Чи варто міняти принцип оплати у громадському транспорті Тернополя? (опитування)

Запровадження електронної сиситеми оплати проїзду у маршрутках викликало чимало дискусій серед тернополян. Не лише пасажири, а й водії та перевізники вбачають багато мінусів даного ноу-хау.

Чи варто міняти принцип оплати у громадському транспорті Тернополя? (опитування)

Хоча, як ініціатори створення елекронного квитка, так і чиновники в міськраді вважають, що нововведення забезпечить прозорість у реальних доходах перевізників, допоможе суттєво наповнити міський бюджет та наведе порядок у роботі транспортної мережі міста.

Читайте також: Водії маршруток страйкують. Люди на зупинках скидаються на таксі

А як думаєте ви? Який принцип оплати проїзду вважаєте найбільш раціональним?

 
Коментарі (26)
  • Serhii Ryzhenko

    Мене все влаштовує. Валідатори працюють стабільно це просто водії маршруток їх навмисло ламають.
  • Anonymous

    Сенс всіх цих нововведень мав би бути в тому, щоб була можливість контролювати кількість пасажирів і коштів, які перевізники від того отримують. Це в ідеалі. Для цього вводиться система безготівкового розрахунку в транспортному засобі, водій лише для того, щоб керувати цим транспортним засобом, оплата здійснюється шляхом зняття коштів з електронного носія - електронного проїзного, банківської карти, з гаджетів, що мають технологію NFC і т.п. Можливий розрахунок і готівкою, при умові, що водій чітко фіксує ту оплату відповідним касовим документом. А кошти мають поступати на якийсь контрольований рахунок, з якого, після визначення кількості перевезень поступають на рахунки перевізників і оподатковуються. Так от, що ви, мудаки, зробили по-факту.

    1. Кількість пасажирів як була неконтрольованою так і залишилась. Хто ж іх порахує, якщо готівка як некотрольовано оберталась в маршрутках так і обертається.

    2. Сума надходжень від продажу електронних проїзних чи карт тернополянина, а особливо від їх поповнень також неконтрольована, бо фіскальні чеки, які пасажири отримають при їх поповненні не ідентифікують ні карти ні її власника. А так, хтось комусь віддав певну суму.

    3. Дальший рух цих коштів взагалі в повному мороці, бо проходить не через банківські рахунки, а передається готівкою з Ксюші, а далі в системний звязок, а далі перевізникам... Проконтролювати, чи зробити аудит тих переміщень неможливо, бо нема чіткої і однозначної фіксації цих коштів ще на рівні ксюші. А далі кому скільки по-договорняку. Тобто, визначити реальну вартість і рентабельність перевезень в Тернополі як не було можливим так і залишилось.

    Єдиним реальним способом контролю руху грошей є банківська система, але ж ви, мудаки, від цього відмовились, бо тоді ж ви не зможете кеш деребанити, тому й така складність.

    А що при цьому отримали пасажири? А пасажирам підвищену вартість проїзду, до речі, НАЙВИЩУ в Україні з розрахунку на 1 км проїзду. Пасажири отримали купу проблем з отриманням, придбанням, поповненням ти довбаних ваших карток. Пасажирам дістались страйки водії, хоча насправді, то страйкують перевізники, бо їм увірвали добрий шматок. А надалі будуть проблеми з відновленням карток і рахунків на них. А зробити то є просто неможливим бо контролю ж нема. Все мутно і запутано.

    Ну і до слова. Карта кияни не діє в маршрутках, бо то є не громадський транспорт а маршрутне ТАКСІ. Все правильно і зрозуміло. Громадськими є автобусні маршрути, тролейбусні і метро. А таксі на то і є таксі. До речі, їздять там, в Києві, ЛИШЕ СИДЯЧИ. В Тернополі громадськими є тролейбуси і два автобуси 1А. І все! Наша влада цим вже багато років навіть не заморочується.

    А тепер щодо диференціації вартості проїзду. Мудаки, вартість може бути диференційованою лише по кількості наперед оплачених поїздок, по зонах поїздок і по часу доби. Все! Диференціація за місцем проживання, статтю, расою, релігійною приналежністю і т.п. називається расизмом і є грубим порушенням не тільки Конституції України і її законів, а ще й величезної купи різноманітних договорів і конвенцій, які Україна підписала.

    Так що, ідіоти ви і є ідіоти. Ідіоти, мудаки в і сволочі.

    Serhii Ryzhenko reply Anonymous

    Найдорощий проїзд в Одесі - 7грн.

    Anonymous reply Serhii Ryzhenko

    Потрібно розуміти, що є лише одна спірне питання на рахунок того, що в Тернополі найдорожчий проїзд в Україні. Це, до речі, насправді так,,  нижче навіть аргументовано, що найдорожчий. З цим зрозуміло. Ну а все решта? Що мутна схема по вимиванню грошей, що створили її мудаки і сволочі з цим згідний? Очевидно що так, раз ніяких заперечень.

    Anonymous reply Serhii Ryzhenko

    Зручно бути дебілом? Хоть кола йому на чолі теши, а воно ж дебіл...

    Повторю ще раз - "А що при цьому отримали пасажири? А пасажирам підвищену вартість проїзду, до речі, НАЙВИЩУ в Україні з розрахунку на 1 км проїзду.

    Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/DTP/chi-varto-minyati-printsip-oplati-u-gromadskomu-transporti-ternopolya--10665905.html"

    А це означає, довжина маршруту в Одесі, наприклад, в кілька разів більша ніж в Тернополі. Міста в нас різні, відстані різні, а тому й різна вартість проїзду 1 км маршруту. В Тернополі вона НАЙВИЩА. То є раз.

    І друге, найважливіше. Вартість проїзду в одеському тролейбусі АЖ цілих 3 грн. Уявляєш собі, аж 3 грн. І мало того, ДЛЯ ВСІХ. Без ніяких тобі карток одесита. Ну не додумались в Одесі до такої маячні. А вартість проїзду в маршрутному таксі в них різна, в залежності від довжини маршруту. Є, дійсно, і по 7, а є і по 4 грн! Отакі от одесити. Надала на них нема.
  • Анонім

    Як я вже казав ця система оплати приживеться тільки в тролейбусах ,а ось в тих собачих бутках там будуть проблеми з оплатою .З однієї сторони ця система відсторонює від корита тих наглих шоферюг , а з другої сторони до корита дорвалися хлопці з іншої кантори ,котрі і замутили цю оплату ,нає.....о із картками ну і так далі . Якщо так дивитися то встановити валідатори в маршрутках такі як в тролейбусах я не бачу проблем ,і хто б там ,що не пе.....в ,що вони коштують 1500 євро оскільки це гон .Телефон останіх моделей так не коштує ,а тут примітивна коробка з 3-х дюймовим екраном ,і зчитувачем картки і прінтером білетів 1500 євро  .На Ардуїно таку систему можна зліпити за 500 грн . Тільки виникають інші питання , що маршрутки в час пік не розраховані під таку систему оплати .Єдиний вихід це міняти сам транспорт ,а потім вже ставити цю електрону оплату ,і то без кондукторів тут не обійдеться тобто повністю повторити технологію оплати як в тролейбусах .
  • userNam D

17:10 Тернополянин на сайті OLX продав телефон Iphone 7 Plus за 700 фальшивих доларів 16:47 У Тернополі їздять неонові тролейбуси play_circle_filled 15:56 На "БАМі" жінка залишила дитину вдома. Маля відкрило вікно і гукало маму play_circle_filled photo_camera 15:31 У ресторані чоловік викрав у тернополянки телефон вартістю 25 000 грн 15:00 Сільському голові висловили недовіру через хабар 1000 доларів 14:24 П`яні за кермом: патрульні упіймали 35 нетверезих водіїв 14:00 Діти, вписані в закордонний паспорт батьків, не зможуть перетинати кордон 13:30 Пергола за 322 тис грн у парку Шевченка вже вицвіла на сонці 13:00 Спортсмени, які втратили кінцівки, покажуть свою силу на "Іграх героїв" play_circle_filled photo_camera 12:20 Гривня «плаче»: євро по 35. Що думають тернополяни? 11:54 За позачергове оформлення закордонних паспортів службовець отримав хабар 5100 грн 11:40 Фото дня: біля "шостого магазину" затори, бо демонтовують аварійні електроопори 11:10 Тернополяни повинні брати у транспорті лише "валідовані" квитки

33-річний житель Збаража спокусився на дорогу мобілку. У ресторані молодий чоловік обікрав жінку.

Нещодавно встановлена металева конструкція, що при вході у парк Шевченка вицвіла на сонці, обурюються тернополяни. У міськраді...

Алкоголь викликає лише ілюзію тепла. Шкодять також цигарки і голодний шлунок. Не носіть на морозі металевих, в т. ч....

Журналісти "20 хвилин" проаналізували вакансії на сайтах з пошуку роботи. Відібрали ті оголошення, у яких роботодавці зазначили...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up