Тернополяни до цих пір скаржаться на те, що не всі маршрутки видно на сервісі detransport. Нарікають і на недобросовісних водіїв, які вимикають GPS-обладнання - тому маршрутки і не видно на сайті. Таке справді трапляється, визнає начальник міського управління транспорту, зв’язку і комунікацій Ігор Мединський.
- Водії маршруток дійсно йдуть на такі хитрощі, аби інші водії маршруток, які їдуть тією ж вулицею, їх не побачили. Таким чином вони можуть першими доїхати до зупинки і забрати собі пасажирів, - пояснює пан Мединський.
Управління може хіба розірвати договір з самим перевізником, а не карати кожного водія. Але в такому випадку постраждають лише пасажири та водії, які правил не порушують.
- Тож карати порушників ми залишаємо в праві перевізника, він може або позбавити працівника премії, або відправити його працювати на шиномонтаж, - продовжує Ігор Мединський.
Крім того, не потрібно забувати про людський фактор, адже система детранспорту залежить від злагодженої роботи диспетчерів перевізника та “Системного зв’язку”.
- Спочатку диспетчер перевізника повинен передати відповідним працівникам “Системного зв’язку” інформацію про те, маршрутка з якими номерами їде, за яким маршрутом і на якому випуску. Випуск - це своєрідний порядок. З яким їдуть до десяти маршруток одного маршруту, тобто, яка за якою, щоб не обганяли одна одну, - уточнює пан Мединський.
Проблеми виникають, якщо десь на цьому етапі допускають помилки. Однак начальник управління каже, що зараз вже 70-75% транспорту показано на сайті вірно. Решту ж проблем намагатимуться виправити чимшвидше.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
А інакше для чого той сайт ??? Повинен бути якийсь порядок. Чому водії ховаються, бояться ...???
то, що глюки є у сайта, показує іноді справді, що тролейбус їде там, де дротів для нього немає :)
але навести порядок якби хотіли - давно навели, мабуть чекають на гроші для модернізації і ремонту сайту. бо нашару щось робити наші можновладці не звикли !