«20 хвилин» надіслали інформаційний запит в КП «Тернопільелектротранс», аби дізнатися, скільки пасажирів скористалися шкільними тролейбусами та який дохід від них отримало підприємство.
Як нам повідомили, у вересні містом курсувало вісім тролейбусів у режимі спецтранспорту для перевезення учнів шкіл. А в наступні місяці їх кількість скоротили до шести. Нижче наводимо інфографіку за даними КП «Тернопільелектротранс».
У дужках до кожного маршруту тролейбуса ми зазначили його випуск з депо. На кожному з маршрутів є декілька тролейбусів. що курсують через певний проміжок часу. Аби не заплутатися в тролейбусному автопарку їх нумерують випусками.
Загалом кожного місяця шкільними тролейбусами скористалися понад 3 700 пасажирів, і лише в січні ця цифра була меншою, адже в школах тривали канікули.
Дані про пасажиропотік на кожному з маршрутів отримали лише на прикладі лютого. В цьому місяці найбільше пасажирів користувалися тролейбусом №8/1 випуск (07:48 Газопровід – 08:35 вул. Морозенка), а також тролейбусом №11/3 випуск (07:57 вул. Лучаківського - 08:03 вул. Тролейбусна – 08:18 Центр – 8:28 вул. Слівенська).
Кожного місяця виторг від перевезень пасажирів шкільними тролейбусами становив від 9 434 до 11 986 гривень, за винятком січневого виторгу в розмірі 1935 гривень.
В порівнянні з жовтнем дохід від перевезень у шкільних тролейбусах зріс майже на кожному з маршрутів.
Вже в січні дохід знову став меншим через період святкових канікул у закладах освіти.
Та очевидно, що шкільними тролейбусами учні користувалися охочіше, якби графік руху змінили, а транспорт приходив раніше. Тоді діти встигали б на заняття.
Раніше ми запитували у заступниці начальника управління освіти Тернопільської міської ради Ірини Сум, чому графік руху тролейбусів склали саме таким чином та чи можна його змінити.
– Ми не можемо підлаштуватися під кожну школу окремо шкільні тролейбуси, – відповіла вона. – Режим роботи заклад освіти обирає самостійно. Окрім того, у зв'язку з пандемією стояло питання, щоб розвести дітей у часі прибуття в навчальний заклад для того, щоб їм виміряли температуру та не було скупчення дітей.
Також пані Сум повідомила, що жодних письмових скарг від батьків в управління освіти міськради щодо розкладу руху шкільних тролейбусів не надходило.
– Взагалі, в нас заклади освіти пристосовані для дітей за місцем проживання. І якщо хтось обирає інший заклад освіти, то нехай подумає, що йому потрібно буде туди добиратися. Нашим завданням стоїть першочергово зарахувати дитину до найближчого за місцем розташування закладу освіти, – підсумувала пані Сум. – Чи можна, щоб шкільні тролейбуси курсували на 10-15 хвилин раніше? Це питання до управління транспорту.
Читайте також:
Виторг у тернопільських тролейбусах за пів року – майже 11 мільйонів. Які маршрути найприбутковіші?
Діти мерзнуть і спізнюються. Кого насправді возять у шкільних тролейбусах Тернополя – ми перевірили
А як ваша дитина добирається до школи? Діліться в коментарях
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Міла Квас