Людям, які добираються цим потягом, постійно доводиться їздити у тисняві. Хоча залізничники кажуть, що кількість вагонів вони визначають відповідно до пасажиропотоку. До того ж, у Тернопільській дирекції Львівської залізниці нашого кореспондента запевнили, що нічого про тисняву у вагонах не знають. Утім, для них додати вагон на вихідні, коли у пасажирів виникає найбільше проблем, не є проблемою.
“Відбувається казнащо...”
У редакцію “RIA плюс” звернулася Анастасія Шимчук (20 р.). Дівчина щотижня у вихідні їздить потягом “Шепетівка-Івано Франківськ”. По роботі їй доводиться подорожувати залізницею й в інших напряках. Однак Шепетівський тернополянка вважає найжахливішим, бо плацкарт щоразу значно переповнений. Тому вона й поскаржилася у Київ.
- Ми з друзями написали колективне звернення в Міністерство транспорту та в “Укрзалізницю”, - каже пані Шимчук. – Описали ситуацію та попросили в ній розібратися. Сподіваюся, буде якась реакція. До речі, ще на початку весни, вагонів у потязі було значно більше, тож проблем там не виникало. Я не розумію, навіщо їх забрали, якщо потреба є.
Причиною “перегрузки” вагонів, на думку дівчини, є також пасажири, яких провідники пропускають у вагони без квитків.
- Пасажирів стільки, що люди стоять у проходах і тамбурі, - розповідає Анастасія Шимчук. – Вагони - старі, іноді навіть дихнути нема чим. Повірте, п'ять годин у тисняві і задусі – каторга. Причому у будні - все нормально, але у вихідні, коли студенти масово їдуть додому, а чимало пасажирів добираються у гості чи на відпочинок, відбувається казнащо.
“Можемо дати ще один вагон...”
Вагонів у потягу поменшало, як зазначають залізничники, бо зменшився пасажиропотік. Резервні вагони в цьому напрямку додають лише влітку та взимку. Причому відбувається таке щороку традиційно.
- Коли пасажирів меншає, відповідно, і місць у потязі потрібно менше, - розповідає начальник сектору пасажирських перевезень Тернопільської дирекції Львівської залізниці Наталія Супрун. – Можливо, у вихідні й справді є перенавантаження, проте мені про це не повідомляли. Прикро, якщо люди в тисняві їдуть. Я обов’язково з’ясую ситуацію з цим потягом. Власне, для нас не буде проблемою додати ще один вагон.
Пані Супрун зазначила, що в подібних випадках не варто відразу скаржитися у вищі інстанції. Можна спершу звернутися безпосередньо в Тернопільську дирекцію Львівської залізниці за номером 47-23-05. Там усі скарги пасажирів вивчають, а потім, за погодження керівництва залізниці, приймають необхідні рішення.
- Окрім того, начальники потягів мають вказівку на станціях, де не має квиткових кас, брати пасажирів і обілечували через касові апарати, - пояснила пані Супрун. – Так, Шепетівський потяг, прямує через значну кількість зупинок, де люди не можуть придбати квиток.
Втім, Наталія Супрун зазначила, що з'ясує, чому у потязі - надмірна кількість пасажирів. Проте жінка переконана: якщо з’явиться додатковий вагон, проблема із “зайвими” людьми, обілечиними в потязі, зникне.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер