Набрав 596 балів із 600 можливих. Кременецький випускник розповів про підготовку до іспитів

Набрав 596 балів із 600 можливих. Кременецький випускник розповів про підготовку до іспитів
  • За результатами національного мультипредметного тесту випускник Волинського ліцею Нестора Літописця потрапив до переліку найкращих. З максимальних 600 балів Богдан Остапчук набрав 596.
  • Як готувався хлопець і чи очікували на такі результати у ліцеї – читайте у матеріалі «20 хвилин».

 

Цього року на НТМ випускнику вдалося отримати по 200 балів з математики та української мови. А ось під час складання історії України допустив всього одну помилку, тож має 196 балів.

Богдан Остапчук не любить хизуватися своїми успіхами. Тож під час інтерв’ю з журналісткою «20 хвилин» відповідав чітко, лаконічно та без зайвих емоцій. Куди більше інформації про досягнення, підготовку розповіли рідні та вчителі хлопця.

Відео дня

Покладався лише на власні знання

Вперше про підготовку вступних іспитів хлопець замислився в дев’ятому класі. Вже тоді він аналізував і вирішував, з яких предметів зможе отримати кращі результати, а отже і бюджетне місце в університеті.

— Коли я починав готуватися та обирати предмети, то складали ще зовнішнє незалежне оцінювання. Українська мова та математика були обов’язковими, тож третім предметом я обрав історію України, а четвертим – географію. Через війну відбулися зміни і я вирішив, що на НМТ залишаю українську, математику та історію. Влітку після 10 класу вже активно почав готуватися. Тоді вже були доступні різні варіанти з НМТ 2022 і можна було практикуватися, що я власне і робив. Був час, коли я весь вільний час витрачав на підготовку до олімпіад, але ці знання теж мені знадобилися. Бо знову ж таки, треба повторювати матеріал, розв’язувати завдання, додатково читати, — розповідає випускник.

До іспиту з математики Богдана Остапчука готувала мама, а ось до історії – брат, адже вони є фаховими викладачами. На репетиторство довелося ходили лише до вчителя української мови та літератури.

— Богдан багато читає, але українська мова сину давалася тяжко. Він гарно писав твори, але робив помилки в граматиці. Я бачила, що йому простіше розв'язувати задачі, написати формули на хімії чи фізиці. Тому вирішили, що він має ходити до репетитора і підтягнути знання. Також після репетитора він приділяв час вивченню української мови. Це була комплексна робота, — розповідає мама хлопця.

Щодо складання Національного мультипредметного тесту, то зі слів Богдана, жодних труднощів не виникало. У хлопця нормально працювала програма, проте для підстрахування всі відповіді він записував на чернетці. По завершенню тесту, ще раз все перевірив і тільки потім зберіг.

— Не знаю, можливо комусь не вистачає часу на НМТ, але мені його було забагато. Я відповів на питання з трьох предметів за дві години та 20 хвилин. Переважно перевіряв математику, щоб не згубити десь мінус чи правильно вписати все, тому витратив на неї десь годину. На українську мову витратив майже 40 хвилин, а ось історію вирішив за 15 хвилин. Я не панікував, просто читав завдання і намагався їх виконати. Все чітко та системно. Тому я розраховував на 200 балів, — каже співрозмовник.

Хлопець хоче здобувати вищу освіту за спеціальністю «Системний аналіз». Тобто, у майбутньому Богдан Остапчук буде фахівцем в розробці інформаційних технологій, інформаційних систем та систем підтримки прийняття рішень. А чи визначився вже з університетом?

— Так, я хочу стати студентом Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Також як варіант розглядаю ще Західноукраїнський національний університет України та Київський політехнічний університет. Цю спеціальність я обрав через любов до математики. Та і я її розумію. Все залежить від рейтингів та пропозицій від вищих навчальних закладів. А далі вже буду думати та обирати. Хочу отримати гарні знання і бути спеціалістом своєї справи, — переконує Богдан Остапчук.

Богдан – гордість нашого закладу!

Зі слів заступниці директора з навчально-виховної роботи Тетяни Романіної, за роки навчання у ліцеї Богдан проявив себе тільки з найкращої сторони. Тож, він заслуговує і на похвалу і на золоту медаль.

— Наш Богдан завжди старанний, активний, працьовитий, відповідальний, наполегливий, комунікабельний. В одинадцятому класі він став призером II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. Наприклад, перші місця займав з географії, української мови та літератури. А ось другі – з математики, історії, інформаційних технологій. Здобув перемогу в III етапі: географія – І місце, українська мова та література  — III. У IV (фінальному) етапі Всеукраїнської учнівської  олімпіади з географії здобув III місце, - розповідає пані Романіна. – Також брав участь у Всеукраїнському науково-освітньому фестивалі  «Ми творимо Україну, а вона творить нас», який проводив Інститут обдарованої дитини НАПН України. Ніколи не проходив повз волонтерських акцій, зокрема «Крізь вогонь війни… З вірою в майбутнє!», «Великодній кошик для воїна».

Богдан Остапчук розумів, українська мова – обов’язковий предмет на НМТ, тож треба покращувати знання, щоб в результаті отримати високі результати. Хлопець брав активну участь на уроках та ще й додатково займався з репетитором.

— Результатом Богдана я не була здивована. Пам’ятаю, як під час пар давала дітям різні варіанти НМТ і вони вирішували. То ось Богдан міг за пару вирішити по два варіанти та при цьому допускам мінімум помилок. І ми розбирали з ним ті завдання, на які він відповів неправильно. Він завжди уважно слухав мене і казав: «Я все зрозумів». В 11 класі Богдан погодився брати участь в олімпіаді, до якої також старанно готувався. Навіть приходив під час канікул до школи, вирішував завдання, писав твори. Це хлопець, який просто обожнює українську літературу і може перечитувати твори по кілька разів, — зізнається вчителька української мови та літератури Людмила Врочинська. – Це все вчергове доводить, що наш Богдан – надзвичайно старанна дитина. Своєю працею та наполегливістю він досягне багато чого. Я тішуся і хочу, щоб у житті він був щасливим, а всі його плани та мрії здійснилися.

А ось з математики нижче 200 балів не очікували. Мама Богдана – вчителька математики, бачила наскільки хлопцеві дається ця наука і за потреби завжди готова була допомогти у розв’язані тих чи інших завдань.

— Я скажу, що здебільшого все залежить від дитини та її бажання вчитися. Пам’ятаю, як під час дистанційного навчання він не пропускав жодного уроку, виконував завдання, займався самоосвітою. Також важлива ще й участь в олімпіадах, бо в шкільному курсі взагалі не розглядають параметри, а це останнє завдання в іспиті. За рік чи два неможливо підігнати дитину. Треба постійна практика, гарний шкільний курс. У мене був розрахунок на 200 балів. Я бачила його рівень, я знала, що він зможе вирішити. Єдине – просила його не повертатися до завдань. Якщо вже вирішив, перевірив, то треба відкидати сумніви, аби не зробити гірше. Також закликала бути уважним в розрахунках. Адже мінус чи нуль могли зіграти роль і результат вже був би не той, який треба, — наголошує вчителька з математики Лідія Остапчук.  

Редакція «20 хвилин» вітає Богдана Остапчука з гідними результатами на іспитах і бажає досягти своєї мети. Приємно, що молодь погоджується залишатися в країні та працювати задля її розвитку.

Читайте також:

Як отримати 200 балів з математики: історія випускника з Тернополя

Два іспити по 200 балів. Історія успіху тернопільської випускниці Софії Волянської

Чи реально скласти тест для випускників без підготовки: журналістки «20 хвилин» перевірили (ЕКСПЕРИМЕНТ)

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (10)
  • Олег Климюк

    Дожились!.. Закінчити школу на відмінно стало всеукраїнською подією.
  • Hanna Okriak

    Респект !!!
  • Ольга Погонець

    Молодець!
  • Віктор Штурма

    Молодець!

keyboard_arrow_up