«Контроль щойно вийшов», або Чому водії маршруток вперто не дають квитків

- Тернополянка протягом двох годин не могла додзвонитись до управління транспорту. І цікавиться, куди ще можна поскаржитись на неправомірні дії водіїв маршруток.
- Мешканці можуть поскаржитись телефоном: 52-69-41, 52-58-55 та 52-15-14 або надсилати скарги на електронну пошту [email protected]
Неприємна ситуація у маршрутному таксі №14 трапилася 17 січня з тернополянкою Марією Курніцькою, про яку жінка розповіла у групі «Тернопільські плітки» у Фейсбук.
- Зайшла в 14 маршрутку на зупинці В.Великого (ринок) і оплатила готівковий проїзд, - розповіла пані Марія. - Довелося просити пана водія видати мені білет, після чого водій простягнув мені вибитий квиток, який лежав у нього на панелі хто зна скільки. Я знову попросила видати мені "свіжий" білет із валідатора із зазначенням тієї години, в котрій я оплатила проїзд.
Відповідь і подальші дії водія жінку просто вразили. Особливо, коли шофер видав, мовляв «вчорашніх» квитків у нього немає, всі сьогоднішні.
- Я вам видав квиток, якщо вас щось не влаштовує, дзвоніть на гарячу лінію, - пригадує пані Марія відповідь водія. - Я знову взялася пояснювати, що цей квиток мені не підходить, тому що тут зазначається зовсім інша година. І якщо буде перевіряти контроль, то за це буду нести відповідальність я. І попросила видати мені квиток із валідатора.
Водій каже у відповідь: "Контроль щойно вийшов, а іншого квитка я не видам, беріть той, що даю", пригадала жінка.
- Я, звичайно, стараюся завжди увійти в становище іншої людини чи спробувати зрозуміти її дії, але тут я просто вражена таким нахабством, - пише пані Марія. - Невже так важко просто видати пасажиру квиток? Тим більше, що це є прямим обов'язком водія! Не кажу вже про те, що постійно доводиться про це по кілька разів просити. Вже на наступній зупинці я попросила віддати мені кошти, оплачені мною за проїзд і вийшла із маршрутки.
Жінка просить підказати, як в таких ситуаціях діяти? Адже телефонувала протягом двох годин до управління транспорту міськради за номером 52-15-14. Але ніхто не піднімає слухавку. Куди ще в таких випадках звертатися, цікавиться тернополянка.
Скаргу пасажирки ми переадресували до прес-служби міськради. А також поцікавитись, куди можна поскаржитись незадоволеним пасажирам, коли телефон транспортників міськради мовчить.
Коментар
Мар’яна ЗВАРИЧ, речник міської ради:
Також нагадуємо, що мешканці можуть звертатися в управління транспорту, комунікацій та зв’язку за номерами телефонів: 52-69-41, 52-58-55 та 52-15-14 або надсилати скарги у Тернопільську міську раду на електронну пошту [email protected].
Читайте також "Я не знаю, де моя картка". Водій маршрутки не давав квитків, бо загубив картку
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Відповідь на питання куди можна скаржитися https://www.facebook.com/2219782188054741/posts/2244481328918160/