Партнер рубрики Гроші

Що буде з маршрутками в Тернополі? Про що домовляються водії та чиновники? (запис відео)

У Тернополі триває страйк водіїв маршруток. Тим часом жителі міста змушені добиратись на роботу на тролейбусах, таксі, або пішки. Коли закінчиться весь каламбур та відновиться рух громадського транспорту? Відповіді на ці та інші питання – під час прямого ефіру у п’ятницю, 12 січня.

Що буде з маршрутками в Тернополі? Про що домовляються водії та чиновники? (запис відео)

Нагадаємо, що 10 січня водії тернопільських маршруток прийшли пікетувати міську раду. Мовляв, вони не справляються з електронними картками, і це суттєво впливає на безпеку руху, тому просять кондукторів. Якщо валідатори не заберуть, ті погрожують масовим звільненням. Наразі чиновники з водіями компромісу не знайшли, тож пробують домовитися з перевізниками.

Як насправді працює електронний квиток? Чи потрібно виготовляти «картку тернополянина»? Хто з пільгових категорій може їздити в громадському транспорті за старим принципом? Що саме вимагають перевізники та водії? І якої думки чиновники міської ради про транспортний колапс в місті, чи готові до компромісу з пікетувальниками? Коли, зрештою, почнуть їздити маршрутки у звичному ритмі, а тернополяни зможуть спокійно добиратися на роботу та з роботи?

Під час онлайн чату ви почуєте ще багато питань та отримаєте ще більше відповідей. 

У коментарях до цього тексту ви можете лишити своє питання на дану тему. Нецензурну лексику та образливі слова видалятиме модератор сайту.

 

Коментарі (63)
  • S S

    Не будь байдужим: http://e-dem.in.ua/ternopil/Petition/View/850
  • Артем

    Боляче читати, де багато хто вважає е-квиток, і депутати міської влади також, що така система оплати просто зробить наш транспорт су пер новітнім та модерновим. Чому мало хто розуміє, що е-квиток – це всього лиш покорений спосіб системи оплати для ПАСАЖИРІВ (громади), а потім вже для водіїв та власників перевезень. Встановивши е-квиток, транспорт не стане іншім, і якість його не покращиться – треба дивитись на реалії.

    Я розумію перевізників, і правильно роблять що бойкотують. Звичайно – вони це роблять для того, щоб мати доступ до коштів, адже без контролю буде змога красти кошти у власників. Кожен водій має змогу взяти за день 300-500 грн з маршруту при цьому виконавши план.

    Але є й інша проблема – проблема у тому, що при встановленні е-квитка витрати на транспорт тільки збільшаться. Приватні перевізники й так не ремонтують машини, а дотацій з бюджету тільки на пільговиків для приватних перевізників. Добре якщо це громадський транспорт – де діри на витрати покриваються із бюджету. Адже в цілому увесь транспорт працює у нуль прибутку.

    Але ми ж хочем в Європу. У Європі вже давно інші системи, а е-квиток працює із датчиками чи системами які рахують кількість людей які зайшли та вийшли (а не тільки оплатили). Е-квиток не дасть нам чіткий пасажиропотік, інвестори лише встановлюють квитку (навіть якщо нам надали його безкоштовно) утримувати його досить дорого. А в нас як – “грошей завжди немає”. Тому утримувати його будемо МИ (громада) і базуючись на ринок та пасажиропотік буде встановлюватись вартість проїзду! Тому я не здивуюсь, що після встановлення вартість буде 10 грн, а то й більше…

    Зараз немає ніякої конкретики – відділ транспорту дійсно не знає скільки людей користуються транспортом та не аналізує пасажиропотік. У нас пільговиків тільки більш ніж половина, але ніхто не згадує про зайців! Ми про менталітет заговорили – то “халяву” наш народ любить. Водій собі їде, а я так проїду .. в нас же електронний квиток – так буде?! Приватні перевізники навряд чи будуть наймати людей контролерів. Тому зараз вони бастують, що не зможуть гроші красти, а потім що е-квиток  стане досить дорогим хоча тоді вже вийдуть перевізники та водії.

    Василь Метик reply Артем

    Не подобається - Не працюй.  Прийде інакший Перевізник. "Свято место пусто не бывает".

    Ніхто не буде підтримувати тих ... перевізників, які так по хамське відносяться до свого народу. Гнати  в шию.. Людей (водіїв і працівників) жалко, но ніхто про вас не подбає крім вас самих.
  • Василь Метик

    Обговорнення ні про що. Єдине, що сподобалось  - це дати пенсіонерам певну кількість їздок в маршрутці, а потім щоб вони були платні.

    Висновок: Бути водієм маршрутки – зло. Зарплата така, що без корупції ніяк. Наживаються з цього далеко не водії, а фоп «Назар» і інші перевізники. Маршрутки не такі і збиткові. Електронний квиток – великий плюс. Те, що в генделику теж має свій плюс (старші люди не так і добре знайомі з технологіями). Нажаль, наші люди бідні, а з цього  виходить, що й дурні. Надіюсь піднімуть зарплату водіям. Вони забудуть про готівку, і будуть приємно пробивати електронним квитком.
  • Сява

    Мединський боїться незручних запитань і не прийшов на ефір. Позорище !!!
17:00 Їхні відео збирають мільйони переглядів. Лідери B&B Project розповіли про свої стосунки і творчість 16:55 У Тернополі триває танцювальний фестиваль. Ви ще встигаєте 16:00 "Нива" програла стрийській "Скалі", пропустивши після штрафного play_circle_filled 15:30 Читаю, бо мені це подобається 15:00 Директор торгового центру розповів, як таємно одружився і святкував весілля з мискою олів'є 14:00 Ностальгія за тернопільським фарфором 13:10 Фото дня: на Злуки нарешті почали класти асфальт play_circle_filled 12:25 ДТП біля Глибочка: у кювет перекинулась вантажівка DAF photo_camera 12:00 Нерухомість “на халяву” та понад 20 тис. грн - зарплати. Аналізуємо декларації чиновників 11:01 Чи залежні ви від соцмереж? (опитування) 10:00 "Ця тьотя робить рум тур замків". Діти знають, ким насправді працюють тернополяни 09:01 Десятки тернополян послухали світові хіти play_circle_filled 08:00 Сьогодні, 20 травня: День банківських працівників України
photo_camera

Концер «Україна – Європа», присвячений святкуванню Дня Європи, відбувся на театральному майдані 19 травня.

"Відомі люди очима дітей" - рубрика, яка щосереди виходить в газеті "RIA плюс" та щонеділі в інтернет-виданні "20 хвилин". Відтепер...

photo_camera

Хакатон під назвою «Тернопіль без проблем» у форматі 24 години стартував в українському домі «Перемога» 19 травня. Протягом...

Другий етап соціального проекту “Класний керівник” відбудеться 21 травня в одній із шкіл Тернополя, де не працюють фіналістки...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up