- Нещодавно тролейбус не проїхав і до наступної зупинки, як на лінії зникло світло, і він зупинився, - розповідає жінка. - Я сіла на вул. Збаразькій, тролейбус проїхав кілька метрів – до середини вул. Хмельницького і далі руху не продовжив. А мені потрібно було добратися аж в другий кінець міста - на вул. Тролейбусну. Пасажирам ніхто нічого не повідомляв. Люди заметушилися. Потім кондукторка сказала, що нема світла, коли воно з'явиться, невідомо. Сказала, хто поспішає на залізничний вокзал, щоб виходили і йшли пішки, бо це недалеко. На питання пасажирів, які планували їхати далі, що робити, кондукторка відповісти не змогла. Врешті люди почали потрохи виходити. Я попросила повернути мені кошти за квиток, адже послуга мені не була надана - я не проїхала навіть однієї зупинки. Деякі пасажири теж почали вимагати повернення коштів. Кондукторка сказала, що нічого не поверне. Більшість пасажирів вийшли з тролейбуса і розійшлися на найближчі зупинки шукати інший транспорт. Я теж пішла, на дорогу до дому витратила вже не 6 грн, а 13, адже довелося додатково платити 7 грн за маршрутку.
На чиїй стороні правда: кондуктора чи пасажирів? Чи мають люди право у такій ситуації на повернення коштів? З цими питаннями журналістка "20 хвилин" звернулася до директора КП "Тернопільелектротранс" Андрія Мастюха.
- Повернути кошти пасажирам у такій ситуації неможливо, адже вони проведені через валідатор, - пояснює він. – Раніше, коли за квиток брали готівку, люди могли повернути квиток кондуктору. Зараз положенням про оплату за проїзд це не передбачено. Є зміни до законодавства - це раз, а по-друге - працює система, тому повернення коштів неможливе ні фізично, ні технічно.
Коментар
Михайло Самуляк, юрист:
А ви зіштовхувались з подібними проблемами у транспорті? Розповідайте про це у коментарях до статті.
Слідкуйте за новинами Тернополя у: Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер