 16:00 40 тисяч гривень неустойки за прострочення аліментів доведеться сплатити недобросовісному батькові на утримання дітей 12:32 У дитячій лікарні Тернополя увімкнули опалення 12:03 Зима не за горами: ми запитали у тернополян, як вони готуються до опалювального сезону play_circle_filled photo_camera 10:53 Тестування завершили: як надалі працюватиме система оповіщення від ДСНС 10:36 Навчання для ветеранів війни та членів сімей загиблих захисників у Тернополі: які освітні напрямки доступні 09:52 Зекономлені гроші передає родичам в окупації: історії переселенців, які неможливо читати без сліз photo_camera 09:07 Чи можна здавати кров після ковіду та які протипокази 08:13 Сьогодні, 27 вересня: Всесвітній день туризму 22:04 Інвалідність — не перепона для життя: житель Гусятина відправиться в мотоподорож до Карпат play_circle_filled 21:07 10 найрейтинговіших сучасних фільмів: що подивитись осіннім вечором photo_camera 20:32 Джавеліна, Квітослава і Байрактар: які імена для своїх діточок обирають українці цьогоріч play_circle_filled 20:00 Холодні макарони і сир низької якості – чим годують вихованців Тернопільської спецшколи 19:16 Тернопільські студентки вибороли два золота та срібло на Кубку світу з єдиноборств photo_camera 18:41 У Тернополі працює Кімната кризового реагування: для чого та як скористатись photo_camera 17:58 Поблизу Теребовлі трапилась аварія з потерпілими. Рух транспорту ускладнений 17:35 Олександр Педан знову мандрує українськими вишами з донькою
Дивитись ще keyboard_arrow_right
keyboard_arrow_up