Розмір фінансової підтримки КП "Тернопільелектротранс" від міської ради з 6 млн зросте до 7,5 млн. Бо влітку у тролейбусах менше пасажирів. Про це йшлося на виконкомі 3 липня.
- Зараз, у літній період, коли люди у відпустках, на канікулах, пасажиропотік тролейбусів суттєво зменшився і в КП "Тернопільелектротранс" справді є потреба у фінансуванні, - каже начальник управління транспорту, комунікацій та зв'язку Ігор Мединський.
Назва рішення, яке просив підтримати пан Мединський, "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 27 лютого 2019р. №218 "Про виділення коштів для фінансової підтримки комунального підприємства "Тернопільелектротранс"".
Згідно з ним зміни вносяться у пункт 1, стосуються вони збільшення суми фінансової підтримки КП "Тернопільелектротранс".
- Замість цифр та слів шість мільйонів гривень читати: сім мільйонів п'ятсот тисяч гривень, - йдеться у проекті рішення.
До слова, про збитковість КП "Тернопільелектротранс" неодноразово говорив і пан Мединський, і керівник КП Андрій Мастюх. Про це говорили і представники "Елетротрансу" під час суду, коли виконком оскаржував ухвалу суду, яка зупинила дію рішення про тарифи на проїзд у тролейбусах та маршрутках. Представники КП “Тернопільелектротрансу” заявляли, що борг у комунального підприємства і так 8 млн грн, а при переході на старий тариф - 4 грн, ця заборгованість подвоїться.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер
Логічно, що якщо ця кантора отримує з бюджету стільки бабла, то для місцевих жителів цей транспорт мав би бути безкоштовним.
Пане Мединський, ви всерйоз оцей весь двіж робите? Довго ржали, коли придумали цю схємку? Де можна знайти розписаний бюджет у деталях?