Забули картку в банкоматі? Банк зателефонує протягом 10 хвилин і підкаже клієнту про можливість повернутись до банкомату та повернути карту при введені PIN-коду. Знайшли чужий «пластик» чи втратили свій – негайно телефонуйте 3700. Чим швидше ви телефоном повідомите банк, тим швидше картку заблокують і більше шансів, що гроші залишаться на рахунку.
- Пішов знімати гроші до банкомату, бачу у пилюці на землі лежить якась банківська картка, - розповів у редакції тернополянин Сергій Ропчук. – Передивився – вона не іменна. Ні прізвища, ні імені. Тільки те, що картка ПриватБанку і її номер. Часу не було, бо за 10 хв відправлявся мій автобус. Покласти поруч, може, хто повернеться і шукатиме. Але якщо хтось чужий її забере і якимось чином зніме гроші? Що тоді?
Чоловік розповів у редакції, що поклав чужу картку до гаманця і поїхав до села. За два дні повернувся і вирішив знайти власника.
- Син написав у соцмережах, виставив фото, може, хтось би відгукнувся, але позитивного результату не було, - каже пан Сергій. – Куди нести таку картку і яким чином можна знайти власника?
Місяцем раніше, розповів чоловік, його родич теж згубив пенсійну картку. Довелось блокувати та виготовляти нову. Часу на це витратив чимало.
- Як діяти в ситуаціях, коли знайшов чужу картку без прізвища? – цікавиться тернополянин. – І куди дзвонити чи звертатись, коли втратив власну? Як найшвидше убезпечити свої гроші? Знаю, в деяких крамницях можна без пін-коду розрахуватись карткою. Як заблокувати її найшвидше, аби ніхто не встиг її «отоварити»?
Всі питання ми адресували до Олександра Жильцова, керівника регіонального прес-офісу "ПриватБанку" у Тернопільській області.
- Найбільш розповсюджений випадок втрати картки, коли клієнт помилково забув банківський пластик у банкоматі, - каже Олександр Жильцов. - У даному випадку банк зателефонує протягом 10 хвилин і підкаже клієнту про можливість швидкого повернутись до банкомату та повернути карту при введені PIN-коду.
Якщо немає можливості оперативно повернутись, банкомат вилучить пластик та заблокує картку, клієнт ж зможе перевипустити дану картку у будь-якому відділенні банку.
- При виявленні зникнення картки чи підозрі про її крадіжку, клієнту варто негайно повідомити в банк для блокування рахунку, - радить Олександр Жильцов. - Достатньо зі свого мобільного телефону набрати номер безкоштовної гарячої лінії 3700, повідомити оператора про втрату та заблокувати картку.
Телефонувати можна цілодобово і безкоштовно, а оператори контактного центру допоможуть оперативно з'ясувати усі питання пов’язані з обслуговуванням у ПриватБанку. Ще одним варіантом блокування картки є власний сервіс Приват24 та його мобільний додаток.
- Отже, першочергова дія клієнта при втраті картки - дзвінок на номер 3700, блокування рахунку та подальше перевиготовлення картки у найближчому відділенні банку, - каже Олександр Жильцов.
Інший випадок, коли Ви знайшли картку іншої людини. Принцип дій тут аналогічний, кажуть у банку.
- Достатньо зателефонувати на 3700 чи віднести знахідку на будь-яке відділення ПриватБанку, - радить Олександр Жильцов. - З клієнтом зв'яжуться працівники банку та повідомлять про втрату та можливість виготовлення пластику, адже усі втрачені картки автоматично блокуються та потребують перевипуску. Перевипуск миттєвої банківської картки безкоштовний та займає до 10 хвилин, відтак виготовити новий пластик у клієнта складнощів не виникне.
Деколи клієнти стикаються з ситуацією, коли банкомат з’їв картку, каже Олександр Жильцов. Це може відбутися через триразове введення неправильного PIN-коду, технічного збою, збігання ліміту часу, відведеного на операцію.
- Після блокування картки за дзвінком на гарячу лінію ви також можете отримати нову картку на будь-якому відділенні найближчому відділенні банку, - каже пан Жильцов. - У разі нагальної необхідності кошти можна зняти і без картки за допомогою мобільного телефона чи функції “Зняти гроші без картки”.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 40 від 2 жовтня 2024
Читати номер
Петро Білецький