- Наразі розглядається новий напрямок на Польщу. Окрім того, ми хочемо запустити в цьому році маршрут Мукачеве-Будапешт. Це теж потенційно дуже цікавий напрямок. Розглядаємо напрямок на Словаччину. Протягом останніх десятиліть склалося так, що "Потяг номер 1" у нас був на Москву, але повинен бути на Європу, - зазначає Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
Міністр, попри те, залишається не зовсім задоволеним роботою "Укрзалізниці".
- Ми звертаємо увагу керівництва "Укрзалізниці" на ті проблеми, які там є, - каже Володимир Омелян. На деякі ми отримуємо відповідь, на деякі панує мовчанка. Я сподіваюся, що ми таки проведемо детальний розбір польотів: що відбувається і що відбулося з часу приходу нової команди – з травня 2016 року. Після цього буде відпрацьований відповідний антикризовий план дій, який має бути суттєвим, для того, щоб не лише політики, не лише Кабінет Міністрів України розумів, що відбуваються реформи, але й щоб громадяни, котрі користуються пасажирськими послугами, і бізнес, котрий користується вантажними перевезеннями Укрзалізниці, відчували дійсні зміни, які є комфортними, належної якості й мають прозору обґрунтовану ціну.
Реформування будь-якої залізниці – це тривалий процес, резюмує міністр інфраструктури. Навіть у Німеччині цей процес тривав до семи років.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер