Партнер рубрики Події

Наші речі мають запах війни: історія тернопільського бренду одягу, який постраждав через обстріли

Наші речі мають запах війни: історія тернопільського бренду одягу, який постраждав через обстріли
  • Ракетна атака 13 травня завдала чималих збитків підприємцям та благодійникам Тернополя. В одну секунду ворог знищив фотостудії, гуманітарний штаб та склади з одягом.
  • Серед постраждалих підприємців і родина Демборинських, яка втратила частину виробництва дитячого одягу Dembohouse. Про вціліле, роботу в умовах війни та плани на майбутнє – у нашому матеріалі.

Бренд дитячого одягу Dembohouse родина тернополян заснувала у 2003 році. Ініціатива створювати гарні, якісні та комфортні речі належить голові родини Андрію Демборинському. За освітою він кравець і всі перші ескізи одягу розроблював, а згодом і виготовляв власноруч.

– Чому чоловік обрав саме дитячий бренд одягу? Бо це класна ніша. Дітки постійно народжуються, батьки для них хочуть все найкраще, найтепліше, найм’якіше і ми можемо забезпечити їм це. Дуже імпонує те, що нам довіряють найцінніше. Лозунг нашого бренду – покрий дитину любов’ю. Ніби ти огортаєш, одягаєш дитину в любов. Насправді це дуже класно, – розповідає співзасновниця бренду Анна Демборинська.

Відео дня

З роками попит на одяг від Демборинських зростав, а сам пан Андрій вже не справлявся з такими об’ємами замовлень. Тому прийняли рішення розширюватися і залучати інших працівників. За майже 20 років з маленької кімнати тернополяни виросли до виробництва на три поверхи. Саме там відшивали шапки, шарфи, дитячі сукні, боді, сліпи, рукавиці та інші речі. Їх постійними покупцями були як місцеві, так і всеукраїнські зірки, блогери.

Ми зберегли найцінніше – людей

Про те, що ракета поцілила саме у виробництво Dembohouse, Анна та її чоловік дізналися за кілька секунд після вибуху. Зі слів жінки, на трьох поверхах виробництва встановлені камери відеоспостереження, до яких родина має доступ. Камери чітко зафіксували, як в одну секунду повилітали вікна, двері й все засипало пилом.

– Понад 20 вікон та кілька дверей вилетіли. Внаслідок удару також пошкодилося наше майно, це і тканини, і готові товари. Весь товар був у склі, пилюці, бо летіла і земля, і залишки цементу. Найбільший удар прийшовся по великому складу. У меншому складі вікна трохи вціліли. Також постраждали деякі машинки для шиття. Дісталося і шоуруму, де були тканини та готова продукція. Зараз ми частину готових виробів списуємо, бо не можемо продавати товар в пилюці чи з частинками бруду. Це товар із запахом війни, а наші діти на таке не заслуговують, – розповідає пані Анна.

За понад рік повномасштабного вторгнення колектив Dembohouse зменшився з 65 працівників до 20. Співвласниця бренду наголошує, багато переїхали в інші країни, рятуючи своє життя. Тому для них з чоловіком гарні співробітники – найбільша цінність.

– Нам шкода всі зусилля, кошти, але дякуємо Богові, що все це відбулося вночі, що нас та наших працівників не було на момент влучання на роботі. Це велика цінність, що жоден наш працівник не постраждав. Коли ми розбирали завали, то значна частина скла, каміння були саме на робочих місцях. Я розуміла, що тут могли сидіти наші люди. А скло – велика небезпека і люди могли отримати травми. Всі працівники прийшли 14 травня на роботу і допомагали прибирати, переїжджати. Це велика цінність мати таких людей, – додає співрозмовниця.

Щодо збитків, то родина Демборинський нарахувала понад 26 мільйонів гривень. Як пояснює пані Анна, склад тканин постраждав на 10 мільйонів гривень, склад готової продукції – сім мільйонів гривень, а все інше це приміщення.

– Зараз єдиний вихід – активно працювати. Ми вже переїхали у приміщення площею в 160 кв.м, а це в десять разів менше за минуле. Всі тканини на новому виробництві помістити нереально, тому ми частково забили вікна дощечками на старому складі й залишаємо частину свого майна там. Бо тільки почне падати дощ і наші тканини взагалі не будуть придатними. Після приміщення площею 1800 кв.м взагалі важко вміститися у новому. Але ми розуміємо, що працівники та клієнти на нас розраховують і не знаю, як можна вчинити по-іншому, – каже Анна Демборинська.

Нас мотивує підтримка людей

Засновники бренду дитячого одягу закликають всіх підтримати український бренд і допомогти повернутися до повноцінної роботи. Зокрема, просять робити репости, розповідати про їх одяг та донатити на повне відновлення виробництва.

– Ми активно відшиваємо літню колекцію та готуємося до осінньої. Заздалегідь закупили нові, якісні тканини, аби діткам було зручно ходити в нашому одязі. На складах ще була і техніка, а це все кошти. Ті люди, які займалися чи займаються підприємницькою діяльністю зрозуміють нас з чоловіком. Але ми не скаржимося, бо не ми, не наш колектив не винен, що російська ракета потрапила саме туди, де знаходиться наше виробництво. Ми вже викликали працівників поліції, які зафіксували цей злочин. Розраховуємо на компенсацію, але невідомо коли вона буде. Тому просимо вас підтримати українського виробника і подарувати на наше відновлення дві, п’ять чи 10 гривень. Ми не просимо останні кошти та великих сум. Хто скільки може, – пишуть на сторінці виробництва.

Станом на 22 травня вдалося вже зібрати 20 838 гривень з 500 000 гривень необхідних. Підтримати український бізнес після ракетної атаки ви можете за реквізитами:

Монобанк: 5375411205825370 (Андрій Демборинський). 

 

Читайте також:

На вході решітка і замок: тернополяни скаржаться, що не змогли потрапити до укриття під час обстрілів

Врятувалися, бо впали на землю, але тіло у порізах від скла. Як тернополяни пережили ракетний удар

Пошкоджені будинки та автівки: є фото та відео після нічних прильотів на Тернопільщині

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (1)
  • Olesja Viktorivna

    От цікаво чи отримали якусь допомогу від місцевої влади, або хоч пропозицію допомоги? Можливо влада допомогла прибрати чи вивезти скло?

keyboard_arrow_up