Питання про створення єдиної муніципальної транспортної компанії Тернополя особливо актуальним стало в січні 2018-ого року після страйку водіїв маршруток через запровадження електронного квитка. Тоді йшлось і про звільнення водіїв, і про розірвання угод з перевізниками.
Читайте також: У Тернополі планують закупити 40 міських автобусі
Низькопідлогових автобусів у Тернополі є чотири - три "ЛАЗи" і один МАN, який влада представила у червні 2018-ого. Його купили в рамках створення єдиної муніципальної транспортної компанії. КП "Тернопільелектротранс" оголошувало відкриті торги через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ProZorrо. Згідно з інформацією з цього порталу, користований автобус MAN A21 2007-ого року випуску коштував 20 500 євро. Тернополяни в соцмережі Facebook писали, що автобус несправний, проте в КП запевняли, що транспорт справний і їздить.
- Автобус розрахований на 80-100 пасажиромісць, - кажуть в міській раді. – Придбаний автобус MAN спочатку курсував маршрутом №18. Тепер він їздить на маршруті №1а.
Раніше, як пояснюють в міській раді, маршрутом №1а їздили лише автобуси "ЛАЗ", а резервного транспорту не було. Тому, коли ламались ці автобуси, то замінити їх було нічим.
- Автобуси "ЛАЗ" уже далеко не нові - їм уже по 8 років, у Тернополі працюють 5 років, - продовжують в міській раді. - Їх конфіскували у заводу за борги перед нашим містом. Щоб не виникало ситуацій з нестачею автобусів на лінії, прийняли рішення перевести автобус МАN на маршрут №1а. Крім нього на цьому маршруті їздить ще два "ЛАЗи", а ще один стоїть у резерві. Тобто якщо якийсь один з тих трьох аватобусів поламається, то замість нього випустять резервного "ЛАЗа". Ще є ідентичний тролейбусний маршрут №1. Весь транспорт за цим маршрутом у години-пік їздить з інтервалом 8 хвилин.
Тролейбуси і автобуси у будні на маршруті №1а працюють за принципом "тролейбус-тролейбус-автобус-тролейбус-тролейбус-автобус-тролейбус-автобус". У вихідні і свята працюють тільки 4 тролейбуси, автобуси не їздять.
Щодо закупівлі інших низькопідлогових автобусів для створення єдиної муніципальної транспортної компанії Тернополя, то у міській раді кажуть, що ведуть активну роботу і тривають технічні процедури з купівлі більшої кількості комунальних автобусів.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер