Тернополянка обурюється, що новенькі валітатори, які закупили для тролейбусів, працюють не справно. Проте в КП "Тернопільелектротранс" кажуть, що техніка потребує час від часу техпідтримки.
В тролейбусі №8 після 19:00 валідатор не здійснює розрахунків, оскільки в нього “зміна закрита”, розповідає тернополянка Христина Чиж.
- Близько 19:25 сіла у тролейбус №8 на Алясці. Тролейбус їхав уже в депо, - розповідає тернополянка. - За проїзд я оплатила проїзним через стаціонарний валідатор.
Через кілька зупинок пані Христина глянула на валідатор, бо сиділа поруч, і побачила, що на табло було написано: "Будь ласка, зверніться до кондуктора. Зміна закрита. Оплата неможлива".
- Інші пасажири з картками уже не могли оплатити за проїзд, - продовжує співрозмовниця. - Получається, що у валідаторів теж є якийсь режим роботи? І що робити пасажирам в такій ситуації?
В прес-службі КП "Тернопільелектротранс" кажуть, що таке буває. Справа в тому, що валідатор працює доти, поки їздить по маршруту тролейбус і обмежень в роботі не має.
- Однак трапляються ситуації, коли у валідатора закінчується паперова стрічка для друку чеків, - продовжують в КП "Тернопільелектротранс". - В такому випадку, кондуктор викликає техпідтримку аби запустити роботу валідатора. Відповідно, щоб пасажири не прикладали свої проїзні до непрацюючого валідатора, на табло висвітлюється відповідне повідомлення. Тому аби здійснити розрахунок за послугу, пасажирам потрібно звернутися до кондуктора.
Щодо вартості валідатора, то мерія готова витратити чималеньку суму. Зокрема КП “Тернопільелектротранс” оголосили торги на закупівлю “Автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в міському електричному транспорті (додаткова закупівля)”. Ціна питання 1 425 000 грн.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Анонім
- По-перше, 1 425 000 грн це сума тендеру на закупівлю 67 (!) валідаторів разом з ліцензіями на програмне забезпечення, роботою по запуску системи і т.п.
- По-друге, в тендері йде мова про РУЧНІ валідатори, в той час, як в цій недолугій писанині про СТАЦІОНАРНІ
- По-третє, сам тендер за ЛЮТИЙ 2016 року.
Люди, ви б хоч першоджерело відкривали перш, ніж робити висновки і пистаи коментарі. До журналістики на цьому ресурсі як до неба. Жовтушна писанина заради заголовків.
Rimasevski Olekcandr reply Анонім
Анонім
Anonymous
Rimasevski Olekcandr
Всьо било когда-то. "16/09/2016 №654/01 Комунальне підприємство «Тернопільелектротранс» засвідчує, що ТОВ «Системний зв'язок», Україна, 46027, Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7 був інтегратором Автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в місті. Компанія поставила, встановила та готова ввести в експлуатацію АСОП та ОП для міста Тернопіль. Також ТОВ «Системний зв'язок» поставило для тролейбусів 67 портативних валідаторів безконтактних карт з принтером та програмним забезпеченням для автоматизованої системи оплати проїзду. Також була проведена установка, навчання і проводиться технічне обслуговування системи. У проекті, була використана технологія на базі карт Міfге для пасажирів, при оплаті за проїзд. Директор А.П. Мастюх" https://goo.gl/bm9myW
Rimasevski Olekcandr reply Rimasevski Olekcandr
за тиждень до того І.Мединський засвідчив, що те саме обладнання на тому самому транспорті здала в експлуатацію інша особа - ТОВ Гексагон (нині «Сімбол Систем»): "09/09/2016 Управління транспорту, комунікацій та зв'язку Тернопільської міської ради засвідчує, що компанія ТОВ «Гексагон-Україна» був інтегратором Автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в місті. Компанія поставила, встановила та ввела в експлуатацію АСОП та ОП для міста Тернопіль. Компанія Гексагон-Україна є постачальником обладнання для 65 тролейбусів, поставила 67 портативних валідаторів безконтактних карт з принтером та програмним забезпеченням для автоматизованої системи оплати проїзду. Також була проведена установка, навчання і проводиться технічне обслуговування системи. У проекті, була використана технологія на базі карт Міfаге для пасажирів, при оплаті за проїзд. Контракт був підписаний в жовтні 2014 року, і система була прийнята в жовтні 2015 року"
Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/Vid-Chytachiv/zhadnost-poltinnika-sgubila-10666932.html)