Укрзалізниця повертає пасажирам квитки, які вони втратили через кібератаку

Укрзалізниця повертає пасажирам квитки, які вони втратили через кібератаку

В акаунтах пасажирів будуть відновлені електронні квитки, які були придбані в застосунку Укрзалізниці до кібератаки.

Про це компанія повідомляє у Фейсбуці.

Щоб відновити свій квиток, придбаний раніше, користувачу потрібно:

  • зайти в свій акаунт в застосунку Укрзалізниці;
  • натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку перегенерації квитка;
  • натиснути кнопку «Завантажити PDF-квиток» та зберегти відновлений квиток на своєму телефоні.

— Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача, — зазначили в компанії.

Відео дня

Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли, що 23 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Не можна було купити квитки на потяги онлайн. Зокрема, не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

Читайте також:

Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: чи вплинуло це на графік і як купити квитки

В «Укрзалізниці» тимчасово не працює продаж квитків онлайн: як оформлюють проїзд

УЗ продовжила маршрут регіонального поїзда, що курсує через Тернопіль

У потягах «Укрзалізниці» тепер можна поїсти карпатські деруни, омлет із житомирських яєць і не тільки

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up