Проти прапорів на трусах і горілці. Як тернополяни ставляться до патріотичної символіки на товарах?

Проти прапорів на трусах і горілці. Як тернополяни ставляться до патріотичної символіки на товарах?
  • Обмежити використання військової та патріотичної символіки на товарах пропонують у Верховній Раді. Тобто, ніякої спідньої білизни з написами «ЗСУ», «Героям слава», а також насіння редису «Азовсталь» та напою «Буча Комбуча».
  • Тернополяни висловили свою думку щодо можливих обмежень.

У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт №9128 «Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження використання патріотичної тематики при реєстрації торговельних марок та в рекламі». Так хочуть перешкодити «експлуатації в комерційних цілях подій, під час яких загинули люди, а також унеможливити випадки використання інших чутливих назв, образів та знаків, пов’язаних з опором російській агресії».

— Окрім висвітлення у традиційних форматах новин, військово-патріотична тематика є матеріалом для створення позитивних стереотипів про українську міць, анекдотів і жартів про ворогів та їхнє керівництво, мотивуючих та іронічних відео та мемів. Ці специфічні жанри націлені на колективні емоції, і в такий спосіб виконують терапевтичну і мобілізаційну роль для суспільства, яке перебуває в стані посиленого стресу. Багато прикладів такого креативу є вдалими і допомагають підтримувати віру в перемогу, а також зміцнюють довіру людей до військового керівництва і державних інституцій. Окрім того, креативний контент націлений і на закордонну авдиторію, яка є важливою для отримання підтримки України з боку держав-партнерів, — повідомляють у пояснювальній записці до законопроєкту.

Відео дня
v class="video-block">

Ми поцікавилися у тернополян, чи спонукають подібні написи купувати товари? Чи погоджуються люди з тим, що інколи використання патріотичної символіки недоречне? Думки тернополян розділилися.

 

Ганна, 18 років, студентка 

 — Є товари, на яких військова та патріотична символіка виглядає доречно. Але вже зараз помічаю, що деякі підприємці переборщили з цим і просто використовують сьогоднішній стан. Погодьтеся, військова тематика на спідній білизні виглядає недоречно, я б навіть сказала, якось дико. Я вважаю, що в деяких моментах, це як неповажне ставлення до наших захисників. Повністю підтримую законопроєкт, бо кожен повинен знати кордони.

 

 

 

Василь, 66 років, пенсіонер

 — У нас високий рівень патріотизму. Тому я думаю, що використання військової та патріотичної тематики десь навіть допомагає продати товари. Тут вже питання у тому, наскільки етичні ті наліпки на продукції. Але представників бізнесу можна зрозуміти, бо то війна, то відключення світла, вони ледь тримаються зараз. Щодо обмежень, то я скажу так: на горілці ще можна прибрати, а в загальному не треба чіпати нашу українську символіку. Тоді яку на товарах залишати: радянського союзу чи проросійську? Ми і наші діти мають пам’ятати своє.

 

 

 

Ольга, 40 років, туристична агентка

 — Наче з символікою воно виглядає добре, але інколи продавці переходять всі межі. Якщо це патріотична тематика на пакуванні з насінням редису чи іншими продуктами, то це недоречно. А коли сувенірна продукція, то воно виглядає краще. Я за адекватність. Не треба наліплювати прапорці та інші символи на спідній білизні.

 

 

 

 

Ігор, 19 років, студент

 — Мені здається, що це погано, коли використовують наліпки такої тематики на продукції. Як на мене, люди наживаються на крові. От нещодавно бачив редис з підписом «Азовсталь». Ну до чого там згадувати «Азовсталь»? Це справжній сором. Я не купую такі товари і навіть задоволений, що зараз говорять про обмеження.

 

 

 

 

Наталія, 41 рік, підприємниця 

 — Думаю, це ніяк не впливає на прибутковість. Є український прапор на картоплі чи його немає, але товар будуть купувати. Якщо підприємці ставлять або клеять Державний Прапор України, Державний Герб України на товар, то нічого страшного немає. Вважаю, що обмеження дуже нелогічні. Бо чому не можна це робити?

 

 

 

Андрій, 25 років, диригент оркестру

 — Насправді я дуже скептично ставлюся до таких речей. От не розумію, чому саме до горілки прив'язують козацький дух, цінності. Мене це дуже нервує. Я зрозумію, якщо кошти від продажу товарів з такою символікою, віддадуть на армію, тоді доречно. А якщо заради хайпу, то не дуже подобається. Особисто мене такі речі не зачіпають.

 

 

 

Крім того, законодавство не забороняє реєструвати торгівельні марки з використанням назв міст-героїв чи видатних битв, інших символів стійкості українських воїнів та опору громад, а так само не забороняє їх використання в комерційній рекламі.

Тернополяни, а як ви ставитеся до можливих обмежень? Свою думку залишайте у коментарях.

Читайте також:

Відмовилися від молока, м’яса та яєць: як тернополяни дотримуються Великого посту? (ОПИТУВАННЯ)

25 лютого замість 8 березня: як тернополяни пропонують святкувати Міжнародний жіночий день

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up