Шофер 13-го маршруту відмовився видати квиток пасажирці на її прохання.
Читачка просить знайти управу на нахабних водіїв.
У міськраді направили інформацію перевізнику, аби той провів службове розслідування.
Водій 13 маршруту відмовився видати квиток з валідатора пасажирці на її прохання. Інцидент стався зранку 14 січня. Про це тернополянка Олена Коцюк розповіла в одній з тернопільських груп на Фейсбук.
Всю інформацію, викладену у пості, жінка підтвердила в телефонній розмові з журналістом. Емоції ледь стримувала.
Їду сьогодні (14 січня – прим. авт.) в маршрутному таксі N13, держномер ВО 1139 АА, - розповіла Олена Коцюк. – Одразу забіжу наперед – на одній з панелей написано, що це рейс обслуговують водії Яворський і Шлапак. Хто з них саме того дня керував маршруткою – дізнатись так і не вдалось.
Жінка попросила водія видати їй квиток. У відповідь тиша, наби й не чує.
Відео дня
На прохання дати мені квиток, водій грав в "глухого", - каже пані Олена. - За третім разом почав мені «впарювати» якийсь талон, що лежав коло нього. Я попросила дати мені талон з валідатора. Водій відповів, що не знає, де його карта. І мені доведеться… їхати без квитка.
Риторичне питання: "Хто буде платити штраф? Знову пасажир?», - цікавиться жінка.
Хай вже знайдуть якусь управу на цих нахабних водіїв! – емоції жінки вирують. - До слова сказати, не всі водії такі. Деякі одразу дають квиток без нагадувань. Але все ж трапляються і такі, в яких талон за свої гроші треба виклянчувати.
За коментарем ми звернулись до речника міської ради Мар’яни Зварич. Та повідомила, що
управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради направило інформацію перевізнику для службового розслідування інциденту, усунення зазначених перешкод у виконанні професійних обов’язків та надання пояснення.
Роман Сполович, керівник ТОВ «Мега-сервіс», автобуси якого курсують за 13 маршрутом, вперше почув від журналістів про проблему.
Часом таке буває: або водії випадково гублять картку, або вона впала на землю, або пасажири неумисне забирають з рештою, - каже Роман Сполович. – Таке трапляється досить часто. Однак, водії одразу повідомляють підприємство про це. Якщо у нас є запасні – видаємо водієві одразу нову картку. Якщо немає – замовляємо. І вже наступного дня водій виїжджає на рейс з новою карткою.
14 січня, про відсутність картки керівництво підприємства ніхто з водіїв не повідомляв. Тому, каже перевізник, або картка знайшлась, або водій лукавить.
Все з’ясуємо, що сталось, чому водій був не в змозі видати квитки, - каже Роман Сполович. - Будемо вимагати, аби більше таких випадків не було.
оканю ти ж така правельна ану розкажи красота моя деж ти працюеш може в школі де береш подарунки та гроші може вякісь академіі де студент через таких якти не може здати сесію бо нема грошей тобі заплатити а можливо ти правельний дохтор який сестринськими руками жар загрібае тому тобі пояснюю водій не касир і не контролер він стежить за дорогою і за такими як ти щоб не залізли під колеса коли переходиш дорогу розмовляючи по телефону
Таня Андраш
Зараз іду 22 маршрутом ВО 1036 АА ...ще ні одного квитка за готівку водій не видав. "Нечує" коли люди поосять...
Анонім
От грають грека ,що воділа ,що власник того маршруту . Якого тоді х..... на маршрут виїжати , що не чули Мединського ,котрий казав ,що якщо апарат поломаний або не видає квитків значить цей водій взагалі має зїхати з маршруту .Якщо у них така проблема з тими картками нехай просверлять отвір в картці і привяжуть на шнурок ,а місця де привязано опломбувати і п......ц і нехай попробують х......ю займатися . А ще краще то купити проїздний і не є....ь собі мозгів з тими воділами . Рішили грошенят лівих заробити ну п......ц всьому .На місці міської ради після такого інценденту треба було миттево розірвати угоду з цим перевізником .Я так бачу маршрутчики знову займаються х.......ю .
Тетяна Тетяна
я в таких випадках просто не оплачую проїзд хай доведе що я не оплатила як він квитків не дає