Чи повернуть пасажирам кошти за квитки, якщо зникло світло на лінії, і тролейбус зупинився

- Ситуації, коли через зникнення електропостачання на лінії або поломку тролейбус зупинився, час від часу виникають у Тернополі. Як бути пасажирам, які через ці незручності не змогли добратися до точки призначення, чи повернуть їм кошти за квитки?
- З таким питанням у редакцію "20 хвилин" звернулася читачка Оксана. Вона зіштовхнулася з незручностями під час поїздки у тролейбусі №11.
- Нещодавно тролейбус не проїхав і до наступної зупинки, як на лінії зникло світло, і він зупинився, - розповідає жінка. - Я сіла на вул. Збаразькій, тролейбус проїхав кілька метрів – до середини вул. Хмельницького і далі руху не продовжив. А мені потрібно було добратися аж в другий кінець міста - на вул. Тролейбусну. Пасажирам ніхто нічого не повідомляв. Люди заметушилися. Потім кондукторка сказала, що нема світла, коли воно з'явиться, невідомо. Сказала, хто поспішає на залізничний вокзал, щоб виходили і йшли пішки, бо це недалеко. На питання пасажирів, які планували їхати далі, що робити, кондукторка відповісти не змогла. Врешті люди почали потрохи виходити. Я попросила повернути мені кошти за квиток, адже послуга мені не була надана - я не проїхала навіть однієї зупинки. Деякі пасажири теж почали вимагати повернення коштів. Кондукторка сказала, що нічого не поверне. Більшість пасажирів вийшли з тролейбуса і розійшлися на найближчі зупинки шукати інший транспорт. Я теж пішла, на дорогу до дому витратила вже не 6 грн, а 13, адже довелося додатково платити 7 грн за маршрутку.
На чиїй стороні правда: кондуктора чи пасажирів? Чи мають люди право у такій ситуації на повернення коштів? З цими питаннями журналістка "20 хвилин" звернулася до директора КП "Тернопільелектротранс" Андрія Мастюха.
- Повернути кошти пасажирам у такій ситуації неможливо, адже вони проведені через валідатор, - пояснює він. – Раніше, коли за квиток брали готівку, люди могли повернути квиток кондуктору. Зараз положенням про оплату за проїзд це не передбачено. Є зміни до законодавства - це раз, а по-друге - працює система, тому повернення коштів неможливе ні фізично, ні технічно.
Коментар
Михайло Самуляк, юрист:
А ви зіштовхувались з подібними проблемами у транспорті? Розповідайте про це у коментарях до статті.
Слідкуйте за новинами Тернополя у: Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
sergТак можно бабло товкти пару раз світло вирубати в часті пік на декількох тролейбусах. І мастюх при бабульках
-
Marija GumennaПросто не продумана така процедура. А повернути теоретично і практично можна, головне щоб було бажання. А оскільки воно відсутнє, то звісно повертати ніхто нічого нікому не буде. Потрібно, щоб цією проблемою зайнялося служба захисту прав споживачів. Тільки для того щоб вона зайнялася цим, треба щоб до неї звернулися з такою проблемою. Чим більше громадян то зроблять, тим скоріше тим питанням почнуть займатися...