Укрзалізниця повертає пасажирам квитки, які вони втратили через кібератаку

В акаунтах пасажирів будуть відновлені електронні квитки, які були придбані в застосунку Укрзалізниці до кібератаки.
Про це компанія повідомляє у Фейсбуці.
Щоб відновити свій квиток, придбаний раніше, користувачу потрібно:
- зайти в свій акаунт в застосунку Укрзалізниці;
- натиснути на банер на головній сторінці, який переведе користувача на окрему сторінку перегенерації квитка;
- натиснути кнопку «Завантажити PDF-квиток» та зберегти відновлений квиток на своєму телефоні.
— Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача, — зазначили в компанії.
Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли, що 23 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Не можна було купити квитки на потяги онлайн. Зокрема, не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Читайте також:
Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: чи вплинуло це на графік і як купити квитки
В «Укрзалізниці» тимчасово не працює продаж квитків онлайн: як оформлюють проїзд
УЗ продовжила маршрут регіонального поїзда, що курсує через Тернопіль
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.