Фура ТзОВ "Укртрансальянс" не нищить дороги України і має всі дозвільні документи на проїзд. Про це повідомляє керівництво компанії.
Нагадаємо, фуру, яка належить перевізнику ТзОВ "Укртрансальянс", звинуватили у завданні збитків мережі доріг України. Як повідомляла раніше прес-служба Служби автомобільних доріг в Тернопільській області, нехтування законом зафіксували служба автомобільних доріг спільно з Укртрансбезпекою та Національною поліцією. У смт. Підволочиськ затримали автомобіль MAN, котрий належить перевізнику ТзОВ "Укртрансальянс", вага якого 135 тонн. Це більш ніж утричі більше допустимої норми, яка становить 40 тонн.
Проте ТзОВ "Укртрансальянс" заявляє, що ситуація виглядала не таким чином як подає прес-служба Служби автомобільних доріг. ТзОВ "Укртрансальянс" має дозвільний документ на проїзд транспортного засобу МАN АХ 8644 ВО по дорогах України. Цей дозвіл можна побачити на офіційному сайті Департаменту поліції України за посиланням: http://services.police.gov.ua/bdr/index.php?id=3017321537190741
Як розповів начальник відділу негабаритних перевезень ТзОВ "Укртрансальянс" Борис Стегницький, автомобіль МАN перевозить млин з порта в Іллічівську на цементний завод у Ямниці Івано-Франківської області. 12 грудня фура у Бурштині, а вже 13 грудня планує прибути до місця призначення.
- У нас є дозвіл на перевезення, ми не понищили дороги, - пояснює Борис Стегницький. - Ми з Іллічівська не могли приїхати без дозволу. Одеська поліція нас супроводжувала, вінницька супроводжувала, хмельницька. На Тернопільщині інспектор з «Укртрансбезпеки» бачив наш дозвіл. Цей документ розміщений на сайті Департаменту поліції. До того ж, кожен дозвіл має код, інспектор його сканує і заходить на сайт Департаменту. Бо багато перевізників цей дозвіл підроблять, і завдання «Укртрансбезпеки» перевірити чи дозвіл є дійсно на сайті, чого вони не зробили або зробили і промовчали.
ТзОВ "Укртрансальянс" - одна з небагатьох компанії на ринку України, яка працює офіційно і платить податки в бюджет України, зауважує Борис Стегницький. А така інформація, яку подала прес-служба Служби автомобільних доріг, негативно впливає на репутацію компанії.
- Кажуть, треба починати з себе, щоб досягнути європейського рівня, - каже пан Стегницький. - Ми почали з себе, але нам не дають працювати.
Машина не нищить дороги, запевняє Борис Стегницький і наводить певні розрахунки. Він також зауважує, що інспектор «Укртансбезпеки» неправильно порахував вагу фури. Бо взяв масу одно причіпа, а треба брати масу всіх причіпів. Тож вага фури не 135 тонн, а 209, про що вказано у дозвільних документах.
- На машині 20 осей, якщо ви 209 тонн розділите на 20, ви будете мати навантаження на одну вісь – це 10, 45 тонн. При чому на одній осі 8 коліс. Цю вагу розділіть на 8 і ви зрозумієте, яке навантаженя йде на дорогу – 1, 3 тонни. Будь який зерновоз, що везе 20 тонн зерна, давить на дорогу більше, ніж наша фура. Це німецька машина, і німці не роблять таких машин, які б нищили дорогу. І ми спеціально цю машину купили, щоб не завдавати шкоди дорогам.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер