«Плюси» і «мінуси» електронних квитків у тролейбусах

«Плюси» і «мінуси» електронних квитків у тролейбусах
  • Серед позитиву - можливість економити на проїзді до 10% та обрати вигідний тариф.
  • Існує можливість оплатити поїздку іншого пасажира та можливість користування транспортними послугами без прив’язки до календарного місяця.
  • Серед негативу на початку впровадження -  при втраті квитка дані картки не відновлюються. Немає переходу між тарифними пакетами.

Автоматизована система оплати проїзду та обліку пасажирів працює у Тернополі від початку грудня минулого року.

Аналогів роботи системи в Україні немає — наше місто вперше в Україні запровадило «електронні квитки». Уже в перші дні запуску системи реалізували близько 450 проїзних квитків і їхня кількість збільшується щодня, стверджує директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.

— Вдалось збільшити продаж проїзних квитків у вигляді безконтактних карт більш ніж на 30% у порівнянні з продажем паперових місячних проїзних квитків, - каже Андрій Мастюх. - Станом на 23 січня від моменту запуску пасажири зареєстрували 24065 проїздів за безконтактними картками. Це означає, що тернополяни підтримали новацію.

Журналісти «20 хвилин» проаналізували «плюси» і «мінуси» автоматизованої системи оплати проїзду як для пасажирів, так і для підприємства.

«ПЛЮСИ»

Для пасажирів:

— можливість економити на проїзді до 10%.

— наявність різноманітних тарифних пакетів, які максимально задовольняють потреби пасажирів («Економ», «Стандарт», «Люкс», «Безліміт» як за повною вартістю, так і пільговою для учнів/студентів);

— на відміну від паперового проїзного, існує можливість оплатити поїздку іншого пасажира (на усіх тарифних пакетах, окрім «Безліміт»);

— можливість користування транспортними послугами протягом 90 днів з дня придбання/поповнення без прив’язки до календарного місяця.

Для міста:

— місто першим в Україні впровадило Автоматизовану систему оплати проїзду та обліку пасажирів у тролейбусах та зробило вагомий внесок до побудови європейської системи єдиного електронного квитка на всьому міському пасажирському транспорті міста.

Для підприємства:

— отримання авансових коштів за послугу попередньо оплаченого проїзду;

— збільшення кількості реалізованих проїзних квитків, у порівнянні з паперовими місячними проїзними квитками;

— унеможливлення підробки проїзного документу (як це можливо при виготовленні паперових проїзних квитків);

— збільшення доходу від реалізації разових квитків (ускладнення повторної реалізації квитків, друк квитка «на очах» у пасажира);

— отримання посекундної деталізованої інформації про перевезення платних пасажирів для вирішення задач аналізу та планування пасажирських перевезень;

— контроль кондуктора, контролера на лінії (всі дані про кожну операцію на терміналі кондуктором та контролером відображаються у центрі обробки транспортних транзакцій);

— синхронізація з 1с бухгалтерією. Автоматизоване рознесення виручки по шляхових листах.

«МІНУСИ» на першому етапі впровадження:

Для пасажира:

— При втраті неперсоніфікованого проїзного квитка тривалого користування дані картки не відновлюються.

— Немає переходу між тарифними пакетами.

ЩО ОЧІКУЮТЬ

— можливість отримати обґрунтовані дані про транспортну роботу перевізників для формування бюджету міста.

— задовольнити соціальну потребу мешканців міста в транспортних перевезеннях;

— можливість ввести в дію транспортні картки у вигляді електронних гаманців без обмежень по терміну дії, картки пільговиків для обліку пільгового пасажиропотоку,  використовувати для оплати в транспорті банківські картки

— пільгові проїзні квитки можуть бути сфокусовані і поділені з урахуванням: категорій пасажирів (студенти, пенсіонери, ветерани, працівники комунальних служб і т.д.); часу (знижки на оплату проїзду в не пікові години); зон та територій;

— можливість персоналізації карт;

— можливість забезпечення системою знижок (стосується пасажирів всіх категорій);

— можливість розширення сфери послуг (Соціальна карта Тернополянина).

 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (3)
  • Діонісій
    я не купляв електроних квитків ні собі ні дитині, я їзджу не постійно троліками, а от дитині, можна було взяти, але загубить його і що буде ? пропали грошикі, реально , поки не вдосконалють ту систему так, коли зручно споживачам послуг, а не тим хто їх надає, то простіше платити, як платили,  і економія зараз тут не причому
  • Віталій
    Як на мене тут мінусів більше ніж плюсів, треба було спочатку зробити нормально і потім запускати систему.



    1 зробіть вільний тарифний план без пакетів( поповнив на 10грн. їздиш тих 10грн.)

    2 зробіть нормальне поповнення карток, а не при 0 поїздці можна поповнити картку.

    3 зробіть пересадку по квитку.

    4 зробіть поповнення через приват або термінали.
    Антон Марчевський reply Віталій
    Не все відразу. Зараз перехідний період, тому є певні рамки та обмеження. Те ж саме і щодо кондукторів, які поки що ходять з валідаторами. Людей треба поступово привчати до нової системи. І вже потім будуть стаціонарні валідатори без кондукторів.

    НаразіІ у вас є вибір: якщо не влаштовує карткова система - купуйте разовий квиток у кондуктора.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
22:20 Тернопіль ще спав, коли ворог вдарив... страшний для нашого міста день показуємо у 10 фото photo_camera 21:50 26 людей зникли безвісти після атаки. Їх шукатимуть усю ніч photo_camera 20:54 «Він був душею коледжу…» Внаслідок російської атаки загинув 17-річний студент Руслан Бобик 20:30 Важлива інформація для постраждалих: де відновити посвідчення водія, техпаспорт та ID-документи? Від читача 14:59 У Тернополі відбулося чергове засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України 20:10 Вбивства росіянами людей у Тернополі Україна винесе на засіданні Ради безпеки ООН 19:45 Як працюватимуть школи у Тернополі 20 листопада 19:15 Графік відключення світла в Тернополі та області на 19 і 20 листопада 18:30 Увечері на місці прильотів продовжують розбирати завали 17:30 Є ліжка, їжа і тепло: де знайти ночівлю тернополянам, які постраждали через атаку 17:22 Під час ракетної атаки у Тернополі постраждало тримісячне немовля 17:05 На місці удару знайшли уламки ракети Х-101: з якого міста росіяни могли зробити пуски 16:59 Уламок влучив в автомобіль швидкої, яка забирала людей з місць прильотів у Тернополі 16:53 З верхніх поверхів на Стуса рятувальники дістали потерпілого play_circle_filled photo_camera 16:20 Під завалами залишаються люди: міністр Клименко на місці прильоту в Тернополі play_circle_filled 15:42 19-21 листопада у Тернополі оголосили Днями жалоби за загиблими внаслідок атаки 15:30 Сергій Надал: Тернопіль пережив наймасштабнішу атаку від початку війни. Працюють гарячі лінії для постраждалих (пресслужба Тернопільської міської ради) 15:20 25 загиблих. З них троє — діти: з-під завалів у Тернополі деблоковують тіла людей photo_camera 15:00 Цілі удару досягнуто: росіяни цинічно прокоментували атаку по багатоповерхівках Тернополя 14:48 У селі на Тернопільщині уламки ракети пошкодили будівлі та транспорт
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up