Тернополянам нагадали, як шопитися в інтернеті і не мати проблем

Тернополянам нагадали, як шопитися в інтернеті і не мати проблем

"Плюси" і "мінуси" покупок у мережі аналізукють фахівці Держпродспоживслужби, а також нагадуть тернополянам права покупця в мережі і радять, як вирішувати проблемні питання онлайн-шопінгу. 

Незаперечною перевагою інтернет-шопінгу є і буде економія часу. Сьогодні це дуже важливий нюанс. На другому місці - економія грошей. Товари в інтернет-магазинах зазвичай дешевші, ніж товари в звичайних магазинах. Це пояснюється відсутністю витрат на утримання торговельного приміщення, оплати заробітної плати продавців та інших витрат, пов’язаних із утриманням такого магазину. Пошукавши годинку-другу в мережі, можна знайти ексклюзивний одяг, дефіцитний товар або раритетну річ. В інтернет-магазинах також бувають сезонні розпродажі та знижки. Такі покупки, як правило, ще й доставляються безкоштовно.

Мінус онлайн-шопінгу це - суттєвий ризик. Не факт, що ви не натрапите на шахраїв і просто не віддасте їм свої кошти. Не факт, що товар доставлять вчасно, що ви отримаєте саме той товар, який замовили. Існує також ризик пошкодження замовлення при транспортуванні, втрати посилки і т.д, зазначають в Держпродспоживслужбі.

Як обрати магазин

Найважливіше - обрати правильний магазин. Солідний магазин працює не перший рік, має в наявності широкий асортимент товарів, вказує свою юридичну адресу, банківські реквізити, номер телефону і, найважливіше, це – видають квитанцію про покупку. Менеджери чітко відповідають на поставлені споживачем питання, а не стараються ухилитись від відповіді. Для оплати товарів пропонується кілька способів. Не зайвим буде почитати відгуки про магазин, подзвонити на його міський телефон. Пильність в цьому питанні важлива! Адже в мережі швидко з’являються і так само швидко й закриваються, магазини-одноденки і тоді ні про заміну товару, ні про гарантію не буде й мови.

Відео дня

Що можна придбавати в мережі інтернет?

Купити там можна все. Але чи варто? Дуже важливо при замовленні одягу та взуття – це чітко вказати розмір, колір та інші характеристики . Так, річ, яка не підійшла, можна потім замінити, але це займе деякий час.

Парфуми і креми краще спочатку вибрати в звичайному магазині. Запах словами не передаси, а крем може викликати алергію. Тому не лінуйтеся сходити в супермаркет парфумерії, визначитись з ароматом і скористатися пробниками кремів. Також, буде не зайвим, запитати у продавця документи, щодо якості такого товару.

Дуже уважним потрібно бути при покупці техніки. Тут є маса підводних каменів! Так, в інтернет-магазинах на одиниці побутової техніки можна зекономити немалі суми, але перевірити її можливо тільки якщо товар пересилається накладеним платежем. Також варто переконатися в наявності фіскального чеку, правильно заповненого гарантійного талону та технічної документації на таку техніку.

Якому способу оплати віддати перевагу

Якщо ви хочете уникнути проблем - оплачуйте товар після доставки. Так ви зможете переконатися в цілісності товару і віддасте гроші кур'єру або працівнику пошти безпосередньо після огляду.

Оплачувати кошти наперед або вносити якусь передплату можна лише на офіційних сайтах у великих торговельних мережах. В інших випадках, Ви робите це на свій страх і ризик.

Права покупців в мережі

Деякі недобросовісні магазини відмовляються виконувати вимоги Закону Про захист прав споживачів, посилаючись на те, що його дія не поширюється на покупки, зроблені в інтернеті. Насправді Закон «працює» і в мережі. Ви, як покупець, маєте право обміняти або повернути товар протягом 14 днів, і отримати назад витрачені гроші або ж віддати поламаний товар на гарантій ремонт. Тільки от насправді зробити це часом дуже не просто. Переговори з магазином заходять в глухий кут або магазин просто «зникає». А служби доставки відповідальність за дії продавця не несуть.

Тому тут дуже корисним виявляється попереднє вивчення відгуків про магазин, про його дії в разі повернення або обміну товарів.

Для повернення товару Вам необхідно представити продавцю розрахунковий документ, який підтверджує покупку, а також гарантійний талон, якщо мова йде про проведення гарантійного ремонту.

Куди звертатися, якщо виникають проблеми

Якщо ж у Вас виникли проблеми після покупки в інтернет магазинах, звертайтеся в Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області за адресою: вул. Микулинецька, 20, м. Тернопіль  із скаргою оформленою відповідно до Закону України «Про звернення громадян», або ж приходьте особисто в Управління захисту споживачів за адресою: бульвар Шевченка, 11, м. Тернопіль.

Також Ви можете зателефонувати за номером телефону 52-10-10 або ж 52-83-71.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
12:00 Укрзалізниця розширює перелік поїздів із жіночими купе 11:15 Одружився захисник «Азовсталі» Михайло Діанов 10:00 Готуємо чізкейки з ягодами: класичні рецепти і без випічки 09:00 Хвилина мовчання на честь тернополянина Григорія Сипка Від читача 09:00 Просимо всіх не байдужих,підписати петицію нашому Герою(посмертно) 21:40 На Тернопільщині зустріли звільненого з полону бійця Олега Кравця 20:00 Оголосили конкурси на заміщення посади директора у двох дитсадках — №9 та №32 19:03 Як змінювався парк Сопільче у Тернополі: дивіться відео! 18:00 У парках Тернополя відбуватимуться спортивні заходи 17:00 Флорбол, доджбол, регбі-5 та інші — 10 безкоштовних спортивних локацій у парку Сопільче 16:00 Просять запровадити щоденну хвилину мовчання через систему оповіщення — створили петицію 15:00 Де безпечно купатися на Тернопільщині та в інших областях: перелік 14:00 Вихідні у кіно: у Тернополі покажуть екшени, анімації, трилери і комедії 13:00 Спека і грози: детальний прогноз погоди на 6-8 липня в Тернополі та області
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up