Партнер рубрики Події

Робота над брендом Тернополя в розпалі, запевняють у міськраді

Робота над брендом Тернополя в розпалі, запевняють у міськраді
Робота над розробкою бренду Тернополя триває. Його мають представити тернополянам до Дня міста, 28 серпня.

Нагадаємо, переможцем  конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя, який в липні провела міськрада, стала київська компанія ТОВ "Федорів КОМ", яка має 4 роки досвіду у сфері дизайну та розробляла логотип та елементи візуальної ідентичності для Донецька та Києва. Як повідомляла раніше прес-служба міськради, 6 серпня компанія-переможець повинна була підготувати 2-3 варіанти концепту бренду Тернополя, які будуть винесені на громадське обговорення. Проте цей процес дещо затягнувся. Втім, невдовзі тернополяни зможуть побачити всі напрацювання, запевняють у міськраді.

- 6 серпня ми провели засідання робочої групи в он-лайн режимі з представниками компанії-переможця конкурсу, - розповідає начальник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека. - Вони провели презентацію і показали своє бачення бренду Тернополя. Ми все розглянули і віддали цю роботу на доопрацювання. 11 серпня було ще одне засідання робочої групи, де компанія показала допрацьований варіант. Ми внесли ще деякі пропозиції і домовилися зібратися ще раз – 13 серпня. Сподіваємося, затвердимо вже остаточний варіант.

Після цього концепція бренду буде винесена на громадське обговорення на сайті міськради, продовжує пан Дейнека.

Відео дня

- І коли всі пропозиції будуть зібрані, ми затвердимо проект, підпишемо з компанією угоду і вона почне працювати, - каже він. - У цій компанії працює команда професіоналів, які оперативно виконають всю роботу у зазначені терміни.

До слова, за умовами конкурсу якщо компанія не виконає всіх завдань, винагорода за роботу, а це 30 тис грн, перерахована їй не буде, наголошує посадовець.  І тоді доведеться обирати виконавця з-поміж інших конкурсантів.

До слова, участь у конкурсі на бренд Тернополя взяли 12 учасників. І дехто не задоволений вибором переможця. Зокрема, своє обурення один з учасників залишив у рубриці "Новини від читачів" на сайті 20minut.ua. Цього читача цікавили критерії, за якими обирали переможця.

Як пояснює Юрій Дейнека, у фірми-переможця конкурсу є досвід, у сфері дизайну та розробки логотипів для Донецька та Києва. А також компанія подала рекомендації від німецької фірми.

- Саме досвід у брендуванні міст та рекомендації клієнтів були основними вимогами конкурсу, - каже пан Дейнека . – Переможець - єдиний учасник, який показав свої минулі роботи. Інші учасники – молоді, розумні, креативні, але мають замало досвіду для такої роботи.

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (2)
  • y

    Кожен день люди fucked правляча.
  • y

    А хто має виплачується найбільш? І в яких кишені?
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
20:01 Тернополянка замовила собаку потягом, а коли прийшла зустрічати — його там не було 19:01 З 1 травня в Україні на водіїв чекають зміни 18:01 Кошики, великодні свічки та вербу купували тернополяни на ярмарку, щоб допомогти ЗСУ photo_camera 17:03 «Дрони треба вже»: у Тернополі відбувся благодійний концерт на підтримку ЗСУ Від читача 11:33 Присвоєння почесного звання - «Герой України» (посмертно). 16:01 «За тиждень — Великдень!»: тернополяни освятили вербу та діляться фото в соцмережах photo_camera 15:05 «Моє серце два роки в полоні»: матері та дружини благають звільнити військових 14:00 Ціни стартують від 29 гривень: де та за скільки можна придбати великодні паски у Тернополі 13:02 Прочісують поля та ліси: розшук чоловіка з Кременеччини 12:01 Що можна і не можна обговорювати з сімейним лікарем. Пояснює НСЗУ 11:00 Тернополяни освячують вербу: репортаж з храмів 10:02 У Почаєві прощатимуться з захисником Русланом Петриком 09:02 До Великоднього столу: рецепт соковитого курячого філе по-індійськи
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up