- Проект рішення погоджено, до нього претензій немає, але враховуючи цифру, які я вивчав, комунальне підприємство дійсно потребує фінансової підтримки, - каже начальник управління транспорту, комунікацій та зв'язку Ігор Мединський.
Як додав керівник КП "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх, зараз працює 86 водіїв, а потребують 120. Якби було хоча б 95 водіїв, то проблем із виїздом тролейбусів на маршрути проблем не було б.
- Ми максимально знизили видаткову частину. Говоримо про те, що зараз є потреба у великій кількості на службу рухомого складу, - каже керівник. - Через це наслідки тяжкі. Тролейбуси не виїжджатимуть на маршрути, водії йдуть з роботи. Витрати, порівняно з минулим роком, зросли. Видаткова частина за електроенергію зросла в межах 300-400 тисяч.
В минулому році підприємство мало 7,5 млн збитків, в цьому році очікують на 10 млн. За словами пана Мастюха це сума без амортизації, разом з нею вона становить 18 млн. До того ж, якщо працівникам КП збільшать зарплату, то ця сума зросте ще на тисяч 200 грн в місяць, тобто приблизно 2,5 млн в рік.
Заступник міського голови Вікторія Остапчук, вказала на те, що у попередньому фінплані вказана сума збитків 10 млн уже з врахуванням амортизації та підвищенням заробітної плати. Міський голова запропонував фінплан, який подало КП, не затвердити, а погодити. І доручити відділу внутрішнього контролю разом з бухгалтером зробити аудит. Після цього план ще раз переглянуть.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
https://ternopil.depo.ua/ukr/ternovpol/u-ternopoli-vodiyi-ne-hochut-pracyuvati-za-15-20-tisyach-griven-20180124714535