В ході роботи над одним проектом довелося засісти в Інстаграмі всерйоз і надовго. Я переглянула дуже багато профілів. Сказати, що я вражена це не сказати нічого. Такого свята краси я не зустрічала в жодному фешн журналі.
Люди хочуть говорити і роблять це, і при цьому висловлюють свої думки дуже грамотно і красиво. Звісно винятки є, як завжди загалом.
Внаслідок цього досвіду я зробила для себе багато цікавих і трохи кумедних висновків:
- щоб зрозуміти чи людина з Тернополя треба подивитися чи є в неї фото з концерту ОЕ 24 травня;
- половина (більша) тернополян фоловлять Віктора Гевка і Таню Песик;
- навіть не надійтеся черпати натхнення з профілів всесвітньо відомих зірок, стежте за місцевими. В Тані Пренткович профіль яскравіший і візуально привабливіший, ніж в Гвен Стефані і Кеті Перрі разом взятих, в рази;
- більше фоловляти тих, хто пише позитивно, а ще про спорт, стиль, красу. Люди втомлені від надмірного негативу. І логічно, що в мережі вони шукають краси і обіцянок, що все буде добре;
- люди готові продукувати контент і компаніям, особливо розважальним закладам, треба допомагати їм в цьому. В дуже багатьох є фото з чіпсами Лейс, бо це смішно. Ця геніальна упаковка чіпсів сприяла вірусності;
- багато хто з топових блогерів веде свою сторінку в єдиному стилі і кольорах – дивиться гарно і зробити не важко;
- якісні фото передусім (то я про всяк випадок, бо і так ясно);
- головне не писати про все і зразу, а вибрати тему в якій сильний і послідовники підтягнуться;
- якщо поставити собі мету, то все можливо. Навіть нічим не примітні профілі часто мають по кілька тисяч підписників. Цілеспрямовану і систематичну роботу ще ніхто не відміняв, головне бачити перед собою ціль;
- ні банальності, так оригінальності – це чистий маркетинг і часто люди в Інстаграмі розуміють це більше за серйозні компанії, а жаль.
І ще одне спостереження: якщо в місті (регіоні, країні) є успішні представники якоїсь професії, то її популярність різко зростає. Наприклад, завдяки "VIP Тернопіль" КВН став трендом в Тернополі, а завдяки успіху Тані Пренткович багато хто веде свій особистий блог. В світовому масштабі це найбільш помітно на футболі - всі аргентинські хлопчики мріють повторити успіх Мессі та ганяють м'яча.
Насправді було цікаво більше заглибитися в цю тему. Для більшості з нас Інстаграм це спосіб тримати контакт з близькими, але все більше помітна тенденція росту зацікавленості блогерами. Це реалії нашого життя і кожен може реалізувати свій потенціал з допомогою звичайних соцмереж. Як говорить Д. Сидорін: «Зараз достатньо Фейсбуку та Інстаграму, щоб змінити світ».