Людям, які добираються цим потягом, постійно доводиться їздити у тисняві. Хоча залізничники кажуть, що кількість вагонів вони визначають відповідно до пасажиропотоку. До того ж, у Тернопільській дирекції Львівської залізниці нашого кореспондента запевнили, що нічого про тисняву у вагонах не знають. Утім, для них додати вагон на вихідні, коли у пасажирів виникає найбільше проблем, не є проблемою.
“Відбувається казнащо...”
У редакцію “RIA плюс” звернулася Анастасія Шимчук (20 р.). Дівчина щотижня у вихідні їздить потягом “Шепетівка-Івано Франківськ”. По роботі їй доводиться подорожувати залізницею й в інших напряках. Однак Шепетівський тернополянка вважає найжахливішим, бо плацкарт щоразу значно переповнений. Тому вона й поскаржилася у Київ.
- Ми з друзями написали колективне звернення в Міністерство транспорту та в “Укрзалізницю”, - каже пані Шимчук. – Описали ситуацію та попросили в ній розібратися. Сподіваюся, буде якась реакція. До речі, ще на початку весни, вагонів у потязі було значно більше, тож проблем там не виникало. Я не розумію, навіщо їх забрали, якщо потреба є.
Причиною “перегрузки” вагонів, на думку дівчини, є також пасажири, яких провідники пропускають у вагони без квитків.
- Пасажирів стільки, що люди стоять у проходах і тамбурі, - розповідає Анастасія Шимчук. – Вагони - старі, іноді навіть дихнути нема чим. Повірте, п'ять годин у тисняві і задусі – каторга. Причому у будні - все нормально, але у вихідні, коли студенти масово їдуть додому, а чимало пасажирів добираються у гості чи на відпочинок, відбувається казнащо.
“Можемо дати ще один вагон...”
Вагонів у потягу поменшало, як зазначають залізничники, бо зменшився пасажиропотік. Резервні вагони в цьому напрямку додають лише влітку та взимку. Причому відбувається таке щороку традиційно.
- Коли пасажирів меншає, відповідно, і місць у потязі потрібно менше, - розповідає начальник сектору пасажирських перевезень Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Супрун. – Можливо, у вихідні й справді є перенавантаження, проте мені про це не повідомляли. Прикро, якщо люди в тисняві їдуть. Я обов’язково з’ясую ситуацію з цим потягом. Власне, для нас не буде проблемою додати ще один вагон.
Пані Супрун зазначила, що в подібних випадках не варто відразу скаржитися у вищі інстанції. Можна спершу звернутися безпосередньо в Тернопільську дирекцію Львівської залізниці за номером 47-23-05. Там усі скарги пасажирів вивчають, а потім, за погодження керівництва залізниці, приймають необхідні рішення.
- Окрім того, начальники потягів мають вказівку на станціях, де не має квиткових кас, брати пасажирів і обілечували через касові апарати, - пояснила пані Супрун. – Так, Шепетівський потяг, прямує через значну кількість зупинок, де люди не можуть придбати квиток.
Втім, Наталія Супрун зазначила, що з'ясує, чому у потязі - надмірна кількість пасажирів. Проте жінка переконана: якщо з’явиться додатковий вагон, проблема із “зайвими” людьми, обілечиними в потязі, зникне.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 8 від 19 лютого 2025
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous