Укрзалізниця відновила ще низку сервісів: що стало доступно

Після кібератаки Укрзалізниця відновила низку сервісів для пасажирів та залізничників. Тепер знову доступні сайти для замовлення квитків та розклади.
Про це розповідає РБК-Україна із посиланням на повідомлення Укрзалізниці.
Укрзалізниця відновила кілька важливих онлайн-ресурсів, які значно полегшують подорожі та допомагають залізничникам.
Тепер користувачі можуть знову скористатися наступними сайтами:
- Сайт замовлення пасажирських сервісів – services.uz.gov.ua
- Сайт зручних розкладів та стиковок для повернення додому залізницею – uz-vezemo.uz.gov.ua
- Сайт Київської кільцевої електрички – kyivcityexpress.uz.gov.ua
- Сайт з розкладами приміських поїздів – swrailway.gov.ua/timetable/eltrain
Також відновлено сайти:
- Сайт для ветеранів та ветеранок-залізничників – veteran.uz.gov.ua
- Сайт програми «Залізна родина» – zalizna-rodyna.uz.gov.ua
Для пасажирів також повернули напрямок руху поїзда Інтерсіті+ в мобільному застосунку Укрзалізниці.
Кібератака на Укрзалізницю
Нагадаємо, минулого місяця Укрзалізниця постраждала від масштабної кібератаки, яка спричинила збої в онлайн-продажу квитків та сервісах замовлення послуг. Після майже 90 годин роботи компанія змогла відновити основні функції.
Наразі відновлено інтеграцію Укрзалізниці з платформою "Армія+" для продажу квитків зі спецрезерву для військових. Також відновлено моніторинг та автоматичний викуп квитків через мобільний додаток і офіційний сайт.
Читайте також:
Укрзалізниця повертає пасажирам квитки, які вони втратили через кібератаку
Уже можна купити чи повернути квитки на потяги онлайн: Укрзалізниця відновлює сервіси
Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: чи вплинуло це на графік і як купити квитки
В «Укрзалізниці» тимчасово не працює продаж квитків онлайн: як оформлюють проїзд
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.