Нагадаємо, на сесії 23 грудня депутати надали дозвіл КП «Міськавтотранс» на участь у проєкті «Міський громадський транспорт України» шляхом залучення коштів позики відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в обсязі 2,0 млн Євро для реалізації підпроєкту «Оновлення рухомого складу автобусного парку КП «Міськавтотранс» у місті Тернопіль».
Проєкт передбачає придбання комунальним підприємством «Міськавтотранс» Тернопільської міської ради 20-ти нових автобусів за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку, що надаються у вигляді кредиту на пільгових умовах в обсязі 2 млн Євро строком на 13 років.
24 лютого у прес-службі Тернопільської міської ради повідомили, що автобуси вже незабаром прибудуть у Тернопіль.
-КП «Тернопільелектротранс» уклав угоду з ПриватБанком на придбання в лізинг 20-ти нових автобусів білоруського виробництва «МАЗ 206», - йдеться у повіомленні міськради.- уже незабаром тернопільський комунальний автопарк поповниться абсолютно новим транспортом. Придбання цих автобусів є черговим кроком до створення єдиної транспортної компанії у Тернополі.
- Зараз укладено договір, за процедурою ми маємо ще провести авансові платежі у я думаю, що в найближчий тиждень-два автобуси вже будуть в Тернополі, - розповідає директор КП "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх.
На які саме маршрути виїдуть нові автобуси наразі невідомо. Вирішувати це будуть на конкурсній основі.
Андрій Мастюх каже, що зараз підприємство шукає водіїв для нових автобусів.
- Ми обіцяємо повний соціальний пакет, сто відсотково легалізовану працю, повну відпустку і високу заробітну плату, - продовжує пан Мастюх. - За січень- лютий зарплата у водіїв становила 14-15 тисяч гривень. Це злежить від відпрацьованих годин та інших складових, але в цих межах.
Раніше у соцмережах тернополяни писали, що в нових автобусів є російські комплектуючі. Таку позицію під час засідання сесії 27 грудня висловив депутат міської ради Тарас Білан.
Проте, директор КП переконує, виробили їх у Білорусії, а про частини, які б виготовляла країна-агресор не можу бути й мови.
- Автобуси повністю нові, вироблені в Білорусії, російських комплектуючих немає, - каже Андрій Мастюх. - Нам надійшов лист від імпортера, в якому вказано склаові, які вироблені у Німеччині. Це автобуси найвищого класу, наголошую, російських комплектуючих немає.
Про технічні характеристики автобусів "МАЗ -206" можна дізнатись на офіційному сайті виробника "Мінський автомобільний завод". Як вкзано в описі - виробник запчастин Німецька компанія Mercedes-Benz. Щоправда опубнікована інформація російською мавою, осільки у Білорусі, де виробили транспорт, вона - друга державна.
Довідка
Зараз мережу громадського транспорту Тернополя обслуговує 24 комунальних низькопідлогових автобуси – 21 «МАN» та три - ЛАЗи.
Нещодавно у Тернополі запрацював новий автобусний маршрут №35. Журналістка «20 хвилин» протестувала трнанспорт на комфорт, розпитала пасажирів, кондуктора та водія, як їм нові низькопідлогові автобуси. Як це було читайте у матеріалі зза посиланням тут
Графік руху автобусів можна переглянути на офіційному сайті КП «Тернопільелектротранс» у розділі "Маршрути/розклади руху"
Щоб влаштуватись на роботу водієм автобуса телефонуйте у КП "Тернопільелектротранс" за номером (0352) 43-62-88
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер