Пересадка безкоштовна? Ми перевірили, як діє послуга “Єдиного квитка” в Тернополі

-
Нова послуга під назвою “Єдиний квиток” з 1 жовтня запрацювала в Тернополі.
-
Тепер тернополяни можуть в будь-якому громадському транспорті здійснювати безкоштовну пересадку протягом 30 хвилин.
-
Ми перевірили, як ноу-хау поки що працює у Тернополі.
Кілька слів про саму послугу, що з 1 жовтня ввели в громадському транспорті міста разом із новими тарифами.
Тепер тернополяни після отримання разового квитка, чи після оплати в транспорті протягом 30 хвилин можуть робити безкоштовну пересадку - комунальному чи приватному транспорті, тролейбусах, маршрутках та автобусах.
Кількість пересадок необмежена, обмежений лише час.
Крім того, у транспорті ви можете перебувати довше 30 хвилин від моменту валідації квитка. Тобто коли ви здійснили пересадку, а з моменту валідації пройшло 25,27 чи 29 хвилин, ви все-одно маєте право на безкоштовний проїзд, навіть якщо їхатимете 5, 10 чи 15 хвилин з моменту пересадки.
У “Єдиного квитка” є недоліки
Та є одразу кілька “але”.
По-перше, ніхто не зможе перевірити при пересадці квиток ваш, або не ваш, тобто ними можна обмінюватися, продавати за меншу суму на зупинках тощо. Контролю за цим немає. Чи будуть цим користуватися недобросовісні пасажири? Покаже час.
По-друге, придбавши разовий квиток у терміналі, ви матимете рівно пів години на пересадку. Тобто відлік часу розпочинається одразу після отримання квитка, а не з того моменту, коли увійшли в транспорт, а на потрібну маршрутку чи тролейбус, наприклад, на кінцевих зупинках чи окраїнах міста доводиться чекати 10, 15 та більше хвилин.
А якщо ви передумали сідати на транспорт чи не дочекалися потрібного, то вже за пів години разовий квиток буде недійсним.
Журналісти “20 хвилин” скористалися послугою “Єдиний квиток” і 1 жовтня спробували проїхати в різному громадському транспорті міста.
При розрахунку “Соціальною Файною картою” кошти не списуються, квиток так само дійсний пів години для безкоштовної пересадки.
Якщо ви розраховуєтеся “Файною картою”, кошти будуть списуватися при кожній валідації, навіть якщо ви розрахувалися за квиток менш ніж за 30 хвилин після останньої покупки. Тому повторно не варто валідувати картку. Просто пред’явіть квиток водію чи кондуктору.
Як це працює
Ми зайшли у кілька автобусів та маршруток.
В тролейбусі №2 ми перевірили, чи дивляться кондуктори час на квитку та дали вже протермінований, сказавши, що термін ще не сплив. Однак кондукторка пояснила, що пів години вже минуло і потрібно знову оплатити, аби проїхати.
У тролейбусі №11 коли журналіст показав кондуктору, що вже має квиток з минулої поїздки і ще не минуло пів години, той спочатку нічого не зрозумів.
Взявши квитки, він довго в них вдивлявся, порівнював та роздумував. Врешті - повернув їх, і журналісти продовжили поїздку.
Інша ситуація у маршрутках та автобусах. Так, журналісти провалідували квитки у автобусі №29 за допомогою “Студентської Файної карти” і за кілька хвилин вийшли на зупинці та зайшли у маршрутку №19 - ще раз здійснили валідацію тою ж “Студентською Файною картою” і отримали другий квиток, на якому було вказано, що термін дії пересадки становить 18 хвилин. При цьому кошти за валідацію другого квитка не списало, а продовжило попередню і на новому квитку був написаний час до її завершення.
Та вже валідуючи наступний квиток у маршрутці №11, гроші знову списали з карти, хоч пів години ще не минуло від моменту оплати в автобусі №29. Чому це працює саме так і чому в одному випадку кошти списались, а в іншому - ні, ми так і не зрозуміли. Тому радимо вам просто показувати водієві чи кондуктору квиток. На ньому є дата та час, при цьому квиток вам повинні віддати.
А чим я буду відчитуватися?
У маршрутці №14 з нами була вкрай неприємна ситуація. По-перше, спочатку один з журналістів пробував розрахуватися безконтактною картою, але термінал її не зчитував, та за 10 гривень готівкою водій без зайвих питань пропустив пасажира.
Другий журналіст показав разовий квиток, що придбав у терміналі біля зупинки. Та водій… забрав його.
Просто взяв і поклав біля себе, а на вимогу віддати квиток чи пояснити свої дії він відповів:
- А чим буду відчитуватися?
- Так за новими правилами я маю забрати цей квиток, бо можу ще робити пересадки, - пояснює журналіст.
- А чого ти маєш забрати? Я маю в тебе забрати. А що в мене лишиться? - пояснює водій.
- Якщо контроль зайде і попросить в мене квиток? - апелює журналіст.
- Я покажу, що ти дав мені квиток.
Люди в транспорті обурилися на таку поведінку водія, та намагалися пояснити, що квитком, який він забрав можна зробити безкоштовну пересадку протягом години.
Висновок
Отож, послузі “Єдиний квиток” можна поставити оцінку як в анекдоті: за ідею - 5, за реалізацію - 2.
Насправді, дуже багато недоліків і дуже багато непродуманих моментів.
Та й самі водії поки не знають, як пропускати пасажирів, що уже мають свій квиточок.
А як ви ставитеся до введення послуги “Єдиний квиток”? Чи перевіряли її на практиці? Пишіть в коментарях.
Читайте також:
Тернополяни лаються, водії готівку беруть! Тестуємо, як працює транспорт по-новому (НАЖИВО)
Готівку, як брали, так і беруть. А пасажирів навіть виганяють. Ми перевірили всі зміни у транспорті
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
По дякуйте владу та новітні технології.
Замість того щоб зробити дійсно те що треба то зроблять що нафік не потрібне.