Реакцію тернопільських перевізників на рішення міськради щодо розірвання договорів з 1 лютого можна охарактеризувати одним словом – «шок!»
Більшість з них не коментує ситуацію. Якщо щось і говорять – це здебільшого нарікання на валідатори, які впровадили у маршрутках міста одразу після нового року.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити ЗАЗ в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
Нагадаємо, Міська рада через скандал з електронними квитками розриває договір з перевізниками
Тобто, попрощаються з усіма маршрутками, які нині курсують Тернополем.
У міськраді запевняють: мають альтернативу і транспортного колапсу в місті не буде.
В інших мікрорайонах, де тролейбусного сполучення немає, перевезення здійснюватимуть тимчасові перевізники, з якими міська рада підпише договір терміном на три місяці, запевнили у міськраді.
У поліції підтвердили, що, починаючи від 23 січня, проводитимуть рейди щодо перевірки усіх перевізників та водіїв маршрутних таксі на предмет дотримання умова договору та законодавства України – про що раніше заявив міський голова Тернополя Сергій Надал. Скільки саме поліцейських будуть щодня протягом тижня задіяні на маршрутах – це питання наразі вирішують, запевнив начальник відділу комунікації головного управління нацполіції в області Сергій Крета.
Коментарі перевізників:
Андрій НАМАКА, директор ТОВ «Менс Авто» (маршрути №№3 і 19. Щодня виїжджає на рейс 16 одиниць транспорту):
ФОП Юрій Ігорович ЛАГІШ (маршрути №№ 2,8. Щодня виїжджає на рейс 12 одиниць транспорту):
- Поки не готовий нічого сказати. Це - як грім серед ясного неба. До 1 лютого будемо їздити, а там подивимось. Ми взяли валідатори, система є недосконалою, бо вони працюють не на 100 %. Мала бути служба перевірки білетів, пасажирів – ми її так і не побачили. Міськрада вирішила, що ми не дотримуємось своїх зобов’язань. На мою думку, ми виконуємо свої обов’язки на 100%, а які можуть бути претензії – не знаю. Найбільше їх хіба до автоматизованої системи оплати проїзду. Це нововведення. Не знайомі ні водії, ні пасажири… Будемо думати, що далі робити… Можливо, міськрада має альтернативу для нас. Це їхнє рішення.
Роман ТОРОЖНЮК, директор КП «Міськавтотранс» (маршрути №№ 5, 5а, 11, 15, 18, 21, 25, 26, 28, 31, 34, 36. Щодня виїжджає на рейс 37-42 одиниць транспорту):
Зв’язатись з іншими перевізниками ми не змогли: телефони їхніх фірм, зазначені у довідках, «мовчать». Якщо вони мають бажання висловитись з приводу розірвання договорів, ми готові надати їм таку можливість та опублікувати коментарі.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер