У Тернополі планують придбати 30 нових тролейбусів за кредитні кошти

У Тернополі планують придбати 30 нових тролейбусів за кредитні кошти

Депутати Тернопільської міської ради на позачерговій сесії підтримали рішення щодо оновлення електротранспорту Тернополя за кредитні кошти.

 

Про це повідомили в Тернопільській міській раді.

— 15 серпня на черговій сесії міської ради депутати підтримали рішення «Про здійснення запозичення у 2023 році для фінансування проєкту «Оновлення електротранспорту міста Тернополя», — йдеться у повідомленні.

Рішення прийняли, враховуючи висновки постійних комісій міської ради з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму, з питань бюджету та фінансів.

Відео дня

Зокрема, передбачено здійснити місцеве запозичення шляхом залучення кредиту з метою фінансування впровадження проєкту «Оновлення електротранспорту міста Тернополя».

Він передбачає придбання до 30 нових низькопідлогових тролейбусів. Розмір та валюта запозичення до 5 500 000 євро. Строк запозичення – до 20 років (включаючи пільговий період 5 років).

Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли про журналістську перевірку громадського транспорту Тернополя.

А яка ваша думка, чи варто зараз брати кредит на нові тролейбуси? Проголосуйте в нашому опитуванні.

Опитування

Чи варто зараз брати кредит на закупівлю громадського транспорту?

 

Читайте також:

На маршруті №19 у Тернополі їздитимуть низькопідлогові автобуси

Один відмовився везти безоплатно, інший — без проблем. Як скористатися пільгами у транспорті?

Ще один тролейбусний маршрут у Тернополі працюватиме без кондукторів

Беруть готівку і розмовляють по телефону: у Тернополі перевірили роботу водіїв громадського транспорту

У якому стані комунальний транспорт Тернополя: ми перевірили

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (26)
  • Liliia Vitenko

    Людей немає вже в місті
    Немає кого возити
    Майже пустий громадський транспорт їде
  • Oksana Tustanovska

    А що вже така криза,хлопцям може щось більше потрібніше а це ще почекає

    Kostjantyn Zawadskyi reply Oksana Tustanovska

    Oksana Tustanovska Кошти не бюджетні, а кредитні. ЄІБ не дозволяє тратити гроші на проєкти в оборонній галузі, відповідно ні про яку колізію між допомогою армії та закупівлею тролейбусами не може бути. Відмовитися не вийде, бо налагодити потім співпрацю з міжнародними донорами буде тяжче.

    А чим чинні тролейбуси, що ще є, замінити? Такими ж зношеними маршрутками? Не буде ГТ, то люди масово сядуть в авта і будуть тратити на це набагато більше грошей (уявіть, скільком хлопцям ці зекономлені гроші врятували б життя, якби не було потреби їздити в власному авто). Чим забезпечити потреби інвалідів війни, кількість яких стрімко зростає як ніколи? Не всі мають змогу/гроші їздити на власних автах втридорога в порівнянні з проїздом на ГТ або розраховувати на таксі. Я вже мовчу про затори, що паралізують увесь процес життєдіяльності міст, в яких стоять і волонтери, і військові, що неминуче негативно позначається на волонтерській діяльності та підтримці фронту

    Навіть президент ЄІБ зазначив: «Виживання України залежить не лише від боєприпасів та зброї, а й від підтримки економіки».
  • Maxi Maxi

    Вже зовсім засхемилися
  • Igor Predko

    Хороша новина.

keyboard_arrow_up