Запровадження електронної сиситеми оплати проїзду у маршрутках викликало чимало дискусій серед тернополян. Не лише пасажири, а й водії та перевізники вбачають багато мінусів даного ноу-хау.
Хоча, як ініціатори створення елекронного квитка, так і чиновники в міськраді вважають, що нововведення забезпечить прозорість у реальних доходах перевізників, допоможе суттєво наповнити міський бюджет та наведе порядок у роботі транспортної мережі міста.
Читайте також: Водії маршруток страйкують. Люди на зупинках скидаються на таксі
А як думаєте ви? Який принцип оплати проїзду вважаєте найбільш раціональним?
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 11 від 13 березня 2024
Читати номер
Serhii Ryzhenko
Anonymous
1. Кількість пасажирів як була неконтрольованою так і залишилась. Хто ж іх порахує, якщо готівка як некотрольовано оберталась в маршрутках так і обертається.
2. Сума надходжень від продажу електронних проїзних чи карт тернополянина, а особливо від їх поповнень також неконтрольована, бо фіскальні чеки, які пасажири отримають при їх поповненні не ідентифікують ні карти ні її власника. А так, хтось комусь віддав певну суму.
3. Дальший рух цих коштів взагалі в повному мороці, бо проходить не через банківські рахунки, а передається готівкою з Ксюші, а далі в системний звязок, а далі перевізникам... Проконтролювати, чи зробити аудит тих переміщень неможливо, бо нема чіткої і однозначної фіксації цих коштів ще на рівні ксюші. А далі кому скільки по-договорняку. Тобто, визначити реальну вартість і рентабельність перевезень в Тернополі як не було можливим так і залишилось.
Єдиним реальним способом контролю руху грошей є банківська система, але ж ви, мудаки, від цього відмовились, бо тоді ж ви не зможете кеш деребанити, тому й така складність.
А що при цьому отримали пасажири? А пасажирам підвищену вартість проїзду, до речі, НАЙВИЩУ в Україні з розрахунку на 1 км проїзду. Пасажири отримали купу проблем з отриманням, придбанням, поповненням ти довбаних ваших карток. Пасажирам дістались страйки водії, хоча насправді, то страйкують перевізники, бо їм увірвали добрий шматок. А надалі будуть проблеми з відновленням карток і рахунків на них. А зробити то є просто неможливим бо контролю ж нема. Все мутно і запутано.
Ну і до слова. Карта кияни не діє в маршрутках, бо то є не громадський транспорт а маршрутне ТАКСІ. Все правильно і зрозуміло. Громадськими є автобусні маршрути, тролейбусні і метро. А таксі на то і є таксі. До речі, їздять там, в Києві, ЛИШЕ СИДЯЧИ. В Тернополі громадськими є тролейбуси і два автобуси 1А. І все! Наша влада цим вже багато років навіть не заморочується.
А тепер щодо диференціації вартості проїзду. Мудаки, вартість може бути диференційованою лише по кількості наперед оплачених поїздок, по зонах поїздок і по часу доби. Все! Диференціація за місцем проживання, статтю, расою, релігійною приналежністю і т.п. називається расизмом і є грубим порушенням не тільки Конституції України і її законів, а ще й величезної купи різноманітних договорів і конвенцій, які Україна підписала.
Так що, ідіоти ви і є ідіоти. Ідіоти, мудаки в і сволочі.
Serhii Ryzhenko reply Anonymous
Anonymous reply Serhii Ryzhenko
Anonymous reply Serhii Ryzhenko
Зручно бути дебілом? Хоть кола йому на чолі теши, а воно ж дебіл...
Повторю ще раз - "А що при цьому отримали пасажири? А пасажирам підвищену вартість проїзду, до речі, НАЙВИЩУ в Україні з розрахунку на 1 км проїзду.
Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/DTP/chi-varto-minyati-printsip-oplati-u-gromadskomu-transporti-ternopolya--10665905.html"
А це означає, довжина маршруту в Одесі, наприклад, в кілька разів більша ніж в Тернополі. Міста в нас різні, відстані різні, а тому й різна вартість проїзду 1 км маршруту. В Тернополі вона НАЙВИЩА. То є раз.
І друге, найважливіше. Вартість проїзду в одеському тролейбусі АЖ цілих 3 грн. Уявляєш собі, аж 3 грн. І мало того, ДЛЯ ВСІХ. Без ніяких тобі карток одесита. Ну не додумались в Одесі до такої маячні. А вартість проїзду в маршрутному таксі в них різна, в залежності від довжини маршруту. Є, дійсно, і по 7, а є і по 4 грн! Отакі от одесити. Надала на них нема.
Анонім
Роман