Зміни в законі дозволяють органам місцевого самоврядування займатись видачею закордонних паспортів. Все впирається лише в закупівлю спеціального обладнання та облаштування робочих місць. А ще в небажання очільників міста...
Як запустити послугу в Тернополі, які вигоди громаді, чому виконавчі органи міської влади впираються - все це обговорили під час "круглого столу" в міському прес-клубі. Зустріч відбулась з ініціативи громадської спілки "Рада бізнесу Тернопілля".
Серед учасникв дискусії були депутати міської ради, представники обладміністрації, державної міграційної служби, громадських організацій та ініціатив. Запрошували з представників виконавчої влади міста але ніхто не прийшов... Під час обміну фактами прозвучало чимало цікавої інформації. Приміром:
- міський бюджет навіть без участі міста в процесі виготовлені паспортів минулоріч отримав 11 мільйонів гривень від цієї послуги;
- послугу зараз надають органи державної міграційної служби та фірма "Документ" (її послуги вартують 400 гривень);
- приблизно місяць людина стоїть в черзі для того аби просто подати документи в органи ДМС;
- близько двох мільйонів гривень потрібно аби видачею паспортів зайнявся і міський ЦНАП (це розвантажить чергу і зекономить людям 400 гривень).
Більшість присутніх визнали, що міська рада мала б запустити таку послугу. Як це зробити (через виконавчі органи чи через депутатський корпус) вирішуватимуть на розширеній бюджетній комісії міської ради. Детальніше про аргументи сторін та цікавинки читайте в наступному номері газети "RIA плюс".
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 20 від 14 травня 2025
Читати номер