Про історію успіху тернополянки Наталії Мар'яш ми розповідали у матеріалі “У мене четверо дітей, і я всього півроку була в декреті”. Зараз вона відкрила власний салон краси, але не зупиняється у розвитку своєї майстерості.
- Я вирішила відіслати анкету на відбір перукарів "Ukrainian Fashion Week 2020", - розповідає жінка. - Давно хотіла спробувати, але лише цього року наважилась. Коли пройшла відбір - не здивувалась, але зраділа. Це круто - поринути в атмосферу, якою живеш. Тож залишили дітей з батьками, а ми з чоловіком разом поїхали у Київ.
Із тернопільських перукарів Наталя Мар'яш - єдина, кому вдалось пройти відбір. Усього для бек-стейджу обрали близько 20-ти майстрів із кількох сотень заявок.
- У тих зачісках, які робила на Тижні моди, нічого "захмарного" не було. - каже майстриня. - Робота там була за таким режимом: тобі принесли фото - ти маєш зробити. Тож креативність проявити було доволі важко.
Серед ТОП-3 найпопулярніших зачісок - легкі кучері, низькі хвости та вплетені кільця. Хоча доводилось робити і зачіски, із якими на вулицю у звичайний день не вийдеш.
- Для мене це не було важко, я робила зачіски моделям на покази у Тернополі, - продовжує жінка. - Щоправда, доводилось переробляти, бо дизайнеру щось не підходило. Ти маєш швидко зробити і байдуже, що в моделі волосся не такої довжини, або лише пів години до того у неї була кардинально інша зачіска.
Буденного макіяжу, який могли б використати тернополяни, на показі мод було досить мало.
- Макіяж відвертий, багато чорного, блискучого, - каже стилістка. - Так. Блискітки, виходить, ще залишаються в моді. Було навіть таке, що фольгу наносили на повіки - у рідкому стані. Так, це досить дивно, але в тому теж є стиль.
У моді зараз виразний макіяж. Нюдових тонів та на Ukrainian Fashion Week практично не було. Проте були дизайнери, які відмовлялись повністю від використання макіяжу.
- Одяг був різний настільки, що варто повірити, - каже Наталя Маряш. - Дуже багато крутого взуття. Ці кросівки з масивною підошвою. Багато було людей дивно одягнутих, направду. От для тієї моди, якою ми її знаємо, воно виглядає дивно. Кожен дизайнер шукає, чим виділитись. Щоб йому приділили увагу та визнали. Тому одяг був дуже різний. Були і такі колекції, які ти реально ніколи не вдягнеш, були і дуже красиві вечірні сукні. Від яких неможливо було відірвати погляд
Наталя Мар'яш каже, що популярним трендом у колекціях дизайнерів є "еко-стиль".
- Нам розповіли історію, що раніше відомі дизайнери, для прикладу Шанель, спалювали свої колекції, які не продавались і навіть залишки тканин, щоб вони не втрачали свою цінність, - каже стилістка. - Зараз ж ми дбаємо пр екологію і тому серед дизайнерів є такий тренд - використовувати все, що може пройти повторну переробку. Популярний секонд-хенд, колекції, які не продались, - перешивають, роблять нові ескізи. Загалом еко-стиль це модно зараз.
Наталя Мар'яш каже, що усе виглядає далеко не так, як по телевізору, хоча зустрічі з відомими дизайнерами та іншими зірками приємно потішили.
- Я зробила фото з Катею Осадчою, - каже перукарка. - Вона не любить фотографуватись, але я зловила її, коли та сиділа біля сходів. Виглядає вона не такою високою, як по телевізору.
За день могло відбутись сім-вісім показів мод. На кожен із них були інші гості, яких запрошували самі дизайнери.
Тривав Тиждень моди п'ять днів. Проте Наталя Мар'яш провела у Києві три з них.
- Мені потрібно було повертатись до дітей, - каже вона. - Їхати звідти не хотілось. Я вже влилась в ту атмосферу. Знаєте, люблю цю "запару". Коли весь час на ногах. Ти ще не встигла доробити одну зачіску, а вже потрібно починати іншу. Такі речі загартовують. Тим більше було, дуже багато крутих локацій, які хотілось подивитись.
Перукарка каже, що на заході були люди, які після перших робіт залишали "Тиждень".
- Вони працювали вдома більше, як колористи, а коли потрапили на таку "пекельну кухню", то не витримали цього режиму, - розповідає Наталя. - Я ж обов'язково повернусь туди ще.
Довідка
Ukrainian Fashion Week був заснований у 1997 році і став першим тижнем prêt-à-porter на теренах Східної Європи.
Це унікальний в Україні захід, який повністю відповідає світовим стандартам показів prêt-a-porter, проходить двічі на рік, збирає понад 50 учасників, акредитовує більш ніж 200 українських та зарубіжних ЗМІ та який щоразу відвідує понад 15000 гостей.
Перший сезон відбувся у листопаді 1997 року . Крім англомовної назви Ukrainian Fashion Week до 2005 року мав ще й другу – українську – Тиждень прет-а-порте «Сезони моди». Наприкінці 2005-го оргкомітет офіційно повідомив дизайнерам та пресі про використання лише одного варіанту – Ukrainian Fashion Week.
З січня 2006 року співзасновниками Ukrainian Fashion Week є Ірина Данилевська та Олександр Соколовський.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 39 від 27 вересня 2023
Читати номер
Надія Пацула