«Контроль щойно вийшов», або Чому водії маршруток вперто не дають квитків

«Контроль щойно вийшов», або Чому водії маршруток вперто не дають квитків
  • Тернополянка протягом двох годин не могла додзвонитись до управління транспорту. І цікавиться, куди ще можна поскаржитись на неправомірні дії водіїв маршруток.
  • Мешканці можуть поскаржитись телефоном: 52-69-41, 52-58-55 та 52-15-14 або надсилати скарги на електронну пошту [email protected]

Неприємна ситуація у маршрутному таксі №14 трапилася 17 січня з тернополянкою Марією Курніцькою, про яку жінка розповіла у групі «Тернопільські плітки» у Фейсбук.

  • Зайшла в 14 маршрутку на зупинці В.Великого (ринок) і оплатила готівковий проїзд, - розповіла пані Марія. - Довелося просити пана водія видати мені білет, після чого водій простягнув мені вибитий квиток, який лежав у нього на панелі хто зна скільки. Я знову попросила видати мені "свіжий" білет із валідатора із зазначенням тієї години, в котрій я оплатила проїзд.

Відповідь і подальші дії водія жінку просто вразили. Особливо, коли шофер видав, мовляв «вчорашніх» квитків у нього немає, всі сьогоднішні.

  • Я вам видав квиток, якщо вас щось не влаштовує, дзвоніть на гарячу лінію, - пригадує пані Марія відповідь водія. - Я знову взялася пояснювати, що цей квиток мені не підходить, тому що тут зазначається зовсім інша година. І якщо буде перевіряти контроль, то за це буду нести відповідальність я. І попросила видати мені квиток із валідатора.

Водій каже у відповідь: "Контроль щойно вийшов, а іншого квитка я не видам, беріть той, що даю", пригадала жінка.

Відео дня
  • Я, звичайно, стараюся завжди увійти в становище іншої людини чи спробувати зрозуміти її дії, але тут я просто вражена таким нахабством, - пише пані Марія. - Невже так важко просто видати пасажиру квиток? Тим більше, що це є прямим обов'язком водія! Не кажу вже про те, що постійно доводиться про це по кілька разів просити. Вже на наступній зупинці я попросила віддати мені кошти, оплачені мною за проїзд і вийшла із маршрутки.

Жінка просить підказати, як в таких ситуаціях діяти? Адже телефонувала протягом двох годин до управління транспорту міськради за номером 52-15-14. Але ніхто не піднімає слухавку. Куди ще в таких випадках звертатися, цікавиться тернополянка.

Скаргу пасажирки ми переадресували до прес-служби міськради. А також поцікавитись, куди можна поскаржитись незадоволеним пасажирам, коли телефон транспортників міськради мовчить.

Коментар

Мар’яна ЗВАРИЧ, речник міської ради:

Управління транспорту, комунікацій та зв’язку надіслало перевізнику скаргу тернополянки щодо неналежного виконання водієм автобусного маршруту своїх професійних обов’язків та чекатиме результатів службової перевірки.

Також нагадуємо, що мешканці можуть звертатися в управління транспорту, комунікацій та зв’язку за номерами телефонів: 52-69-41, 52-58-55 та 52-15-14 або надсилати скарги у Тернопільську міську раду на електронну пошту [email protected].  

 

 

 

Читайте також "Я не знаю, де моя картка". Водій маршрутки не давав квитків, бо загубив картку


Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (17)
  • Катя Жук

    Зверніть увагу на водіїв автобуса Бережани,завжди хамлять, сьогодні закрив переді мною двері і поїхав,ще було таке попросила до дружби підвести вигнав з атвобуса, питання,для чого таке хамло має працювати
  • Катя Жук

    Зверніть будь ласка увагу на водіїв автобуса Бережани
  • Michael Samulyak

    Відповідь на питання куди можна скаржитися https://www.facebook.com/2219782188054741/posts/2244481328918160/

  • тернополянка

    поясніть мені тоді про кого ви пишете якщо контролери відсутні  ви ж такі всі правельні почніть кожен з себе неберіть гроші за лікування  за сесію і  тому подібне

keyboard_arrow_up