У Тернополі триває страйк водіїв маршруток. Тим часом жителі міста змушені добиратись на роботу на тролейбусах, таксі, або пішки. Коли закінчиться весь каламбур та відновиться рух громадського транспорту? Відповіді на ці та інші питання – під час прямого ефіру у п’ятницю, 12 січня.
Нагадаємо, що 10 січня водії тернопільських маршруток прийшли пікетувати міську раду. Мовляв, вони не справляються з електронними картками, і це суттєво впливає на безпеку руху, тому просять кондукторів. Якщо валідатори не заберуть, ті погрожують масовим звільненням. Наразі чиновники з водіями компромісу не знайшли, тож пробують домовитися з перевізниками.
Як насправді працює електронний квиток? Чи потрібно виготовляти «картку тернополянина»? Хто з пільгових категорій може їздити в громадському транспорті за старим принципом? Що саме вимагають перевізники та водії? І якої думки чиновники міської ради про транспортний колапс в місті, чи готові до компромісу з пікетувальниками? Коли, зрештою, почнуть їздити маршрутки у звичному ритмі, а тернополяни зможуть спокійно добиратися на роботу та з роботи?
Під час онлайн чату ви почуєте ще багато питань та отримаєте ще більше відповідей.
У коментарях до цього тексту ви можете лишити своє питання на дану тему. Нецензурну лексику та образливі слова видалятиме модератор сайту.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
Не будь байдужим: http://e-dem.in.ua/ternopil/Petition/View/850
Я розумію перевізників, і правильно роблять що бойкотують. Звичайно – вони це роблять для того, щоб мати доступ до коштів, адже без контролю буде змога красти кошти у власників. Кожен водій має змогу взяти за день 300-500 грн з маршруту при цьому виконавши план.
Але є й інша проблема – проблема у тому, що при встановленні е-квитка витрати на транспорт тільки збільшаться. Приватні перевізники й так не ремонтують машини, а дотацій з бюджету тільки на пільговиків для приватних перевізників. Добре якщо це громадський транспорт – де діри на витрати покриваються із бюджету. Адже в цілому увесь транспорт працює у нуль прибутку.
Але ми ж хочем в Європу. У Європі вже давно інші системи, а е-квиток працює із датчиками чи системами які рахують кількість людей які зайшли та вийшли (а не тільки оплатили). Е-квиток не дасть нам чіткий пасажиропотік, інвестори лише встановлюють квитку (навіть якщо нам надали його безкоштовно) утримувати його досить дорого. А в нас як – “грошей завжди немає”. Тому утримувати його будемо МИ (громада) і базуючись на ринок та пасажиропотік буде встановлюватись вартість проїзду! Тому я не здивуюсь, що після встановлення вартість буде 10 грн, а то й більше…
Зараз немає ніякої конкретики – відділ транспорту дійсно не знає скільки людей користуються транспортом та не аналізує пасажиропотік. У нас пільговиків тільки більш ніж половина, але ніхто не згадує про зайців! Ми про менталітет заговорили – то “халяву” наш народ любить. Водій собі їде, а я так проїду .. в нас же електронний квиток – так буде?! Приватні перевізники навряд чи будуть наймати людей контролерів. Тому зараз вони бастують, що не зможуть гроші красти, а потім що е-квиток стане досить дорогим хоча тоді вже вийдуть перевізники та водії.
Ніхто не буде підтримувати тих ... перевізників, які так по хамське відносяться до свого народу. Гнати в шию.. Людей (водіїв і працівників) жалко, но ніхто про вас не подбає крім вас самих.
Висновок: Бути водієм маршрутки – зло. Зарплата така, що без корупції ніяк. Наживаються з цього далеко не водії, а фоп «Назар» і інші перевізники. Маршрутки не такі і збиткові. Електронний квиток – великий плюс. Те, що в генделику теж має свій плюс (старші люди не так і добре знайомі з технологіями). Нажаль, наші люди бідні, а з цього виходить, що й дурні. Надіюсь піднімуть зарплату водіям. Вони забудуть про готівку, і будуть приємно пробивати електронним квитком.