Чи варто міняти принцип оплати у громадському транспорті Тернополя? (опитування)

Чи варто міняти принцип оплати у громадському транспорті Тернополя? (опитування)

Запровадження електронної сиситеми оплати проїзду у маршрутках викликало чимало дискусій серед тернополян. Не лише пасажири, а й водії та перевізники вбачають багато мінусів даного ноу-хау.

Хоча, як ініціатори створення елекронного квитка, так і чиновники в міськраді вважають, що нововведення забезпечить прозорість у реальних доходах перевізників, допоможе суттєво наповнити міський бюджет та наведе порядок у роботі транспортної мережі міста.

Читайте також: Водії маршруток страйкують. Люди на зупинках скидаються на таксі

А як думаєте ви? Який принцип оплати проїзду вважаєте найбільш раціональним?

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (26)
  • Serhii Ryzhenko

    Мене все влаштовує. Валідатори працюють стабільно це просто водії маршруток їх навмисло ламають.
  • Anonymous

    Сенс всіх цих нововведень мав би бути в тому, щоб була можливість контролювати кількість пасажирів і коштів, які перевізники від того отримують. Це в ідеалі. Для цього вводиться система безготівкового розрахунку в транспортному засобі, водій лише для того, щоб керувати цим транспортним засобом, оплата здійснюється шляхом зняття коштів з електронного носія - електронного проїзного, банківської карти, з гаджетів, що мають технологію NFC і т.п. Можливий розрахунок і готівкою, при умові, що водій чітко фіксує ту оплату відповідним касовим документом. А кошти мають поступати на якийсь контрольований рахунок, з якого, після визначення кількості перевезень поступають на рахунки перевізників і оподатковуються. Так от, що ви, мудаки, зробили по-факту.

    1. Кількість пасажирів як була неконтрольованою так і залишилась. Хто ж іх порахує, якщо готівка як некотрольовано оберталась в маршрутках так і обертається.

    2. Сума надходжень від продажу електронних проїзних чи карт тернополянина, а особливо від їх поповнень також неконтрольована, бо фіскальні чеки, які пасажири отримають при їх поповненні не ідентифікують ні карти ні її власника. А так, хтось комусь віддав певну суму.

    3. Дальший рух цих коштів взагалі в повному мороці, бо проходить не через банківські рахунки, а передається готівкою з Ксюші, а далі в системний звязок, а далі перевізникам... Проконтролювати, чи зробити аудит тих переміщень неможливо, бо нема чіткої і однозначної фіксації цих коштів ще на рівні ксюші. А далі кому скільки по-договорняку. Тобто, визначити реальну вартість і рентабельність перевезень в Тернополі як не було можливим так і залишилось.

    Єдиним реальним способом контролю руху грошей є банківська система, але ж ви, мудаки, від цього відмовились, бо тоді ж ви не зможете кеш деребанити, тому й така складність.

    А що при цьому отримали пасажири? А пасажирам підвищену вартість проїзду, до речі, НАЙВИЩУ в Україні з розрахунку на 1 км проїзду. Пасажири отримали купу проблем з отриманням, придбанням, поповненням ти довбаних ваших карток. Пасажирам дістались страйки водії, хоча насправді, то страйкують перевізники, бо їм увірвали добрий шматок. А надалі будуть проблеми з відновленням карток і рахунків на них. А зробити то є просто неможливим бо контролю ж нема. Все мутно і запутано.

    Ну і до слова. Карта кияни не діє в маршрутках, бо то є не громадський транспорт а маршрутне ТАКСІ. Все правильно і зрозуміло. Громадськими є автобусні маршрути, тролейбусні і метро. А таксі на то і є таксі. До речі, їздять там, в Києві, ЛИШЕ СИДЯЧИ. В Тернополі громадськими є тролейбуси і два автобуси 1А. І все! Наша влада цим вже багато років навіть не заморочується.

    А тепер щодо диференціації вартості проїзду. Мудаки, вартість може бути диференційованою лише по кількості наперед оплачених поїздок, по зонах поїздок і по часу доби. Все! Диференціація за місцем проживання, статтю, расою, релігійною приналежністю і т.п. називається расизмом і є грубим порушенням не тільки Конституції України і її законів, а ще й величезної купи різноманітних договорів і конвенцій, які Україна підписала.

    Так що, ідіоти ви і є ідіоти. Ідіоти, мудаки в і сволочі.

    Serhii Ryzhenko reply Anonymous

    Найдорощий проїзд в Одесі - 7грн.

    Anonymous reply Serhii Ryzhenko

    Потрібно розуміти, що є лише одна спірне питання на рахунок того, що в Тернополі найдорожчий проїзд в Україні. Це, до речі, насправді так,,  нижче навіть аргументовано, що найдорожчий. З цим зрозуміло. Ну а все решта? Що мутна схема по вимиванню грошей, що створили її мудаки і сволочі з цим згідний? Очевидно що так, раз ніяких заперечень.

    Anonymous reply Serhii Ryzhenko

    Зручно бути дебілом? Хоть кола йому на чолі теши, а воно ж дебіл...

    Повторю ще раз - "А що при цьому отримали пасажири? А пасажирам підвищену вартість проїзду, до речі, НАЙВИЩУ в Україні з розрахунку на 1 км проїзду.

    Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/DTP/chi-varto-minyati-printsip-oplati-u-gromadskomu-transporti-ternopolya--10665905.html"

    А це означає, довжина маршруту в Одесі, наприклад, в кілька разів більша ніж в Тернополі. Міста в нас різні, відстані різні, а тому й різна вартість проїзду 1 км маршруту. В Тернополі вона НАЙВИЩА. То є раз.

    І друге, найважливіше. Вартість проїзду в одеському тролейбусі АЖ цілих 3 грн. Уявляєш собі, аж 3 грн. І мало того, ДЛЯ ВСІХ. Без ніяких тобі карток одесита. Ну не додумались в Одесі до такої маячні. А вартість проїзду в маршрутному таксі в них різна, в залежності від довжини маршруту. Є, дійсно, і по 7, а є і по 4 грн! Отакі от одесити. Надала на них нема.

  • Анонім

    Як я вже казав ця система оплати приживеться тільки в тролейбусах ,а ось в тих собачих бутках там будуть проблеми з оплатою .З однієї сторони ця система відсторонює від корита тих наглих шоферюг , а з другої сторони до корита дорвалися хлопці з іншої кантори ,котрі і замутили цю оплату ,нає.....о із картками ну і так далі . Якщо так дивитися то встановити валідатори в маршрутках такі як в тролейбусах я не бачу проблем ,і хто б там ,що не пе.....в ,що вони коштують 1500 євро оскільки це гон .Телефон останіх моделей так не коштує ,а тут примітивна коробка з 3-х дюймовим екраном ,і зчитувачем картки і прінтером білетів 1500 євро  .На Ардуїно таку систему можна зліпити за 500 грн . Тільки виникають інші питання , що маршрутки в час пік не розраховані під таку систему оплати .Єдиний вихід це міняти сам транспорт ,а потім вже ставити цю електрону оплату ,і то без кондукторів тут не обійдеться тобто повністю повторити технологію оплати як в тролейбусах .
  • Роман

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
08:01 19 березня деякі споживачі у Тернополі будуть без електрики — адреси 21:02 Як тернополянам оформити субсидію через «Дію»? Перевірили «20 хвилин» 20:15 Суд визнав депутата Тернопільської обласної ради Любомира Крупу загиблим на війні photo_camera 20:00 Артилерія, авіація і не тільки: росіяни посилюють обстріли Сумської області, — ЗСУ Від читача 11:20 Благодійний концерт за участю гуртів "Дивний простір" та "Spalah" 18:35 Які культурні заходи цього тижня проведуть у бібілотеках Тернополя 17:03 Як поповники файну карту через додаток е-Тернопіль: «20 хвилин» перевірили photo_camera 16:45 На Тернопільщині чоловік збирав гроші під виглядом лікування дітей і військових — поліція photo_camera 15:49 Розпочинаємо тиждень з передачі 30 дронів FPV SAG 7/IX на фронт - Сергій Надал (пресслужба Тернопільської міської ради) 15:00 «За малюнками приховані біль і втрати»: військові під час реабілітації намалювали картини (ФОТО) photo_camera 14:20 У Тернополі відбудуться «Дні кіно від ТРО» 13:31 У Тернополі продають перші вербові котики: де придбати та скільки коштують 13:00 180 тисяч гривень за зняття «поробів» віддала «ворожці» жінка з Тернопільського району 12:30 Квитки розкупили на кілька сеансів наперед: Тернопіль відвідали актори фільму за повістю Кузьми Скрябіна play_circle_filled photo_camera 11:47 На проспекті Бандери зіткнулися два автомобілі: один водій втік 11:25 МОЗ оновило рекомендації щодо проведення щеплень вакциною проти COVID-19 для первинної вакцинації 11:00 Що таке шале? Про затишні будиночки на природі та хто їх будує (новини компаній) 10:00 На Тернопільщині зросла захворюваність на ГРВІ та грип 09:15 У Церквах східної традиції розпочався Великий піст 08:46 18 березня у Тернополі відключили світло за однією адресою
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up