В Тернопіль прибув другий вживаний чеський тролейбус (ФОТО ДНЯ)

В Тернопіль прибув другий вживаний чеський тролейбус (ФОТО ДНЯ)

16 грудня у Тернопіль з чеського міста Маріанські Лазні прибув другий з п'яти вживаних тролейбусів, що міська влада закупила за кошти з бюджету.

Як і попередній, тролейбус Škoda 24Tr Irisbus Citelis не новий. Його випустили в 2006 році і до цього він 15 років курсував у місті Маріанські Лазні.

За інформацією із відкритих джерел, 15 років тому їх купили чехи із заводу в 2006 році. П’ять штук. Вартість поставки для них становила 50 мільйонів крон (майже 60 мільйонів гривень), 75 відсотків сплатили коштом ЄС.

Серед недоліків Škoda 24Tr  – обмерзання взимку, тому часто в цю пору чехи їх замінювали старішими тролейбусами Škoda 14Tr, йдеться на місцевому інтернет-ресурсі. Однак такі проблеми були тільки в цьому чеському місті, що знаходиться у напівгірській місцевості. Як тролейбуси працюватимуть у Тернополі, покаже час.

Відео дня

За інформацією з надійних джерел, решту тролейбусів привезуть вже після Нового року.

Вдень, 17 грудня тролейбус перевезли до тернопільського депо.

Читайте також:

В депо КП «Тернопільелектротранс» привезли перший з п'яти тролейбусів із Чехії (ФОТО ДНЯ)

Є іржа та потертості. Як виглядають і за скільки купили старі чеські тролейбуси для Тернополя (ФОТО)

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (19)
  • Коновалець

    Мутна історія з цими троллейбусами.Стояли списані  нікому не мішали до моменту продажі .Як тільки  відбулась угода , появляються вандали і на закритій території розносять всі  вікна  на  машинах і ніхто не бачить і не чує.Після цього чехи не напрягаючись 2 на звалище а решту в Тернопіль .Буде 3 замість 5!!!
  • Taras Protasevych

    Решта скоро буде. Ще не до кінця ужили🤫
  • Саша Краузе

    Яку подію роблять)) купили тролейбус, який зписаний в чехії з експлуатації і мав йти на брухт, а тут за сотні тисяч грн «купили»)) корупційна складова не проглядається?))

    Канал без назви reply Саша Краузе

    І ще одне, закупівлю тролейбусів проводив не мер і його уряд, а підприємство КП "Тернопільелектротранс"

    Канал без назви reply Саша Краузе

    По-перше, ці тролейбуси перші не тільки в Тернополі, але й в Україні. По-друге вони низькопідлогові, що вигідно для маломобільних груп населення.
    По-третє, нове не завжди значить краще за вживане. Комфорт звісно важливо, але зараз важливіше не змерзнути і не підхопити хворобу, чекаючи на транспорт по 10-30 хвилин, а іноді й по 45 хв через обмеження в перевезенні, тим більше 3 вживаних перевезуть в 3 рази більше, ніж 1 новий.

    Ирина reply Канал без назви

    ...по-четверте, ці контрабаси ламатимуться на кожному кроці. І без того основні затори на дорогах - через тролейбуси.

    Канал без назви reply Ирина

    Хто би казав, самі за собою дивилися б, якщо ви власник приватної автівки. У тролейбусів теж є мертві зони, через які автомобіль побачити просто нереально, от і виникають аварійні ситуації, що трапляється нечасто. А аварійні ситуації створюють несприятливі дорожні умови, а також рагулі з водіїв, які не здали на права, а купили їх (в тролейбусному депо такі витівки не пройдуть), хоча є і порядні водії, які від рагулів страждають. І в тролейбусному депо водії проходять курси навчання півроку, і там такі витівки не пройдуть
    Подивіться в телеграм-групу КОРКИ ТЕРНОПОЛЯ - дописи, де трапляються корки по вині тролейбусів, трапляються максимум раз в декілька тижнів, а найчастіше в групі видно ДТП за участі приватних автівок.
    Вони не ламаються так часто, як ви собі уявляєте.
    Надіюсь, до вас зрештою дійшло =)

    Ирина reply Канал без назви

    Я зацінила рівень вашої мовної грамотності) Не часто зустрічається у наш час) Приємно читати)
  • Канал без назви

    Не зовсім так. Міська влада не купувала 24Tr, проводило тендер саме підприємство КП "Тернопільелектротранс", там був договір чеської компанії не з мерією Тернополя, а з самим підприємством. В переговорній процедурі навіть не фігурував міський голова, а лише директор підприємства. До речі, в договір вчора внесли зміни:
    https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-26-012913-a

keyboard_arrow_up