- Тільки в Тернополі, спочатку ремонтують дорогу а потім підземні комунікації під нею, - пише в соцмережі Facebook Оксана Возняк. - Кажуть, що підвищений пішохідний перехід. Але суті не міняє, як на мене.
Думку пані Оксана розділяє чимало водіїв та пасажирів, які щодня вранці та ввечері проїжджають дорогою від "Універсаму" до "шостого".
- Для чого забрали ці дві смуги? - обурюється водій таксі. - Це центральна магістраль, нею їздить сотні авто вранці та ввечері. Спершу були затори через ремонт, тепер через оце.
Люди до кінця так і не розуміють що ж буде на проспект Злуки і, якщо це підвищений пішохідний перехід, то що то за технологія така: спершу зробити асфальт, потім розрити його.
Роботи з влаштування підвищеного пішохідного переходу розпочали минулого тижня. 9 серпня буде частково обмежений рух автотранспорту на ділянці дороги від транспортної розв’язки вулиць Збаразька – Злуки - Промислова – Текстильна – Енергетична в напрямку транспортної розв’язки вулиць Злуки – Тарнавського - Коновальця – Галицька для проведення ремонтних робіт.
В управлінні ЖКГ пояснюють, що роботи на проспекті Злуки технологічно проводяться правильно і у відповідності до всіх державних будівельних норм. Хоча розуміють, що для людей це може виглядати дивно. І пояснюють технологію.
- Під час ремонту дороги, а на цій ділянці, нагадаємо, здійснювали поточний ремонт методом холодного ресайклінгу весною цього року, асфальтоукладчик їде по всій довжині смуги, - пояснюють в управлінні. - Неможливо зробити дорогу до потенційного підвищеного переходу і після нього.
Тому, яка кажуть в управлінні, спершу зробили дорогу, тепер відфрезерували частину для облаштування підвищеного пішохідного переходу Спочатку зроблять одну смугу, потім – другу, а згодом – третю. Така послідовність робіт необхідна для того, щоб не перекривати рух для транспорту повністю.
В управлінні перепрошують за незручності, які пов’язані із частковим обмеженням руху і сподіваються, що облаштування підвищеного пішохідного тротуару, який будують на прохання мешканців даного мікрорайону задля зниження швидкості руху авто, зробить рух даною ділянкою безпечнішим.
За словами міського голови Сергія Надала, підвищений пішохідний перехід влаштують фігурними елементами мощення у формі "трапеції". Висота конструкції не перевищуватиме 7-9 см, що дозволить безперешкодно пересуватися низькопідлоговим автобусам та тролейбусам. При сприятливих погодніх умовах роботи з облаштування пішохідного переходу заплановано завершити до святкування Дня міста.
Стежте за новинами Тернополя у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
№ 12 від 22 березня 2023
Читати номер
Andriy Budzinsky
Марія Семенець
Anonymous
Сергій Балуцький
Сергій Балуцький reply Сергій Балуцький
Maryana Dokhvat reply Сергій Балуцький
Сергій Балуцький reply Сергій Балуцький
Терен reply Сергій Балуцький
А питання в тому, що тільки повні дебіли спочатку стелять асфальт, а потім його зривають і дорогу перемуровують. Це ж замість того, щоб зробити нормальний підземний чи наземній перехід, тернопільські дебіли дорогу бруківкою перегороджують. І що то дасть? А дасть просто чергову перешкоду руху в місті,, який і так в постійних заторах. А це, в результаті, час, нерви, підвищені викиди і , як наслідок, ще більше підвищення аварійності в місті.
А вихід, до речі, простий. ЗАКРИТИ в тому місті перехід, бо там зупинка і перехрестя з Галицькою. ПЕРЕКРИТИ! Можна перенести трохи вище в безпечну зону, а ще краще, пройтись 50 метрів нижче на регульований перехід, який там ПОРУЧ! У великих містах. щоб перейти вулицю, доводиться метрів з 500 до найближчого переходу топати, а тут бидлу кожні 10 м подавай.
І за що місто Бог такими придурками при владі наказав?
Віталік Антонюк reply Сергій Балуцький
Maryana Dokhvat reply Сергій Балуцький