Уже можна купити чи повернути квитки на потяги онлайн: Укрзалізниця відновлює сервіси

Укрзалізниця в резервному форматі відновила систему онлайн-продажів для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
Про це повідомили в Укрзалізниці.
— Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі, — йдеться у повідомленні.
В Укрзалізниціі звертають увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків — просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Компанія продовжу стабілізувати онлайн-системи.
У коментарі до свого ж допису у соцмережі Укрзалізниця додала:
- У застосунку доступні функції придбання та повернення квитків;
- Пільгові квитки поки можна оформити лише у касах, які працюють у підсиленому режимі;
- Продаж квитків у касах продовжено за правилом "дві доби" – тобто лише на поточний та наступний день, щоб уникнути скупчення людей на вокзалах. Обов'язково зверніть увагу на цю інформацію,якщо зібрались на вокзал!
Продаж квитків на більш віддалені дати у квиткових касах наразі недоступний (для військовослужбовців, маломобільних пасажирів це правило не розсповсюджується)
Інші функції застосунку ще відновлюються – це потребує трохи часу.
Для пасажирів, які перебувають за кордоном, у період повної стабілізації застосунку доступна можливість придбання квитків з/до України («туди», «назад», «туди і назад») у міжнародних квиткових касах залізниць наступних країн:
- Польща: PKP Intercity
- Угорщина: MÁV Start
- Австрія: ÖBB
- Словаччина: ZSSK
- Молдова: CFM
- Чехія: RegioJet
Деякі з цих залізничних операторів також надають можливість онлайн-придбання квитків:
- Угорщина (MÁV Start): https://www.mavcsoport.hu/en
- Австрія (ÖBB): https://www.oebb.at/.../tickets.../online-mobile-ticketing
- Чехія (RegioJet): https://regiojet.com/
Якщо квитки недоступні онлайн, Укрзалізниця рекомендує звернутися безпосередньо до міжнародних квиткових кас зазначених залізничних операторів. Адреси цих кас можна дізнатися на офіційних сайтах відповідних залізниць або звернувшись до їхніх інформаційних служб.
Продаж квитків іноземними залізницями дійснюється на всю глибину продажу, залежно від наявності вільних місць.
Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли, що 23 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Не можна було купити квитки на потяги онлайн. Зокрема, не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.
Читайте також:
Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: чи вплинуло це на графік і як купити квитки
В «Укрзалізниці» тимчасово не працює продаж квитків онлайн: як оформлюють проїзд
УЗ продовжила маршрут регіонального поїзда, що курсує через Тернопіль
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.