Ґендерна ідеологія руйнує фундаментальні цінності суспільства і є загрозою для психічного здоров’я громадян, переконана німецька дослідниця Ґабріела Кубі.
Книга Ґабріели Кубі «Глобальна сексуальна революція: руйнування свободи в ім’я свободи» вийшла рік тому і одразу стала бестселером. Її переклали в 11 країнах. На українській мові з’явилась у тернопільському видавництві «Мандрівець» завдяки київській перекладачці Олександрі Коцюлі. Наукове редагування здійснив тернополянин, кандидат філософських, наук доцент кафедри філософії Українського католицького університету Петро Гусак. Нещодавно видання репрезентували у тернопільській книгарні «Є» видавець Богдан Фенюк та науковець Петро Гусак.
За словами Богдана Фенюка, наразі найбільшого захисту потребує традиційна українська сім’я, що складається з мами, тата і дітей.
Саме про те, що відбувалося в Європі та Америці у 50-70-ті роки ХХ-го століття, і чому Європа стала саме такою, йдеться в книзі Ґабріели Кубі «Глобальна сексуальна революція: руйнування свободи в ім’я свободи.
Тернопільський науковець Петро Гусак познайомився з Ґабріелою Кубі у 2007 році в Австрії на форумі «Сексуалізація медіапростору». Тоді отримав від неї книжку «Ґендерна революція: релятивізм у дії», яку через кілька років кілька разів перевидав українською мовою. У 2014 році Ґабріела Кубі подарувала тернополянину свою нову книжку «Глобальна сексуальна революція: руйнування свободи в ім’я свободи». Через кілька років Петро Гусак організував переклад цього видання і знайшов видавництво, яке зважиться дати життя цій книзі.
Ґабріела Кубі народилася в 1944 році. Коли в Європі вирувала сексуальна революція, вона студіювала соціологію в західному Берліні і була наочним свідком тих подій. Дослідниця походила з номінально християнської сім’ї. Довго не могла визначитися з професією, багато мандрувала світом. Аж раптом одного дня в селі на березі Середземного моря побачила і пережила чудовий захід сонця і зрозуміла, що Бог є. Відтоді почала шукати його через езотерику та переклади різних книжок.
Ґабріела Кубі жила в цивільному шлюбі, проте в 1996 році її покинув чоловік. Вона залишилася із трьома дітьми на руках. Опинившись у скрутному становищі, спасінням для жінки стала книжка дев’ятниць, яку принесла сусідка і сказала: «Молись!». Ґабріела Кубі молилась перед статуєю Будди. Під кінець дев’ятниці зрозуміла, що стала католичкою. Як і більшість новонавернених, вона забажала ревно йти шляхом релігії і почала задавати собі питання, яким чином може докластися до пропагування своїх християнських переконань як перекладач, соціолог і літератор.
Ґабріелу Кубі зацікавило це питання і вона вирішила порівняти дане дослідження з тим, що відбувається в сучасній Європі. Так з’явилась книжка «Глобальна сексуальна революція: руйнування свободи в ім’я свободи». Її переклали одинадцятьма мовами. Готуються переклади в країнах Азії. Цінність праці Ґабріели Кубі в тому, що вона дослідила історію сексуальної революції, починаючи від Мальтуса, який подивившись на перенаселені промислові міста Англії сказав, що земля перенаселена і що треба регулювати кількість людей шляхом війн і не надаванням медичної допомоги. Ця теорія мала свій вплив на лівацькі марксистські рухи, зокрема соціал-демократію в Англії. Звідти зародився євгенічний рух з такими послідовниками як Ґерберт Маркузе, Ґерберт Уеллс, Бернард Шоу, Маргарет Зангер. Остання відома як «ангел смерті» і засновниця «Міжнародної асоціації планування сім’ї» з метою очистити землю від неповноцінних.
Цей термін запровадив у 60-х роках американський сексолог Джон Мані, який стверджував, що хлопчики і дівчатка тому зростають хлопчиками і дівчатками, що їх так виховують. Звідси «ґендер» трактується як роль, яку можна відігравати. Саме слово взялося з англійської граматики і означає «граматичний рід». Відповідно середній рід став дуже потрібним таким сексологам як Джон Мані, щоби під нього підтягнути все, що завгодно. Термін « ґендер» тоді вживався лише в сексологічних колах.
У 1990 році філософ Джудіт Батлер із США написала книгу «Проблема ґендеру. Підривання ідентичності», в якій доказує, що нема такого поняття як «жіночість», натомість є «текуча ідентичність», тож можна і треба пробувати щоразу щось нове, бо є ґендерні ігрові ролі, які можна практикувати. Тобто, на думку Джудіт Батлер, зовнішні статеві ознаки не відіграють ніякої ролі і людина є тим, ким себе практикує.
На думку науковця, злодії, алкоголіки, наркомани не можуть бути незалежними в державному та національному плані. Сексуальність також є однією з форм залежності, тому такою людиною дуже легко маніпулювати.
За словами дослідника, у 2016 році Міністерство освіти і науки України впровадило ґендерну цензуру підручників, ввело програму «Освіта: ґендерний вимір – 2020», яка передбачає примусове впровадження ґендеру у всі предмети, примусову ґендерну кваліфікацію для всіх працівників даної галузі.
Книжка Ґабріели Кубі не є песимістичною. Вона закінчується тим, що дослідниця показує спротив, який наростає в самій Німеччині. Там їздить помаранчевий автобус, який агітує за традиційну сім’ю – тата, маму і дітей. Є спротив в Угорщині, де студенти не записуються на ґендерні курси, а на урядовому рівні чітко зафіксували, що сім’я – це союз чоловіка і жінки. Обурюються й у Польщі.
На думку науковця, українці поділяються на три категорії: активісти ЛГБТ-руху, рушійною силою яких є злобна безсила заздрість. Вони, дивлячись на людей, які здатні любити, укладати подружжя і зачинати, народжувати і виховувати дітей, хочуть стягнути їх до свого рівня через законодавчі механізми. Друга категорія людей – наївні. Вони думають, що це європейські цінності, що треба наслідувати передових європейців, не розуміючи, що діється насправді. Третя категорія – це споживачі грандів, які свідомі того, що вони роблять.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Віталій
Володя