У тернопільському депо поповнення: доставили новий тролейбус Skoda (ФОТО ДНЯ)

У тернопільському депо поповнення: доставили новий тролейбус Skoda (ФОТО ДНЯ)
  • Новий тролейбус Skoda прибув до Тернополя у четвер, 22 вересня. Уже скоро він курсуватиме містом.
  • Чи чекати ще новий транспорт цього року та скільки коштів на це витрачають – читайте у матеріалі.

Тролейбус Skoda-24TR, який вже прибув до місцевого депо, виглядає як новий, хоча насправді це користований транспорт. У місті вже курсують три таких тролейбуси.

На жаль, стан більшості тролейбусів міста плачевний. Ми неодноразово перевірялийого комфорт. Багато тролейбусів вже давно варто було б списати або, принаймні, провести капітальний ремонт. Сучасних тролейбусів у місті бракує. Про це читайте за посиланням:

Відео дня

Як виглядає наш транспорт: одні тролейбуси як нові, інші – розсипаються. Ми перевірили

Бруд і пошарпані салони. Ми склали власний рейтинг комфорту в транспорті (ФОТО, ВІДЕО)

Журналісти «20 хвилин» звернулися до міської ради з інформаційним запитом. Як нам повідомили, у 2022 році з міського бюджету виділили 1 860 000 гривень комунальному підприємству «Тернопільелектротранс» для придбання двох б/в тролейбусів Skoda-24TR. Тобто один такий обійшовся місту у 930 тис. гривень.

Наразі ще очікують доставку другого тролейбуса. Загалом у місті їх буде п'ять.

Міські маршрути громадського транспорту відповідно до затвердженої маршрутної мережі обслуговують 59 комунальних автобусів, 52 тролейбуси та 120 автобусів приватних перевізників , – повідомляють у міській раді.

В КП «Тернопільелектротранс» на балансі є три низькопідлогові тролейбуси ЛАЗ-Е183 та вже чотири низькопідлогові тролейбуси Skoda-24TR. Сучасний транспорт обслуговує маршрути №2, 3, 5, 9.

Серед комунальних автобусів місто має низькопідлогові автобуси МАЗ – 23 одиниці, Еталон – 15 одиниць, Богдан – 4 одиниці, MAN – 21 одиниця, ЛАЗ – 3 одиниці. Вони курсують на маршрутах №1А, 4, 6, 6А, 8, 9, 16, 19, 20, 20А, 21, 23, 27, 29, 31, 32, 35, 37, 38.

А вам подобаються нові тролейбуси? Пишіть у коментарях!

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (56)
  • Володимир Шпиця

    Судячи з фото ,тому кориту років 25 ,

    Читач60 reply Володимир Шпиця

    25 років, ахахахахаха... ХD



    Що ви за прикрі люди?

    Які в біса 25 років? Що ви вигадуєте? Тролейбусу насправді 16 років.

    Тролейбуси купляли з ціллю оновлення парку, і тим більше, вони низькопідлогові. Говорити, що вони корита, навіть не проїхавшись на них, пахне принаймні вашою невдячністю!



    Краще б ви думали про маломобільні групи населення (інвалідів, пенсіонерів) і вимушених переселенців, для яких ці тролейбуси були б найкращим варіантом. Крім того, навіть за ціною 5 вживаних тролейбусів неможливо купити навіть 1 новий, бо 1 новий тролейбус принаймні в 10 разів дорожчий за вживаний. А 1 новий тролейбус, на відміну від 5 б/у, погоди на маршрутах не зробить.



    Ахаха, навіть низькопідлогові тролейбуси, які щойно прибули в Тернопіль, називати коритами всього лиш через вік? Вам не соромно?

    Навіть 25-річний тролейбус може виглядати як новий. Вживаний не означає "мотлох, гниль", багато гармошок по стану нормальні і не гнилі, рівно як і новий тролейбус не завжди означає хороший. Я не кажу, що нові погані, вони, навпаки, в більшості хороші, але й вживані не такі погані, якими ви собі їх уявляєте. Проїдьтеся принаймні на 20 гармошках, тоді робіть висновки.



    Кошти на нові тролейбуси маєте? В вас автомобіль з заводу куплений? Ні? Так що не розводьте зраду і радійте тому, що маєте.



    І досить вкидувати брехливу нічим не підтверджену єресь про те, що вживаний і списаний в іншій країні тролейбус означає "корито"!!!

    Ирина reply Читач60

    Škoda 24Tr Irisbus — 12-метровий 100% низькопідлоговий тролейбус, що випускається з 2004 року компанією Škoda Electric a.s.

    Читач60 reply Ирина

    То початок року випуску даної моделі загалом, а випускаються й досі (написано З 2004 випускається, тобто є моделі і 2006, і 2004, і 2005, і 2007, і 2008 років випуску, й так далі. А ця конкретна машина – 2006 року.

    https://alltransua.com/database/vehicle/22393

    Ирина reply Читач60

    Ну, можна сказати - щойно з печі...)))))
  • Ігор Огінський

    Як можуть бути нормальні тролейбуси якщо парк поповнюється вже списаними????????

    Читач60 reply Ігор Огінський

    Що ж ви за люди такі, га?

    Вживаний тролейбус не завжди значить, що він поганий і ненормальний! Тіштеся, що маєте! Не вірте міфам про завжди низьку якість вживаних тролейбусів, до прикладу, пару років тому прибулі гармошки по стану цілком нормальні і не гнилі, якими ви їх собі уявляєте, навіть за салоном! Що ви хотіли? Війна на дворі, фінансування урізане, і відповідно, коштів на нову техніку не вистачає! Я не кажу, що нова техніка погана, навіть навпаки, в більшості хороша за станом, але й вживаний тролейбус не є з

    По-друге, ви б думали нарешті за маломобільні групи населення (інвалідів, людей пенсійного віку) та вимушених переселенців, бо тролейбуси низькопідлогові! Крім того, один новий тролейбус погоди не зробить на маршрутах, на відміну від 5 б/у, причому навіть 5 б/у дешевші від 1 нового, бо ціна 1 нового еквівалентна ціні 10 б/у.
  • Теодор Сисак

    Тішимося і .тим що є і тим що закупили.
    У нас аійна.
    А то що в полтінніка,то є інші органи
  • Василь Чомко

    Новий.але старими дірами

    Читач60 reply Василь Чомко

    І де тут діри в тролейбусі?

keyboard_arrow_up