Спецтема: карантин

«Плюси» і «мінуси» електронних квитків у тролейбусах

«Плюси» і «мінуси» електронних квитків у тролейбусах
  • Серед позитиву - можливість економити на проїзді до 10% та обрати вигідний тариф.
  • Існує можливість оплатити поїздку іншого пасажира та можливість користування транспортними послугами без прив’язки до календарного місяця.
  • Серед негативу на початку впровадження -  при втраті квитка дані картки не відновлюються. Немає переходу між тарифними пакетами.

Автоматизована система оплати проїзду та обліку пасажирів працює у Тернополі від початку грудня минулого року.

Аналогів роботи системи в Україні немає — наше місто вперше в Україні запровадило «електронні квитки». Уже в перші дні запуску системи реалізували близько 450 проїзних квитків і їхня кількість збільшується щодня, стверджує директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.

— Вдалось збільшити продаж проїзних квитків у вигляді безконтактних карт більш ніж на 30% у порівнянні з продажем паперових місячних проїзних квитків, - каже Андрій Мастюх. - Станом на 23 січня від моменту запуску пасажири зареєстрували 24065 проїздів за безконтактними картками. Це означає, що тернополяни підтримали новацію.

Журналісти «20 хвилин» проаналізували «плюси» і «мінуси» автоматизованої системи оплати проїзду як для пасажирів, так і для підприємства.

«ПЛЮСИ»

Для пасажирів:

— можливість економити на проїзді до 10%.

— наявність різноманітних тарифних пакетів, які максимально задовольняють потреби пасажирів («Економ», «Стандарт», «Люкс», «Безліміт» як за повною вартістю, так і пільговою для учнів/студентів);

— на відміну від паперового проїзного, існує можливість оплатити поїздку іншого пасажира (на усіх тарифних пакетах, окрім «Безліміт»);

— можливість користування транспортними послугами протягом 90 днів з дня придбання/поповнення без прив’язки до календарного місяця.

Для міста:

— місто першим в Україні впровадило Автоматизовану систему оплати проїзду та обліку пасажирів у тролейбусах та зробило вагомий внесок до побудови європейської системи єдиного електронного квитка на всьому міському пасажирському транспорті міста.

Для підприємства:

— отримання авансових коштів за послугу попередньо оплаченого проїзду;

— збільшення кількості реалізованих проїзних квитків, у порівнянні з паперовими місячними проїзними квитками;

— унеможливлення підробки проїзного документу (як це можливо при виготовленні паперових проїзних квитків);

— збільшення доходу від реалізації разових квитків (ускладнення повторної реалізації квитків, друк квитка «на очах» у пасажира);

— отримання посекундної деталізованої інформації про перевезення платних пасажирів для вирішення задач аналізу та планування пасажирських перевезень;

— контроль кондуктора, контролера на лінії (всі дані про кожну операцію на терміналі кондуктором та контролером відображаються у центрі обробки транспортних транзакцій);

— синхронізація з 1с бухгалтерією. Автоматизоване рознесення виручки по шляхових листах.

«МІНУСИ» на першому етапі впровадження:

Для пасажира:

— При втраті неперсоніфікованого проїзного квитка тривалого користування дані картки не відновлюються.

— Немає переходу між тарифними пакетами.

ЩО ОЧІКУЮТЬ

— можливість отримати обґрунтовані дані про транспортну роботу перевізників для формування бюджету міста.

— задовольнити соціальну потребу мешканців міста в транспортних перевезеннях;

— можливість ввести в дію транспортні картки у вигляді електронних гаманців без обмежень по терміну дії, картки пільговиків для обліку пільгового пасажиропотоку,  використовувати для оплати в транспорті банківські картки

— пільгові проїзні квитки можуть бути сфокусовані і поділені з урахуванням: категорій пасажирів (студенти, пенсіонери, ветерани, працівники комунальних служб і т.д.); часу (знижки на оплату проїзду в не пікові години); зон та територій;

— можливість персоналізації карт;

— можливість забезпечення системою знижок (стосується пасажирів всіх категорій);

— можливість розширення сфери послуг (Соціальна карта Тернополянина).

 

 

Коментарі (3)
  • Діонісій

    я не купляв електроних квитків ні собі ні дитині, я їзджу не постійно троліками, а от дитині, можна було взяти, але загубить його і що буде ? пропали грошикі, реально , поки не вдосконалють ту систему так, коли зручно споживачам послуг, а не тим хто їх надає, то простіше платити, як платили,  і економія зараз тут не причому
  • Віталій

    Як на мене тут мінусів більше ніж плюсів, треба було спочатку зробити нормально і потім запускати систему.



    1 зробіть вільний тарифний план без пакетів( поповнив на 10грн. їздиш тих 10грн.)

    2 зробіть нормальне поповнення карток, а не при 0 поїздці можна поповнити картку.

    3 зробіть пересадку по квитку.

    4 зробіть поповнення через приват або термінали.

    Антон Марчевський reply Віталій

    Не все відразу. Зараз перехідний період, тому є певні рамки та обмеження. Те ж саме і щодо кондукторів, які поки що ходять з валідаторами. Людей треба поступово привчати до нової системи. І вже потім будуть стаціонарні валідатори без кондукторів.

    НаразіІ у вас є вибір: якщо не влаштовує карткова система - купуйте разовий квиток у кондуктора.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
21:05 Як впоратися з викликами епідемії та карантину: три стратегії від експерта 20:05 Отримати паспорт під час карантину: хто може і скільки бажаючих? 19:01 "Усі налякані, купа машин з Чернівців їздить": жителі Заліщиків вимагають блокпости та дезінфекцію міста 18:31 При в’їзді до Тернополя облаштовують 10 контрольно-пропускних пунктів Від читача 13:13 Злочинець переховується на Тернопільщині 18:03 Через коронавірус імбир та лимони тепер «золоті»: ціни виросли в 3-4 рази. Чи захистять від інфекції? photo_camera stars 17:37 «Є підозра у дворічної дитини»: Скільки нових випадків у Тернополі станом на 2 квітня 17:09 У салоні авто на узбіччі дороги Тернопіль-Рава Руська правоохоронці виявили мертвого водія 16:27 Де можна придбати популярні медикаменти, маски та дезінфектори в Тернополі? 16:02 На бороді та на шиї: як тернополяни носять захисні маски і як правильно 15:14 Тернополяни у березні заплатять на 25% менше за опалення та гарячу воду 14:02 Гуцул-хуліган зняв кліп про те, як підхопив вірус. Чекайте вже у вихідні – «Карантин у гаражі» 13:20 У МОЗ пояснили необхідність носити маски 13:03 Хтось спішить на роботу, а хтось гуляє містом без масок: як виглядає Тернопіль під час карантину play_circle_filled photo_camera stars 12:44 Карантин і субсидії: на Тернопільщині збільшили соціальні нормативи на воду, газ і електрику для готування їжі та підігріву води 12:15 Чи переносять коти та собаки коронавірус і яких правил гігієни потрібно дотримуватися stars 11:44 Ще плюс п'ять хворих : на Тернопільщині уже 111 випадків захворювання на COVID-19 11:05 Як батькам помітити „маленького інопланетянина” 10:52 Якісні та доступні засоби дезінфекції від компанії «Галіт» (новини компаній) 10:36 У лікарнях Тернополя перебувають 20 хворих на COVID-19. Що відомо про третього інфікованого тернополянина?
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up