Петицію про будівництво наземного або підземного пішохідного перехіду через вулицю Руську зареєстрував тернопільський краєзнавець Тарас Циклиняк у єдиній системі електронних петицій.
Тарас Циклиняк у своїй петиції зазначає, що не хоче, аби у центрі міста були постійні затори.
«Впродовж останніх років у Тернополі значно зросла кількість транспорту, що призводить до значних заторів та ускладнює рух пішоходів. Вулиця Руська є однією із найбільш проблемних та насичених магістралей міста, на якій розташовано 13 переходів. Напевне, усім очевидно, що менше транспорту надалі не стане, а тому дана проблема лише загострюватиметься.
Пропоную розвантажити найбільш відвідувані переходи (біля ЦУМУ) шляхом спорудження підземного чи то наземного переходу, провести інші заходи, які збільшать пропускну здатність вулиці (синхронізація роботи світлофорів, встановлення механізмів, які дають змогу активізувати зелене світло на вимогу /біля Надставної церкви, біля шостої школи/)
Дуже не хочеться щоб затишний центр Тернополя повторив долю Львова, де затори уже стали звичним явищем», - йдеться у петиції.
Як розповів Тарас журналістці «20 хвилин», він часто буває біля « Універмагу» і там завжди багато людей, а встановлення підземного переходу частково розвантажило би затори.
- На створення петиції мене наштовхнули спогади про підземний перехід, який встановлений у Львові. Там він надзвичайно вирішує питання заторів, тому думаю, що у нашому місті він би так само вирішив цю проблему, - каже краєзнавець. - Зрозуміло, що менше транспорту надалі не стане, а тому з часом проблема лише загострюватиметься. І хочеться, щоб у місті люди думали, що з Тернополем буде через декілька років.
Тарас Циклиняк зазначає, на його думку, підземний перехід у цьому місці був би доречнішим, ніж наземний.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Як!?? буде виглядати надземний перехід біля цуму??
а підземний там зробити нереально бо там купа різних комунікацій.
це можна робити десь в спальних районах.
через центр простіше всього обмежити рух авто.а то кожен думає що йому дуже-предуже треба свій важливий зад прямо під офіс треба підвезти.
пішки хац ходять.це корисно.