Ніхто не говорить про рентабельність. Мова йде, передусім, про зручність для людей. Та альтернативу дорогому таксі.
Пілотний проект нічного громадського транспорту пробували запровадити кілька років тому у Тернополі. Проте запускали його у час зимових свят і канікул. Тому влада порахувала, підбила підсумки і постановила: пасажирів мало і нічний транспорт збитковий. Однак, активісти наголошують: в Європі нічний громадський транспорт є у всіх містах, де населення понад сто тисяч. І ніхто не говорить за його рентабельність. Мова йде, передусім, про зручність для людей. Та альтернативу дорогому таксі, яке, особливо тепер, не всі собі можуть дозволити.
Тоді не виявилось жодного з опитаних, хто був би проти нічних маршруток чи тролейбусів. Після аналізу, з намальованого на мапах вималювались два маршрути. Один пролягав з «Дружби» через Центр, «Східний» на Сонячний. Другий – з Нового Світу в район Березовиці, або хоча б до вул. Микулинецької.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ЗИМ у Тернополі на Automoto.ua.
У 2011 році влада активістів та їхні пропозиції проігнорувала, каже Олег Синовець. Вдруге це питання підняли наприкінці 2015 р. – під час чату в «RIA плюс», де зустрілись активісти з керівництвом міського управління транспорту. Дійшли згоди – що варто спробувати. Тоді начальник управління транспорту і зв’язку міськради Ігор Мединський пообіцяв, що посприяє і місто запустить тестовий маршрут, кажуть активісти.
Рейс невдовзі зняли. Мовляв, він не користується попитом, окрім того КП «Тернопільелектротранс» понесло збитки.
Доцільність впровадження нічних маршрутів активісти готові доводити і тепер. Проте радять, скажімо, перед запуском вивчити розклад руху прибуття потягів. Аби, умовно, через 10 хвилин пасажири могли б скористатись транспортом. Потрібно якщо не нічний рейс, то хоча б продовженої роботи бодай до 24.00. Адже часто люди, які повертаються пізно з робіт чи приїхали до Тернополя, не мають чим дістатись додому чи до місць призначення. Хіба на таксі. І то, якщо брати від залізничного вокзалу, – часто за завищеними тарифами. А має бути альтернатива!
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер
Виділіть окремий розділ для цього на обговоренні майбутнього бюджету.
Нє, хай краще бариги заробляють на людях.