Міську владу змушують скасувати пільги на розміщення
зовнішньої реклами
Досі, майже півтора року, місцеві рекламні агенції платили удвічі менше за розміщення рекламних біг-бордів у місті. Тепер це стане для них недешевим задоволенням.
У десятиденний термін пільги скасують
— Пільги були надані сесією міської ради у квітні 2001 року, — розповідає головний спеціаліст Тернопільського територіального відділення Антимонопольного комітету Андрій Левченко. — Рішення було спрямоване на підтримку місцевих підприємств. Але Асоціація підприємств зовнішньої реклами України вирішила, що це несправедливо і подала заяву у Антимонопольний комітет про те, що Тернопільська міськрада порушує законодавство про конкуренцію.
Заяву було передано у територіальне відділення Антимонопольного комітету, і, після розгляду справи спеціалістами відділення, на ім’я міськради були надіслані рекомендації про скасування рішення, які повинні бути розглянуті у десятиденний термін.
Рішення
Начальник адміністративно-технічної інспекції міської ради Руслан Срібний так прокоментував нам ситуацію:
— На сьогоднішній день жодна із місцевих рекламних фірм не витримує конкуренції із іногородніми. Основна причина — відсутність мережі. Якщо говорити про пільги, то у 2001 році міська рада прийняла рішення лише для того, щоб підтримати місцеві фірми, від діяльності яких податки йдуть не у київський чи львівський бюджет, а у тернопільський.
Іногородні фірми платять лише за оренду землі, а кошти йдуть у бюджет того регіону, де фірма зареєстрована. По великому рахунку, рішення про надання пільг не покращило фінансового становища ані тернопільських рекламістів, ані міської ради, але хоча б допомагало втриматися агенціям на плаву. Тепер, щоб підтримати свої агенції, міська влада повинна піти в розріз закону.
Ми не можемо змагатися із монстрами реклами
Директор рекламної агенції ТОВ “Арніка”— одного із підприємств, що встановлює зовнішню рекламу у місті, Павло Бучинський:
— Про яку конкуренцію між місцевими рекламними агенціями і київськими чи львівськими монстрами можна говорити? Для них поставити щит — копійки. Вони отримують за рекламу значно більше, ніж вкладають у неї. У Тернополі ж рекламний ринок ще слабо розвинутий, місцеві товаровиробники не мають коштів себе рекламувати. Якщо місцева влада скасує пільги, вона поставить тернопільські агенції у нерівні умови із столичними монстрами і ще зменшить відсоток реклами місцевих підприємств.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.