Хотіли нічний транспорт. Влада сказала – збитковий

Хотіли нічний транспорт. Влада сказала – збитковий

Ніхто не говорить про рентабельність. Мова йде, передусім, про зручність для людей. Та альтернативу дорогому таксі.

Пілотний проект нічного громадського транспорту пробували запровадити кілька років тому у Тернополі. Проте запускали його у час зимових свят і канікул. Тому влада порахувала, підбила підсумки і постановила: пасажирів мало і нічний транспорт збитковий. Однак, активісти наголошують: в Європі нічний громадський транспорт є у всіх містах, де населення понад сто тисяч. І ніхто не говорить за його рентабельність. Мова йде, передусім, про зручність для людей. Та альтернативу дорогому таксі, яке, особливо тепер, не всі собі можуть дозволити.

  • Ми піднімали питання нічного громадського транспорту ще у 2011 році, - розповів член ініціативної групи, громадський активіст Олег Синовець. – Починали з того, що провели акцію під управлінням транспорту і зв’язку міськради. Роздрукували кілька мап і цікавились в перехожих, чи потрібен у Тернополі нічний громадський транспорт. Якщо відповідали ствердно – пропонували маркером нанести на мапі потрібний маршрут.

Тоді не виявилось жодного з опитаних, хто був би проти нічних маршруток чи тролейбусів. Після аналізу, з намальованого на мапах вималювались два маршрути. Один пролягав з «Дружби» через Центр, «Східний» на Сонячний. Другий – з Нового Світу в район Березовиці, або хоча б до вул. Микулинецької.

Корисне посилання

Актуальні ціни на ЗИМ у Тернополі на Automoto.ua.

  • Ці маршрути могли б охопити все місто, - каже Олег Синовець. - Ми взяли ці дані і передали до управління транспорту і зв’язку міськради. Вказали також і  на європейський досвід, де в містах на кожні 100 тис. мешканців діяла мінімум одна гілка нічного громадського транспорту. Я вивчав досвід Кракова - там таких гілок 11. А населення – близько 800 тисяч.

У 2011 році влада активістів та їхні пропозиції проігнорувала, каже Олег Синовець. Вдруге це питання підняли наприкінці 2015 р. – під час чату в «RIA плюс», де зустрілись активісти з керівництвом міського управління транспорту. Дійшли згоди – що варто спробувати. Тоді начальник управління транспорту і зв’язку міськради Ігор Мединський пообіцяв, що посприяє і місто запустить тестовий маршрут, кажуть активісти.

Відео дня
  • На початку 2016 р. на лінії запрацював тролейбус №2, який сполучає «Дружбу» зі «Східним», але він був не нічним, а більше продовженого робочого дня і курсував до 24.00, - каже Олег Синовець. – Проте жодного розголосу, чи активної реклами цього транспорту не було. Кілька сайтів про це написали і все. А тестували тролейбус у період свят, коли студенти були на канікулах і в святковий період люди майже в пізню годину ним не користувались. На мою думку, його впровадили саме в цей період, щоб показати недоцільність.

Рейс невдовзі зняли. Мовляв, він не користується попитом, окрім того КП «Тернопільелектротранс» понесло збитки.

  • Влада пішла на такий крок, щоб довести абсурдність і непотрібність нашої ініціативи, - припускає Олег Синовець. – Говорили вони і про збитковість маршруту. Але тут про заробітки не йшлось. Мова була лише про зручність для городян!

Доцільність впровадження нічних маршрутів активісти готові доводити і тепер. Проте радять, скажімо, перед запуском вивчити розклад руху прибуття потягів. Аби, умовно, через 10 хвилин пасажири могли б скористатись транспортом. Потрібно якщо не нічний рейс, то хоча б продовженої роботи бодай до 24.00. Адже часто люди, які повертаються пізно з робіт чи приїхали до Тернополя, не мають чим дістатись додому чи до місць призначення. Хіба на таксі. І то, якщо брати від залізничного вокзалу, – часто за завищеними тарифами. А має бути альтернатива!

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (9)
  • Проня Кисілюк

    Нічний тролейбус був застосований в усіх містах, і крім Києва, недивлячись на ррекламу, він виявився збитковим.Вчіться на чужих помилках
  • Bilynskyi Lyubomyr

    Потрібна рекламна кампанія по всіх засобах масової інформації про впровадження таких маршрутів. На кожні зупинці повинен бути графік руху. Тариф за проїзд зробити подвійним. Тоді про збитковість мови не буде йти.
  • Святий Бuколай

    Якщо збитковий, то дотуйте.

    Виділіть окремий розділ для цього на обговоренні майбутнього бюджету.

    Нє, хай краще бариги заробляють на людях.
  • Катя Попик

    Звичайно збитковий, хто на ньому крім нариків і алкашів буде їздити.Це гроші в прівру
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
11:25 ДТП поблизу Тернопільської митниці – на дорозі не розминулись два авто 11:00 Для дачників в Тернополі курсуватимуть спеціальні маршрутки (ГРАФІК) 10:02 По всій країні розшукують двох чоловіків, які розстріляли поліцейських на Вінниччині 10:00 Синоптики попереджають про заморозки у вихідні на Тернопільщині Від читача 22:30 В новому мікрорайоні "Північний" жителі кількох будинків можуть залишитись без під'їзної дороги 09:01 Рум’яні пиріжки: як приготувати смачні та пишні смаколики без дріжджів на кефірі 22:01 Прикрашає тарілки тернопільською вишивкою та архітектурою: історія майстрині Софії Демків 21:00 У ДТП на Тернопільщині постраждали п'ятеро людей 20:01 Поранений, але незламний: історія воїна-лісівника з Тернопільщини, який готується до протезування photo_camera 19:00 Жінки на керівних і бойових посадах в армії: що про це думають тернополяни? (ОПИТУВАННЯ) play_circle_filled 18:00 У Тернополі має запрацювати креативний простір OPEN SPACE 17:01 У центрі Тернополя квітне магнолія (ФОТО ДНЯ) photo_camera 16:23 Бучацькі поліцейські затримали 16-річного студента, який прийшов в навчальний заклад з наркотиками 15:40 Оприлюднили відео конфлікту судді і поліції play_circle_filled 14:50 У Тернополі інспектор отримав майже сто тисяч за «правильне розмитнення»: що йому загрожує 14:10 У Тернополі 19 квітня падав сніг. Яку погоду чекати найближчими днями photo_camera 13:37 На Тернопільщині 19 квітня діятимуть графіки відключення світла для підприємств 13:05 «На щиті» повернувся захисник Сергій Михалко з Почаївської громади. Вічна пам'ять Герою!
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up