В Тернопіль прибув другий вживаний чеський тролейбус (ФОТО ДНЯ)
16 грудня у Тернопіль з чеського міста Маріанські Лазні прибув другий з п'яти вживаних тролейбусів, що міська влада закупила за кошти з бюджету.
Як і попередній, тролейбус Škoda 24Tr Irisbus Citelis не новий. Його випустили в 2006 році і до цього він 15 років курсував у місті Маріанські Лазні.
За інформацією із відкритих джерел, 15 років тому їх купили чехи із заводу в 2006 році. П’ять штук. Вартість поставки для них становила 50 мільйонів крон (майже 60 мільйонів гривень), 75 відсотків сплатили коштом ЄС.
Серед недоліків Škoda 24Tr – обмерзання взимку, тому часто в цю пору чехи їх замінювали старішими тролейбусами Škoda 14Tr, йдеться на місцевому інтернет-ресурсі. Однак такі проблеми були тільки в цьому чеському місті, що знаходиться у напівгірській місцевості. Як тролейбуси працюватимуть у Тернополі, покаже час.
За інформацією з надійних джерел, решту тролейбусів привезуть вже після Нового року.
Вдень, 17 грудня тролейбус перевезли до тернопільського депо.
Читайте також:
В депо КП «Тернопільелектротранс» привезли перший з п'яти тролейбусів із Чехії (ФОТО ДНЯ)
Є іржа та потертості. Як виглядають і за скільки купили старі чеські тролейбуси для Тернополя (ФОТО)
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Коновалець
Taras Protasevych
Саша Краузе
Канал без назви reply Саша Краузе
Канал без назви reply Саша Краузе
По-третє, нове не завжди значить краще за вживане. Комфорт звісно важливо, але зараз важливіше не змерзнути і не підхопити хворобу, чекаючи на транспорт по 10-30 хвилин, а іноді й по 45 хв через обмеження в перевезенні, тим більше 3 вживаних перевезуть в 3 рази більше, ніж 1 новий.
Ирина reply Канал без назви
Канал без назви reply Ирина
Подивіться в телеграм-групу КОРКИ ТЕРНОПОЛЯ - дописи, де трапляються корки по вині тролейбусів, трапляються максимум раз в декілька тижнів, а найчастіше в групі видно ДТП за участі приватних автівок.
Вони не ламаються так часто, як ви собі уявляєте.
Надіюсь, до вас зрештою дійшло =)
Ирина reply Канал без назви
Канал без назви
Не зовсім так. Міська влада не купувала 24Tr, проводило тендер саме підприємство КП "Тернопільелектротранс", там був договір чеської компанії не з мерією Тернополя, а з самим підприємством. В переговорній процедурі навіть не фігурував міський голова, а лише директор підприємства. До речі, в договір вчора внесли зміни:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-08-26-012913-a