У Тернополі планують придбати 30 нових тролейбусів за кредитні кошти

Депутати Тернопільської міської ради на позачерговій сесії підтримали рішення щодо оновлення електротранспорту Тернополя за кредитні кошти.
Про це повідомили в Тернопільській міській раді.
— 15 серпня на черговій сесії міської ради депутати підтримали рішення «Про здійснення запозичення у 2023 році для фінансування проєкту «Оновлення електротранспорту міста Тернополя», — йдеться у повідомленні.
Рішення прийняли, враховуючи висновки постійних комісій міської ради з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму, з питань бюджету та фінансів.
Зокрема, передбачено здійснити місцеве запозичення шляхом залучення кредиту з метою фінансування впровадження проєкту «Оновлення електротранспорту міста Тернополя».
Він передбачає придбання до 30 нових низькопідлогових тролейбусів. Розмір та валюта запозичення до 5 500 000 євро. Строк запозичення – до 20 років (включаючи пільговий період 5 років).
Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли про журналістську перевірку громадського транспорту Тернополя.
А яка ваша думка, чи варто зараз брати кредит на нові тролейбуси? Проголосуйте в нашому опитуванні.
Чи варто зараз брати кредит на закупівлю громадського транспорту?
Читайте також:
На маршруті №19 у Тернополі їздитимуть низькопідлогові автобуси
Один відмовився везти безоплатно, інший — без проблем. Як скористатися пільгами у транспорті?
Ще один тролейбусний маршрут у Тернополі працюватиме без кондукторів
У якому стані комунальний транспорт Тернополя: ми перевірили
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Немає кого возити
Майже пустий громадський транспорт їде
А чим чинні тролейбуси, що ще є, замінити? Такими ж зношеними маршрутками? Не буде ГТ, то люди масово сядуть в авта і будуть тратити на це набагато більше грошей (уявіть, скільком хлопцям ці зекономлені гроші врятували б життя, якби не було потреби їздити в власному авто). Чим забезпечити потреби інвалідів війни, кількість яких стрімко зростає як ніколи? Не всі мають змогу/гроші їздити на власних автах втридорога в порівнянні з проїздом на ГТ або розраховувати на таксі. Я вже мовчу про затори, що паралізують увесь процес життєдіяльності міст, в яких стоять і волонтери, і військові, що неминуче негативно позначається на волонтерській діяльності та підтримці фронту
Навіть президент ЄІБ зазначив: «Виживання України залежить не лише від боєприпасів та зброї, а й від підтримки економіки».