Хто заробить мільйон на учнях

Хто заробить мільйон на учнях
Думаю, що виготовляти квиток все-таки будемо, - каже Валентина Шандрук. - Бо це вигідно, дитина не носить з собою гроші

Купувати чи ні учням е-квитки – справа добровільна, запевняють у мерії. Та без них у транспорті за півціни не повезуть. Батьки обурені, що за такий квиток треба платити, і не раз, якщо він загубиться чи пошкодиться. Юристи кажуть, що це не зовсім законно - рішенням виконкому не передбачено стягнення плати за виготовлення такого персонального електронного квитка

Написати анкети-заяви на виготовлення соціальної картки тернополянина та сплатити в банку 57 грн за електронний квиток школяра цими днями наполегливо просять тернопільських школярів та їхніх батьків.

Планують, що вже з 1 вересня запрацює автоматизована система оплати за проїзд. І без такого квитка правом пільгового проїзду учні скористатися не зможуть.

 

Відео дня

У батьків мало інформації

- З думкою батьків ніхто не рахується, - каже тернополянка Оксана Зварич. - Передали дитині заяву, сказати заповнити. Але якщо школяру надають пільговий проїзд, то чому я ще маю платити за виготовлення якоїсь картки? Чому цей квиток коштує 57 гривень, а не, наприклад, 37? Звідки сума?
Жінку обурює, що чітко нових правил гри ніхто не пояснив.
- Невідомо, чи карткою можна буде скористатись у вихідні, під час канікул, - додає вона. – На які види транспорту буде пільга? А якщо дитина загубить картку?

Більшість батьків, яких ми опитали, також до кінця не знають, як діятиме електронний проїзний квиток. Проте кажуть, що картку замовлятимуть.

- Ще сумніваємось, бо не знаємо, чи з нею можна буде їздити у маршрутці, — каже тернополянка Наталія Данилів. – Ми живемо там, де тролейбуси не їздять.

 

Без картки пільги не буде

Електронні квитки будуть трьох видів: для учнів загальноосвітніх шкіл та студентів, який дає право їздити у громадському транспорті зі знижкою 50%; для пільговиків; для інших категорій тернополян з назвою «Картка тернополянина».

Для учнів та студентів картка діятиме з 1 вересня у тролейбусах, автобусах і маршрутних таксі.

Виготовлення карти учня/студента — справа добровільна, запевняють у КП «Тернопільелектротранс». Картка буде потрібна лише тим, хто регулярно користується громадським транспортом.

У міськраді теж наголошують на необов’язковості картки. Проте додають, що лише з нею учні зможуть скористатися правом пільгового проїзду.

Картка міститиме фото, прізвище, ім’я, та по батькові. Дані дитини оброблятимуть у захищеній базі даних, каже начальник сервісного відділу обслуговування Автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів служби руху КП «Тернопільелектротранс» Тетяна Фурман.

- Облік пільгових категорій пасажирів за допомогою електронних квитків забезпечить достовірний облік наданих послуг з безплатного перевезення пільгових категорій пасажирів та за пільговим тарифом, - каже Тетяна Фурман. -  Це дасть можливість отримати обгрунтовані реальні дані для формування бюджету міста.

Маючи чіткі цифри із перевезення різних категорій пасажирів, можна рахувати рентабельність маршрутів та передбачати компенсації перевізникам, пояснює п. Фурман.

— Впровадження електронного квитка суспільно зумовлене, - коментує начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський. - Адже часто тернополяни висловлювали бажання отримувати достовірну інформацію щодо реальних доходів та витрат перевізників, щоб платити об’єктивну ціну за проїзд.

 

Скандальний переможець тендеру

Проект з е-квитками реалізовує ТОВ «Системний зв’язок». Цю фірму в міськраді оголосили переможцем тендеру. Конкурентів у неї не було. Якщо всі з 25 379 учнів Тернополя куплять електронний квиток, фірма отримає 1 446 603 грн.

Про ТОВ «Системний зв’язок» Тернопіль вперше почув у 2013 р. Товариство розробляло програми стеження за громадським транспортом detransport.com.ua. Через цю програму фірма вляпалась у скандал - інтернет-сервіс пошуку маршрутів громадського транспорту EasyWay звинуватив її у крадіжці інформації про рух маршруток. Також це підприємство впроваджувало у Тернополі систему сповіщення пасажирів у тролейбусах,  «розумні» зупинки та ін.

У черговий скандал «Системний зв’язок» потрапив у Луцьку. Тамтешній електротранс підозрювали у тому, що він прописував свої тендери, які проводили задля того ж переходу на автоматизовану систему оплати за проїзд,  саме під цю тернопільську фірму. Тим не менше, фірма таки «зайшла» у луцькі тролейбуси.

Картка діятиме весь рік

57 гривень – це собівартість виготовлення персоніфікованої безконтактної картки з чіпом та радіомодулем, кажуть у ТОВ «Системний зв’язок».

- Користуватись такою карткою учні і студенти зможуть весь рік – і на вихідні, і влітку, - каже директор ТОВ «Системний зв’язок» Віталій Васильків. – Але оплатити проїзд вони зможуть тільки за себе, бо картка персоніфікована.

Поповнювати картку можна буде у пунктах продажу. Де вони розташовані, можна дізнатись на detransport.com.ua. Комісії при поповненні не буде. Планують реалізувати і можливість поповнення через Інтернет та термінали.

- Ця картка не має терміну дії як такого, - додає пан Васильків. -  Ми передбачаємо її середній вік п’ять років. Бо якщо нею користуватись щодня, вона може фізично зноситись. У випадку втрати квитка, виготовлення нового не буде безкоштовним. Виготовити його зможуть у будь-який час.

У маршрутці учень передаватиме водію свою картку, той підноситиме її до валідатора і повертатиме картку і чек із сумою залишку.

Хочуть заробити на дітях?

Не лише деякі батьки обурені тим, що мають за власні кошти купувати електронні картки. Порушенням законодавства вважає це і депутат міськради Назарій Зелінка

— Часи добровільно-примусових «покращень» мали б залишитись в минулому, - вважає депутат від "Самопомочі", секретар бюджетної комісії міськради Назарій Зелінка. - У впровадженні електронного обліку чи електронної системи оплати негативу немає. Але є проблема в постановці питання: виготовлення добровільне, але, хто не виготовить, пільги не матиме. Це порушення законодавства. Учень чи студент має право на пільговий проїзд на основі учнівського чи студентського квитка. Виглядає так, що, крім наміру обліковувати і впорядкувати, є намір чимало заробити на дітях. Лише зі школярів при ціні квитка 57 гривень зберуть близько 1,2 мільйони гривень. В цьому питанні депутати будуть розбиратися.

 

 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (13)
  • Бендер Штат

    Насправді, справа в тому, що система, яка вводиться, передбачає 100% легалізацію коштів перевізника. Ви рахуєте кошти, які заробить товариство, чому ж ви не рахуєте коштів, які в даний час не сплачуються до бюджету, а готівкою осідають у власників автобусів?

    На мій погляд, усі ці статті є агонією приватних перевізників!
  • Герасимчук Ростислав

    Я проти, реально хамська схема для наживи.

    Віталій Васильків reply Герасимчук Ростислав

    Можливо Вам по хамськи подали інформацію , а можливо Ви судите так бо маєте мало інформації , і виходити з свого досвіду як в чинили би Ви.
  • Світлана Гуменна

    То питання виникає і наступне: яким чином я маю взяти пільговий квиток дитині приміром до Києва, якщо "картка" діє лише в межах міста? Робити і "картку тернополянина" з можливістю їздити по Тернополю і учнівський - по інших містах? Де логіка

    Віталій Васильків reply Світлана Гуменна

    Справа в тому що ціль картки полягає не тільки в ідентифікації особи , що має право на пільгу  , а у фіксації наданих муніципальних послуг в місті , перший етап це траснпорт. Фіксація муніципальних послуг , разом з автоматизацією обліку дасть можливість легалізувати оборот коштів за надані транспортні послуги зокрема приватних перевізників , і адекватно розподіляти бютжетні кошти як компенсацію за пільговий проїзд . А учнівський квиток це прросто посвідчення яке дає пільги не тільки місцеві а і державні . Що стосується даного рішення , це стандартна європейська практика де кожне місто обласного значення запроваджує картку жителя для автоматизації обліку надання муніципальних послуг.

    Андрій reply Віталій Васильків

    А чому фіксація послуг повинна проводитись за кошти населення?

    Віталій Васильків reply Андрій

    Якщо Ви маєте на увазі вартість виготовлення картки то це матеріальна цінність , малозабезпеченим та соціально незахищеним громадянам виготовлення першої картки буде проводитись за рахунок бютжету Міста , для забезпечення користування пільгами в транспорті належним чином .

    Якщо йти шляхом "все має забезпечити держава" і "Мене всім мають забезпечити" - то скажу що ми вже там були - не працює!
  • Віталій Васильків

    Завжди радію з таких статей , де коментарі дають журналістам дають "експерти" які полюбляють вживати слово  "нехаконно" і "заробить" (дякую що не вкраде) навіть не вивчивши питання . А скандальністтю дуже тішусь , коли прекрасна фірма EasyWay встигла посварились чи не зівсіма операторами GPS громадського транспорту інших міст за те що вимагала дані координат і яка звинувачує оператора GPS громадського транспорту в якого і так всі координати зупинок і маршрутів в тому що вона поцупила їх у неї ))))) , але скандал є скандал )))) . Що до Луцька , фірма "зайшла" ,бо мала рішення для громадського транспорту яке відповідає чинному законодавству і задовільняє потреби підприємства , на відміну від місцевих теоретиків , які наробили галасу багато щоб урятувати ситуацію і затягнути час , але фірма яка "зайшла" пройшла всі сустрічні перевірки і успішно завершує запуск системи в м. Луцьк.

    Також щиро радію за тих людей які розуміють щоб прийти у Європу , поотрібно робити реальні кроки до автоматизації обліку у всіх сферах.

    Всім гарного настрою ! Скоро літо !

    Віталій Васильків reply Віталій Васильків

    Доречі всім читачам на замітку ! Жодного разу за всю історію існування ТОВ "Системний зв'язок" кожен хто казав що щось не правельно було зроблено , чи на його думку мало місце порушення законодаства , не запропонував допомогти , а лише волів чим голосніше крикнути про це !  І все !!! Думаю всі ви розумієте поральний рівень таких особистостей , і мабуть частенько зустрічаєте їх коли намагаєтесь щось зробити ))))
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
22:01 Прикрашає тарілки тернопільською вишивкою та архітектурою: історія майстрині Софії Демків 21:00 У ДТП на Тернопільщині постраждали п'ятеро людей 20:01 Поранений, але незламний: історія воїна-лісівника з Тернопільщини, який готується до протезування photo_camera 19:00 Жінки на керівних і бойових посадах в армії: що про це думають тернополяни? (ОПИТУВАННЯ) play_circle_filled Від читача 22:30 В новому мікрорайоні "Північний" жителі кількох будинків можуть залишитись без під'їзної дороги 18:00 У Тернополі має запрацювати креативний простір OPEN SPACE 17:01 У центрі Тернополя квітне магнолія (ФОТО ДНЯ) photo_camera 16:23 Бучацькі поліцейські затримали 16-річного студента, який прийшов в навчальний заклад з наркотиками 15:40 Оприлюднили відео конфлікту судді і поліції play_circle_filled 14:50 У Тернополі інспектор отримав майже сто тисяч за «правильне розмитнення»: що йому загрожує 14:10 У Тернополі 19 квітня падав сніг. Яку погоду чекати найближчими днями photo_camera 13:37 На Тернопільщині 19 квітня діятимуть графіки відключення світла для підприємств 13:05 «На щиті» повернувся захисник Сергій Михалко з Почаївської громади. Вічна пам'ять Герою! 12:18 Посмертно шестеро захисників отримали звання «Почесний громадянин міста Тернополя» 11:36 Волонтерка Христина Феціца пояснила, чому вирішила відмовитися від депутатства 11:03 Мобілізація автомобілів: що варто знати про новий закон. Для «20 хвилин» коментує юрист 10:18 Найнижчі пенсії в Україні отримують мешканці Тернопільської області (РЕЙТИНГ) 09:40 Що з реабілітаційним центром на Чумацькій, на який виділяли 8 мільйонів 09:02 Ранкові обстріли Дніпропетровщини. Є загиблі та постраждалі, серед яких — діти 08:01 Чи варто в найближчі дні чекати потепління в Тернополі та області
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up