"Запуск громадського транспорту ми плануємо робити у тому числі у рамках нашої концепції "адаптивного карантину". І тут у нас спільна відповідальність з місцевою владою, коли всі аспекти цього рішення будуть чітко прораховані", - сказав Шмигаль.
Ми поспілкувались з тернопільськими перевізниками. Усі, з ким говорили, готові виходити на роботу і запевняють, що транспорт – у належному стані. Підприємці розповіли, що збитки майже за два місяці простою величезні. Однак поки водії не звільняються. Про підвищення тарифів не говорять, сподіваються на бодай якусь компенсацію з боку місцевої влади.
Директор КП "Міськавтотранс" Роман Торожнюк, хоч перебуває у відпустці за власний рахунок, запевняє: транспорт, як і водії, готові до роботи. Якщо будуть обмеження до 10 чоловік в салоні, як і на початку введення карантинних заходів, працювати в таких умовах буде нерентабельно. Проте, про підвищення тарифів мова поки не йде.
КП "Міськавтотранс", нагадаємо, обслуговує такі маршрути:
№ 5 " вул. Лучаківського – смт. В.Березовиця – с. Острів"
№ 5А " вул. Лучаківського – с. Острів"
№ 11 "вул. Довженка – обласна психоневрологічна лікарня"
№ 15 " вул. Золотогірська – пр. Злуки – пр. С.Бандери"
№ 18 " ТРЦ "Подоляни" – містечко шляховиків"
№ 36 "міська лікарня № 2 – автовокзал"
Директор ТОВ «Менс-Авто" Андрій Намака не готовий назвати точну суму збитків, яке понесло його підприємство, доки транспорт стоїть.
Точної відповіді, коли ж транспорт вийде на маршрути, перевізникам ніхто не дає. Дізнаються бодай якусь інформацію з ТВ.
Як і коли придбають нові автобуси, якими планували в найближчі роки оновити парк, - тепер невідомо. Усе залежить від того, як виходитимуть з карантину. Адже придбати нові автобуси можливо лише за допомогою кредитних коштів. А чи їх видаватимуть – залежить від того, в якому стані буде економіка.
Аби отримати бодай якусь компенсацію за вимушену відпустку водіям, керівництво фірми звернулось до центру зайнятості. Там, каже Андрій Намака, стільки складнощів, що навряд чи водіям щось компенсують. А люди тим часом дзвонять, що не мають за що хліб купити.
ТОВ «Менс-Авто", нагадаємо, обслуговує такі маршрути:
№ 3 вул. Миру – міська лікарня № 2"
№ 19 " ТРЦ "Подоляни" – вул. Карпенка"
Директор ТОВ "Мега-сервіс" Роман Сполович точних збитків, які понесло підприємство за час карантину, не називає. Проте каже, що доводиться регулярно спілкуватись з водіями – ті нарікають, що нема за що сім’ї годувати і дехто навіть говорить за звільнення та пошуки нової роботи. Тому, чи вийдуть повним складом із карантину – невідомо.
ТОВ "Мега-сервіс", нагадаємо, обслуговує маршрути:
№ 13 " вул. Симоненка – автовокзал – пр. С.Бандери"
№ 17 " р-н Кутківці - автовокзал"
Компенсація наразі відбувається тільки тим перевізникам, які здійснюють спецрейси. Щодо виходу на лінії всього громадського транспорту – про це ще розпорядження від Кабміну не надходило. Тому точної дати відновлення роботи громадського транспорту у Тернополі назвати не можуть. Про це повідомив заступник начальника управління транспортних мереж і зв’язку міськради Антон Марчевський.
Оскільки засідання Уряду щойно відбулось, у міськраді очікують на конкретний документ, де будуть роз’яснення щодо громадського транспорту. Поки що такого в міськраді немає.
Один з варіантів – можуть дозволити перевезення лише «сидячих» пасажирів.
– Нам ще треба розуміти, якщо будуть обмеження щодо кількості пасажирів, яким чином компенсувати ті збитки перевізникам. Вартість проїзду не змінюватиметься. Це питання ніхто не піднімав. Головне питання: "Коли нам дозволять повноцінно їздити"?
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
ціни на проїзд у міському транспорті у Тернополі одні з самих вищих в Україні. може пора хоч трохи опустити?
і доки ці жовто-зелені гробовози засмерджуватимуть місто і створюватимуть аварійні ситуації.
чому не всі мани на маршрутах, пане мере?