- Я вирішила продати свою дублянку. Сфотографувала її та виставила на сайт, - каже співрозмовниця. – Через деякий час мені зателефонував чоловік з Полтави, говорив російською. Запитав чи я продаю дублянку, чи вона в хорошому стані і чи ціна незмінна.
Врешті чоловік сказав, що купить дублянку. Домовились, що я скину йому номер картки, він мені перешле гроші, а я йому вишлю покупку.
Через дві години зателефонував ще один клієнт, цього разу з Вінниці, говорив російською, продовжує Наталія. Розмова була практично аналогічна до попередньої.
- Далі знову дзвінок, - каже тернополянка. - Абонент сказав, що він представник ПриватБанку від юридичної особи. Запитав, чи мені мали прийти 1500 грн. Говорив російською, дуже невиразно, я половини не зрозуміла, перепитувала. Проте постійно запитував про код. Мовляв, гроші вже переслані, проте затримуються. Оскільки я фізична особа, а гроші перерахувала юридична особа. Звісно я його одразу розкусила і далі наша розмова не склалася.
Через деякий час Наталії зателефонував ще один "представник" Приватбанку від другого клієнта. Цього чоловіка дівчина теж почала виводити на чисту воду.
- То що вам не потрібні гроші? Тоді всі ваші картки будуть заблоковані, - пригрозив він.
Наталія Гевко каже, що вже не раз чула такі історії тай з банком має часто справу, тому вчасно зорієнтувалась. У ПриватБанку застерігають бути обережними і ні в якому разі не давати жодних ідентифікаційних даних стороннім особам.
Для перерахування коштів на картку фізичних осіб достатньо лише 16 цифр. Іншу інформацію надавати не потрібно, - пояснює керівник регіонального прес-центру ПриватБанку в Тернопільській області Олександр Жильцов.
- ПриватБанк ніколи не телефонує до своїх клієнтів і не задає уточнюючих питань з власної ініціативи. Для перерахування коштів на картку не потрібно повідомляти ні cvм-код, ні термін дії картки, ні кодові слова, ні динамічні паролі, які приходять на телефон, ні пін-код. Всі ці дані є конфіденційними.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер